Ik vind het er helemaal niet zo slecht uitzien en je houding is ook best goed (je zit tenminste recht, itt tot veel anderen
). Pas alleen op dat je je handen niet te laag neerzet, dan heb je eerder de neiging om ze vast te zetten, te blokkeren.
Het ziet er niet slecht uit, ik denk alleen dat je nog een beetje aan het begin staat. Je zet haar niet echt aan het werk lijkt het.
Houd haar bezig! Slangevoltes, gebroken lijnen, S-jes....zet haar op de volte en ga die volte openen en sluiten. Pas op dat ze netjes om je binnenbeen gaat buigen. Rij stelling links, dan weer een stukje rechts, rij tempowisselingen....
Con-ti-nu bezighouden. Dan komt ze vanzelf. Of je dan met trens of stang rijdt maakt denk ik weinig uit, maar als je dat fijn vindt blijf je gewoon nog even zo rijden toch? Als je maar zachtjes bent, maar dat geld ook voor een trens. En als ze echt zo sterk is ben je met een stang waarschijnlijk zachter dan met trens.
Je moet natuurlijk wel een beetje opbouwen want ze ziet er (met alle respect) nu nog niet zo heel erg soepel uit en ze kan er wel een wat spierpijn van krijgen!
Daarnaast zou ik haar vrij vaak longeren en dan lang en laag instellen, met af en toe een stukje hoger instellen. Kun je bijvoorbeeld een Pessoateugel voor gebruiken. Goedkopere oplossing is twee touwtjes met musketonhaken, en in de zeilwinkel twee katrollen halen.
Door haar goed over de rug te laten lopen traint ze ook haar buikspieren.
Vind haar postuur helemaal niet dramatisch hoor. Eerlijk gezegd vind ik haar leuk om te zien, zit een leuk halsje op en met een beetje training wordt dit een erg leuk dier
. En haar buikje, nou ja, twee veulens is heel wat waard toch?
Voor de link: je gaat naar de pagina van het topic en kopiert de url van de adresbalk. Als je een post gaat doen ga je naar 'voorbeeld' onderaan en dan kun je URL kiezen bovenaan. tussen de haken die er dan tevoorschijn komen plak je het adres en dan ben je klaar