Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ChingYi_Dino schreef:Nou Patty, heel veel plezier ermee en ik hoop dat ze je bevalt!
Ze is idd niet bijzonder, maar ze heeft wel een onwijs leuk hoofdje.
Helaas dat ik gister niet zo lang kon blijven maar volgende keer blijf ik langer hoor.
Bovendien, over dat ataxie gebeuren. Ik denk dat het op de filmpjes vertekend, ik weet niet hoe ze onder het zadel loopt maar zo los heb ik haar wel zien lopen en ik heb niks gezien wat op ataxie kan duiden. (Ik heb zelf ook een quarterhengst met ataxie gereden)
Pattypaard schreef:Suziej; Heb nergens gezegd dat ik dat niet kan/niet heb
Je weet totaal niets van mijn financiele situatie.
Arabian_Girl schreef:Naja een ander passend zadel zal er wss toch niet komen. Aangezien ze er vast geen last van heeft..toch ?
Tenminste dat zeg je in je andere topic
Arabian_Girl schreef:Iets beters heb ik eerder al in dit topic gezet. En bovendien is dat toch haar mening
Arabian_Girl schreef:Ze zegt zelf in dit topic dat ze dit zadel erbij over wil nemenEn ze neemt het al niet zo nauw met passende zadels.Want dat zegt ze zelf
Arabian_Girl schreef:Je zegt het hier ook hoor :+ maarja je luistert toch niet naar wat half bokt tegen je heeft gezegt
Arabian_Girl schreef:Naja een ander passend zadel zal er wss toch niet komen. Aangezien ze er vast geen last van heeft..toch?
Tenminste dat zeg je in je andere topic