Sleeën met Nonny! Ponypowerrrrr!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 20:59

Wat lief! Ik zou de hele tijd bang zijn dat ik tegen zijn kont aan knalde, haha!
Wat is 'ie trouwens groot! Rijd je er ook op?

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:58

Erg leuk die sleefoto's en het is zeker een popje!

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 17:10

Annetje schreef:
Wat lief! Ik zou de hele tijd bang zijn dat ik tegen zijn kont aan knalde, haha!
Wat is 'ie trouwens groot! Rijd je er ook op?

Groot???? hij is mini gefokt, maar door een rijke jeugd iets te groot geworden, hij is ongeveer 95 centimeter, dus dat is niet echt groot, haha! Rijden gaat dus ook niet echt, dan kom ik bijna met mn voeten op de grond! Maar gelukkig ben ik niet zo zwaar, dus voor de lol kan je er wel een stukje op rijden! Maar dat is echt zelden! soms rijd er een klein meisje op, maar die is een beetje bang, maar het gewoon heel moeilijk om iemand te vinden die klein is en van aanpakken weet....

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 17:37

Shetland Powerrrrrrr *LOL* Jammer dat wij geen tuig hebben, he ariba_lover? Anders konden we met Peer en Ginger sleeen als er sneeuw lag Haha!

Echt leuk joh! Party!!

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-03 18:15

Je kan ook een beetje proviseren door bijvoorbeeld het voortuig te maken van een singel (of iets dergelijks) met twee touwen die je aan de slee vast maakt. En dan nog iets waardoor het borsttuig niet naar beneden zakt en sleeen maar!! hahah!

ceelylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:24

yvetje schreef:
Je kan ook een beetje proviseren door bijvoorbeeld het voortuig te maken van een singel (of iets dergelijks) met twee touwen die je aan de slee vast maakt. En dan nog iets waardoor het borsttuig niet naar beneden zakt en sleeen maar!! hahah!

ja ja ik heb ook gesleed..
alleen kwam de slee niet vooruit..
en heb ook geen tuig maar zelf gemaakt.. met allemaal halstertouwen aan elkaar geknoopt voor de teugels anders waren ze te kort en net zo als hoe ik ze aan de slee vast gemaakt,..
alleen jammer dat iuk niet vooruit kwam.. maar ceely voor de eerste keer voor een slee was heel braaf!!
toen heb ik gewoon achter de slee gelopen en zo gedaan..

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 12:33

yvetje schreef:
maar hij is nog lang niet zo goed als nonny, want hij snapt het sturen nog niet Tong uitsteken Nonny is gewoon veel slimmer Haha!. Ik ga ook wel een keer bij jou met keesje sleen of ( idee!!) we gaan er gewoon een dubbelspan van maken *LOL*
groets yvette

Ey!
Misschien kan ik dan wel regelen dat ik er ook 2 meekrijg! kunnen we met een 4 span! Tong uitsteken
Dat gaat vast goed... Cool