Nike @ 1.20 Springen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Re: Nike @ 1.20 Springen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:05

Ik denk dat menig ruiter een voorbeeld mag nemen aan patty... ze is correct naar paarden toe en zal er ook alles voor doen om ook zo correct mogelijk te zijn in haar rijden... het welzijn van het paard staat bij patty zeker voorop!! Ze heeft plezier in het rijden, wat veel mensen niet meer hebben... dat is toch juist het belangrijkste en daarnaast Nike ook!! Dat is toch de basis??

En ik las hier ergens dat iemand complimentjes krijgt over de houding,,, daar kan ik 2 conclusies uit trekken of ze zeggen dat het toch echt waar is... of ze zeggen het omdat jij dan denkt vooruit gang te boeken en bij hun blijft lessen... als ze alleen maar zegt je houding is slecht, vind je het ook niet meer leuk, ga je daar weg en is ze een stukje van haar inkomen kwijt Knipoog Patty leert van die fouten (vraagt er zelfs naar) en zal het uiterste er voor doen omdat negatieve om te zetten in positieve hoe lang dat ook mag duren... Patty zal er voor de 100% en is echt niet bang voor een beetje kritiek dat heeft ze graag zelfs (als ik vanuit mijn oogpunt kijk) Patty is zeer leergierig.. Een betere ruiter kun je toch niet hebben of wel?? Dus waar is dit gezeik voor nodig... Ik zie alleen een ruiter en pony met super veel plezier in het rijden... en die er zich voor 100% voor in wil zetten om beter te worden!! zowel in welzijn als in rijden.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:06

Je hebt toch wel foto's van jou op je paard? Iemand die geweldig rijd die zet je toch op de foto? Dan wil je dat toch met andere mensen delen?
En je hoeft toch niet NU op je paard te zitten? Zou onmogelijk zijn en op je paard en achter de comp. Tenzij je paard bij jou in huis staat en je een laptop nu in je handen hebt met draadloos internet?!

Dus kom op! Ahh toe je hebt vast wel een leuke foto zo dat we een beetje een idee hebben? Of haak je nu toch maar af en is het niet zo geweldig? Dat gevoel geef je ons nu een beetje.. VInd dat wel jammer.. Had goede hoop dat we nieuw Hollands talent hadden gevonden!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:07

nicky_4you schreef:
Hoe het wel moet *zucht* hoe je houding goed is.etc etc .ik zal gelijk even een voorbeeld laten zien dan van hoe een goed passen zadel licht Knipoog misschien leer je er wat van meid.

Hoe een goed passend zadel LICHT?? Nou dan ben ook IK benieuwd!!! Wist geen eens dat er zadels waren met lichtjes! COOL
Laatst bijgewerkt door Caroline1985 op 07-03-08 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt

nicky_4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:08

als ik zeg dat ik ze niet heb dan heb ik ze niet Knipoog ik rij deze pony nog maar pas. heb alleen van de voltige foto's op de andere pc.

en bovendien correct en eerlijk naar de paarden ben ik het niet meer eens als je met slechtpassend tuig gaat en blijft rijden.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:09

edit ben effe aan het verkeerd aan het quote... als sommige mensen het toch beter weten waarom rijden ze niet in het A kader of internationaal pony's?? Sommige hebben een erg hoge dunk van zich zelf... en die drolletjes moeten juist eens eerst inzien wat rijden is...
Laatst bijgewerkt door Whisperke op 07-03-08 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 22:09

Hahahaha Caroline1985 geweldig! Helemaal met je eens! Show ons the pictures van de geweldige knol met jou erop zittend met een geweldige houding waar je U tegen zegt ofcourse.

Bedankt Whisperke!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:10

Hey maar in je profiel staat dat je een eigen pony hebt? Wil je zeggen dat je nog nooit foto's hebt gehad van jou op je pony waar je zo trots op bent?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:10

Arabian_Girl schreef:
nou ik wil niet veel zeggen hoor maar wat hebben andere mensen hun profiel er nou weer mee te maken whahahaha dat noem ik past triest !!!
ik zou niet weten wat er op mijn profiel aan te merken is hoor.daar zie je niet van zulke soort foto's in staan Clown

Idd triest.
Ik zou ook niet weten wat er mis is met mijn profile? Haha!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:11

Whisperke schreef:
nicky_4you schreef:
als ik zeg dat ik ze niet heb dan heb ik ze niet Knipoog ik rij deze pony nog maar pas. heb alleen van de voltige foto's op de andere pc.

en bovendien correct en eerlijk naar de paarden ben ik het niet meer eens als je met slechtpassend tuig gaat en blijft rijden.

Ik geloof dat jij wel een erg hoge dunk van je zelf hebt... waarom rijd je nog niet in het A kader... of min internationaal bij de pony's??

Nou als ik Nicky zo moet geloven zou het maar zo eens kunnen dat ze al grand prix rijdt!! Tong uitsteken

nicky_4you

Pattypaard schreef:
Hahahaha Caroline1985 geweldig! Helemaal met je eens! Show ons the pictures van de geweldige knol met jou erop zittend met een geweldige houding waar je U tegen zegt ofcourse.

