Samir schreef:_Margot_: Misschien is het een idee om op te houden met die nutteloze berichten? Je hebt je punt wel gemaakt nu, en zulke kinderachtige opmerkingen kan je wel ergens anders maken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Samir schreef:_Margot_: Misschien is het een idee om op te houden met die nutteloze berichten? Je hebt je punt wel gemaakt nu, en zulke kinderachtige opmerkingen kan je wel ergens anders maken.
KiWiKo schreef:ze is niet te zwaar voor haar paard............ ze mist alleen wat techniek....... maar te zwaar is ze niet hoor.....
Ik heb wel zwaardere mensen op een paard zien zitten, en die toch zo een dier in volle harmonie de baan door kregen
Maar ieder zijn mening........ Een rug heeft ook gewoon grenzen, het heeft niet alleen maar met techniek te maken, hoewel het al wel ontzettend zou schelen......... Clyde schreef:_Margot_ schreef:Ik zet er meestalbij, dat is mijn trekje
Zo grappig is het niet. ik heb een vriendin te zwaar is en ik weet hoe moeilijk die het daarmee heeft gehad. Ga dan niet zitten uit lachen.
_Margot_ schreef:Samir schreef:_Margot_: Misschien is het een idee om op te houden met die nutteloze berichten? Je hebt je punt wel gemaakt nu, en zulke kinderachtige opmerkingen kan je wel ergens anders maken.
judithh schreef:allereerst wil ik even zeggen dat ik het bewonderingswaardig vind dat je, je foto's op bokt zet. Een hoop mensen met overgewicht verstoppen zich en zouden dit niet 1, 2, 3 durven! petje af!

Juul schreef:judithh schreef:allereerst wil ik even zeggen dat ik het bewonderingswaardig vind dat je, je foto's op bokt zet. Een hoop mensen met overgewicht verstoppen zich en zouden dit niet 1, 2, 3 durven! petje af!
Hier ben ik het zeer zeker mee eens!
pubelia schreef:Nou ok ik kan ook wel normaal een reactie geven...
Mijn beugels zijn idd te lang. Die zijn op de fotos al een gaatje korter als in het filmpje. Ik raak mijn evenwicht kwijt door datt ik last heb van mn evenwicht door mn hersenbeschadiging. Daardoor valt bij mij het contineu concentreren niet mee! Dus ja ik val af en toe naar voren. Ik ga rekening houden dat ik minder op mn teugels steun, maar voor mijn gevoel doe ik dat niet. Misschien vinden jullie dat mijn zadel te klein is maar voor mij zit die erg fijn. De DA is er bij geweest en die heeft dus ook gekeken toen ik erop zat en de druk werd goed verdeelt. Ook was hier de zadel maker bij.
De DA heeft pas nog mijn paard na gekeken op zn wervels en been werk. Dat was allemaal in orde. ook heeft ze me zien rijden, en die vond dat mijn paardje me makkelijk aan kon.
Wie weet heb je dan nog wat meer steun aan je zadel. Ik denk namelijk dat ruisters zonder evenwichtsproblemen al gaan wiebelen met zulke lange beugels. Prima dat je je paard na hebt laten kijken, en gelukkig was er niets aan de hand, maar het is natuurlijk wel zo fijn dat ook zo te houden in de toekomst. En daarvoor is je zit echt van groot belang, niet alleen je gewicht, zie de post hierboven. Juul schreef:judithh schreef:allereerst wil ik even zeggen dat ik het bewonderingswaardig vind dat je, je foto's op bokt zet. Een hoop mensen met overgewicht verstoppen zich en zouden dit niet 1, 2, 3 durven! petje af!
Hier ben ik het zeer zeker mee eens!

weetergeen schreef:KiWiKo schreef:Ts is niet te zwaar, ts moet alleen leren rijden...... thats it
Te zwaar om te paardrijden........
[/quote]Nijntjuh schreef:. Maar nee, bokt kraakt behalve TS gemakshalve ook meteen de instruteur af. Jullie zouden je moeten schamen.
Ik denk dat jullie er echt wel komen, helemaal als ik kijk naar dit filmpje in vergelijking met de vorige. Veel succes en vooral veel plezier samen!