Beterschap met je rug! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beterschap met je rug! 
MyWishMax schreef:@ Essie70: Klopt hoor. Zijn bezig met de lengte houden, ook met lager rijden. Maar ik ving hem telkens teveel op met mijn hand.. Eigen schuld dus. Was juist zo blij afgelopen weekend dat er nog maar 1 eker te diep op stond in plaats van 9 keer de maand ervoor
In ieder geval bedankt allemaal 

. DL_ schreef:Ach Aimee, het zou mij pas echt gaan verbazen als wij het een keer wél eens zouden zijn

Aimee schreef:Gaaf Merel! Dat wordt een hele bink![]()
Ik snap echt niet dat zoveel mensen zo'n paard opgericht willen zien lopen
Dier is vier jaar oud. Op verbinding rijden ja, "bij elkaar" rijden ja, neusje er meer uit ook, maar meer bovenin? Nee. Zeker niet als ze hem daarbij nog niet over de rug kan houden, dat komt dan later wel. Tijd zat.
Dat horizontaler in de hals met neusje voor de LL zijn we juist hard mee bezig, maar hij loopt liever of zelf echt opgericht met neus en netjes op, maar zo sterk dat je er niks mee kan, of er achter.
Probeer op foto 12 meer lengtebuiging
Vind hem heel netjes lopen!! Af en toe te veel hand maar dat geef je zelf ook al aan
Ook een erg mooie galop!! Goed bezig!!!
ben blij dat jij ook wel eens een offday hebt
en dat niet alleen bij ons zo is
, ziet er bij jou altijd zo vanzelf/gemakkelijk uit
Daar waren we in de les ook mee bezig. maar ik ben geneigd lekker grote voltes te maken in die gróte bak..