Bedankt Whisperke!

kan je niet lezen dat ik zeg dat ik ze van de week plaats.
en dat het voor jou een knol ding project is boeit mij het.voor mij is en blijft het een paard / pony.

Caroline1985

Pattypaard schreef:

Bedankt Whisperke!

Haha ja is toch zo? Sorry dat ik je topic verpest maar ben nu op dreef.. Wat een mensen heb je rond lopen zeg!! Pfff Tong uitsteken

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 22:12

nicky_4you schreef:
Hoe het wel moet *zucht* hoe je houding goed is.etc etc .ik zal gelijk even een voorbeeld laten zien dan van hoe een goed passen zadel licht Knipoog misschien leer je er wat van meid.

Tsjaa meid, als je commentaar geeft moet je je commentaar ook kunnen onderbouwen he. Daar is HAW ook voor.
Nou knappe meid ben jij dan als jij vanaf een foto precies weet of een zadel goed ligt! (ONMOGELIJK maar voor de rest Huilen van het lachen)

nicky_4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:12

idd dat vraag ik me ook af als ik jullie zo zie. en dan nog die berichten als je niet tegen de waarheid ken moet je toch wat he. ga er dan maar iedereen bij halen..triest

nicky_4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:13

Kir_Ples schreef:
Arabian_Girl schreef:
nou ik wil niet veel zeggen hoor maar wat hebben andere mensen hun profiel er nou weer mee te maken whahahaha dat noem ik past triest !!!
ik zou niet weten wat er op mijn profiel aan te merken is hoor.daar zie je niet van zulke soort foto's in staan Clown

Idd triest.
Ik zou ook niet weten wat er mis is met mijn profile? Haha!

precies dat wou ik ook maar zeggen

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 22:13

Caroline1985 schreef:
Pattypaard schreef:

Bedankt Whisperke!

Haha ja is toch zo? Sorry dat ik je topic verpest maar ben nu op dreef.. Wat een mensen heb je rond lopen zeg!! Pfff Tong uitsteken

Haha ja is helemaal zo! Ja
Dat verpesten was al lang gebeurd dus dat maakt niet meer uit Clown Knipoog

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:13

Pff.. wat een gezeur zeg.. Ach gut

Het gaat overigens niet over de profielen zelf, maar over rij foto's.. Vork

De nieuwe anky is in dit topic Go jij! Go jij!

No Cheer

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 22:14

nicky_4you schreef:
idd dat vraag ik me ook af als ik jullie zo zie. en dan nog die berichten als je niet tegen de waarheid ken moet je toch wat he. ga er dan maar iedereen bij halen..triest

Hehehehe ik heb geen eens iemand erbij gehaald maar voor de rest Huilen van het lachen
Zie je maar weer hoe snel conclusies trekken gaat he.

nicky_4you

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:14

Pattypaard schreef:
nicky_4you schreef:

Tsjaa meid, als je commentaar geeft moet je je commentaar ook kunnen onderbouwen he. Daar is HAW ook voor.
Nou knappe meid ben jij dan als jij vanaf een foto precies weet of een zadel goed ligt! (ONMOGELIJK maar voor de rest Huilen van het lachen)

JE ZEGT ZELF DAT HIJ NIET GOED LIGT.OMG WEET JE ZELF DE WAARHEID AL NIET MEER. TSJAAAAAA dat kan ik me wel voorstellen hoe jij jezelf steeds tegen aan het spreken ben.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:14

Hey je vergeet een ding, ze heeft mij niet geroepen ofzo hoor?! Maar las/zag toevallig haar topic, en ja dan reageer je even toch? Iemand erbij halen? Nee die leeftijd ben ik al ver gepasseerd!
Laatst bijgewerkt door Caroline1985 op 07-03-08 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:15

als mensen slim willen lijken.. gaan ze schreeuwen

Jytte

Haha!

plotie

Hey,
Je hebt een leuke pony en heeft er duidelijk plezier in!
Gewoon de houding een beetje verbeteren (heb ik ook last mee) en het komt dan helemaal goed OK dan!

En wat betreft de afkrakers in dit topic : get a life.
Er is geen reden om grof te doen, men leert van fouten en commentaar maar het mag vriendelijker aangebracht worden.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 22:16

Dat bovenste ging om die *zucht* Knipoog
Ik ben mezelf niet tegen aan het spreken dacht ik toch maarja, hier word er toch vanalles van gemaakt.

Haha goeie NonaWen!

Bedankt plotie! Haha!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:16

NonaWen schreef:
Pff.. wat een gezeur zeg.. Ach gut

Het gaat overigens niet over de profielen zelf, maar over rij foto's.. Vork

De nieuwe anky is in dit topic Go jij! Go jij!

No Cheer

KIJK Nonawan begrijpt het wel.. Wat begrijp jij er niet aan Nicky???

Go nicky go nicky.. Nou we gaan je wel aanmoedigen als nieuwe Anky... Topper ben je.. Maar uhm niet om het een of ander maar ben toch benieuwd naar je daverende foto's!

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 22:17

ik ook Haha! beloofd heel wat te zijn Haha! is er dan toch nog "de perfecte ruiter" ik had die hoop al opgegeven
Tong uitsteken