Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ElCid schreef:Ik train nu zelf bij een Zwitser van 72 ( JeanClaude Dysli),

ElCid schreef:Edit: meteen gaan zoeken en 2 boeken gevonden: Das Gymnasium des Freizeitpferdes en Reiten, Reiten, Reiterei. Welke van de 2 bedoel je en zijn ze beide de moeite waard?
Nog een: Pferdegymnastiek!
KiWiKo schreef:welnee geen factuur is geen omzet hoor![]()
Moet allemaal precies goed in de agenda staan 

KiWiKo schreef:ik wil heel even tussendoor opmerken dat ik HC zijn leergierigheid bijzonder waardeer.......... echt!!
KiWiKo schreef:ik wil heel even tussendoor opmerken dat ik HC zijn leergierigheid bijzonder waardeer.......... echt!!
Huertecilla schreef:KiWiKo schreef:ik wil heel even tussendoor opmerken dat ik HC zijn leergierigheid bijzonder waardeer.......... echt!!
![]()
Wel Kim mijn favoriete hippische boek is het werk van Koning Duarte uit 1438 en dat draait om.... de wíl van de ruiter![]()
Even voor joú: Luna vertraagt/stopt inmiddels uit galop perfect op de achterhand op (half)halt+begrenzing. Ook optomingsloos![]()
Het is op het moment een beetje té maar dat komt wel goed: als ik zonder aankondiging een stemcommando geeft ligt Richelle er zowat af. Het is dat ze de achterhand eronder zet![]()
hc
fijn om te horen!!! WinBinChes schreef:Heb je misschien enig idee waar ik enkele van deze interresante boeken in een keer kan verkrijgen?
KiWiKo schreef:want een makkelijk dier is dat merrietje nou net effe niet![]()
fijn om te horen!!!
KiWiKo schreef:das een mooi zadel!!!
WinBinChes schreef:Dankjewel HC.
Replay schreef:Zonder diploma ben je ook niet verzekerd, dus als er wat gebeurt als jij iemand, zonder papiertje, helpt (wel of niet betaald) heb je gewoon een probleem!
Replay schreef:Nee, beter van niet, dat vindt ik toch ieder voor zich om dat te bepalen.