kaatjemuts schreef:midgie schreef:
ff off topic...Sorry hoor, maar wat is dat nou voor (volwassen) opmerking???? Ze heeft de tip van bitloos wel begrepen, maar wil t niet proberen. Dat is haar goed recht. Dat ze t met een panty of een leren bit wel wil proberen is ook haar goed recht.
Dit wordt gewoon een discussie over wel of niet bitloos rijden, daar had de TS het topic volgens mij niet voor geopend.
On topic.... heb je de panty al geprobeerd?
Het leren bitje vind ik ook wel een goede tip, ik haal altijd wel het kinriempje eraf (anders zit t zo vast in de mond...) en je moet t voordat het bit gebruikt wel een tijdje laten weken in water, anders heeft ie scherpe randen.(ik deed er altijd nog een stukje zeemleer overheen) Succes!!!
amen dankjewel

nee heb de panty nog niet geprobeerd ik wacht tot maandag dan is die vrouw er die er verstand van heeft. ik wil het een keer proberen lukt het niet ga ik de andere tips ondernemen..
stukje zeem klopt is fijn had ik vroeger bij mijn pony ook met lekker wat bruine suiker er omheen heerlijk vinden ze dat

maar dat maakt patty niet uit maar misschien met een leren bitje wel ik ben benieuwd en zal het laten weten..

...