Zo ik heb alle 9 pagina's even doorgelezen..
Ten eerste vind ik egt dat je het commentaar goed oppakt!
En goed dat je er wat mee aan het doen bent!
Ik ben benieuwd wat eruit komt als je er iemand naar hebt laten kijken, laat je het dan eventjes weten?
Verder moet je het rijden met cap zelf weten, maar goede schoenen zou ik egt aanraden!
Ook zou je misschien is zonder zadel kunnen gaan rijden?
Ik zat eerst ook echt niet best, ik kwam van een manege en daar word er niet egt persoonlijk op je gelet.. ik heb een jaar priveles op mn verzorgspony gehad, en dat heeft al iets verbeterd.. omdat ik er steeds op gewezen werd mn benen naar achter te leggen, hakken uit te drukken en naar voren te kijken, En natuurlijk gaat dit niet binnen een week goed..
Maar nou had mn pony laatst een wondje onder haar singel, en heb toen 3 weken zonder zadel gereden, je moet dat wel recht zitten omdat je er anders simpelweg af valt, dit heeft bij mij erg goed geholpen!
En verder: Ga lekker ontspannen met je paard, denk niet teveel aan em meteen in de krul te krijgen!
Zoals je zelf al zegt, je moet het weer opbouwen omdat hij een hele tijd stil heeft gestaan, Begin dan weer bij het begin, en ga niet meteen zulke moeilijke oefeningen met em doen!
Jullie zijn er dan allebei nog niet aan toe!
Ook goed dat je aan het longeren bent!
Ik hoop dat het beter word!
En ben benieuwd naar nieuwe foto's binnekort!
Veel succes!
groetjes