Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zoro schreef:Zo zo!!! Velen hebben goed hun best gedaan om, lekker zonder depressie en stress hun kerst door te komen!
Maar ik wil even op de serieuze mensen reageren.. Bedankt voor de complimenten, ja hij is erg gaaf! Hij komt inderdaad uit opende bij K. van Dellen weg.
Verder over de slof ga ik met niet veel over uitlaten, bang ben ik niet maar jullie dragen toch ook een gordel in de auto. Voor mij was het die dag een verbehoudsmiddel.
Een ander er op laten rijden? Ben je gek! Ik laat geen ander op mijn paarden zitten, doe ik zelf wel. Als ik ze wil verpesten doe ik dat dan tenminste zelf kan ik een ander niet op de schuld geven, maar helaas is het me nog nooit gelukt om een paard te verpesten!
Over het ruggebruik? Tja hij was gespannen en drukt dan de rug weg, erg jammer dat er dan foto's gemaakt worden maar ik schaam me er niet voor, ik hoop dat ik weet wat ik doe en dat zullen jullie allemaal over een half jaar heus wel horen!
Laat het slotje maar zitten ben benieuwd wat iedereen te melden heeft! Haha.. Oh ja inderdaad ik ben egoistisch, ik heb een langer leven te gaan dan mijn paard dus ja dat staat bij mij ook op de eerste plek! Of ga ik daar nu heel bokt over mee heen krijgen. Natuurlijk heeft dat paard een perfect leven hier, kon niet beter zijn onderhals is weg, en zijn rugspieren zijn sterker. Dus oh jee oh jee wat word dat paard verpest! en nu jullie weer!
Zoro schreef:Natuurlijk heeft dat paard een perfect leven hier, kon niet beter zijn onderhals is weg, en zijn rugspieren zijn sterker. Dus oh jee oh jee wat word dat paard verpest! en nu jullie weer!
maikeltje schreef:@Zamora, dat kon je ook niet vanaf dag 1![]()
En voor dat iedereen hier veroordeelt moet je eerst zelf in die situatie gezeten hebben denk ik.
Ik geloof ook niet dat TS structureel met slof zal gaan rijden en van een paar keer met slof gaat ie echt niet dood.
Veiligheid voorop.
Misschien is er geen andere mogelijkheid op dit moment en moet ie toch z'n beweging hebben. Daar al eens aan gedacht?
Zamora schreef:maikeltje schreef:@Zamora, dat kon je ook niet vanaf dag 1![]()
En voor dat iedereen hier veroordeelt moet je eerst zelf in die situatie gezeten hebben denk ik.
Ik geloof ook niet dat TS structureel met slof zal gaan rijden en van een paar keer met slof gaat ie echt niet dood.
Veiligheid voorop.
Misschien is er geen andere mogelijkheid op dit moment en moet ie toch z'n beweging hebben. Daar al eens aan gedacht?
euh jawel
en ik merk dat mijn paard geniet van haar buitenritjes, ik heb geen martelwerktuigen nodig om haar in bedwang te houden voor mijn eigen plezier
Zamora schreef:En wie zegt dat mijn paard het niet leuk vind dat ik er op zit? Anders zou ze het niet toelaten denk ikIk vraag elke keer netjes aan haar of ik op haar mag rijden
Grapje hoor
potverdikkie schreef:Tja, en dat kunnen die Negro's wel! (uh de mijne tenminste ook)
Ziezo_X schreef:Als je haar met een slof in toom moet houden dan kan ze ook het niet 'niet toelaten' toch xD
ga gewoon rijden of ga korfballen ofzo, damn
potverdikkie schreef:Joh, niet zo heetgebakerd, ik geef alleen aan dat Negro's fel kunnen zijn. De mijne heb ik ook zo terug, (als ik er dan nog opzit met zijn bokkerijen) maar ik zeg niet dat alle Negro's zijn. En mijn Negro is ook een wereldpaard!