Wodan ( Negro x Houston) @ work!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zoro

Re: Wodan ( Negro x Houston) @ work!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 20:54

Zo zo!!! Velen hebben goed hun best gedaan om, lekker zonder depressie en stress hun kerst door te komen!
Maar ik wil even op de serieuze mensen reageren.. Bedankt voor de complimenten, ja hij is erg gaaf! Hij komt inderdaad uit opende bij K. van Dellen weg.

Verder over de slof ga ik met niet veel over uitlaten, bang ben ik niet maar jullie dragen toch ook een gordel in de auto. Voor mij was het die dag een verbehoudsmiddel.
Een ander er op laten rijden? Ben je gek! Ik laat geen ander op mijn paarden zitten, doe ik zelf wel. Als ik ze wil verpesten doe ik dat dan tenminste zelf kan ik een ander niet op de schuld geven, maar helaas is het me nog nooit gelukt om een paard te verpesten!
Over het ruggebruik? Tja hij was gespannen en drukt dan de rug weg, erg jammer dat er dan foto's gemaakt worden maar ik schaam me er niet voor, ik hoop dat ik weet wat ik doe en dat zullen jullie allemaal over een half jaar heus wel horen!

Laat het slotje maar zitten ben benieuwd wat iedereen te melden heeft! Haha.. Oh ja inderdaad ik ben egoistisch, ik heb een langer leven te gaan dan mijn paard dus ja dat staat bij mij ook op de eerste plek! Of ga ik daar nu heel bokt over mee heen krijgen. Natuurlijk heeft dat paard een perfect leven hier, kon niet beter zijn onderhals is weg, en zijn rugspieren zijn sterker. Dus oh jee oh jee wat word dat paard verpest! en nu jullie weer!

Fennaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:59

Zoro schreef:
Zo zo!!! Velen hebben goed hun best gedaan om, lekker zonder depressie en stress hun kerst door te komen!
Maar ik wil even op de serieuze mensen reageren.. Bedankt voor de complimenten, ja hij is erg gaaf! Hij komt inderdaad uit opende bij K. van Dellen weg.

Verder over de slof ga ik met niet veel over uitlaten, bang ben ik niet maar jullie dragen toch ook een gordel in de auto. Voor mij was het die dag een verbehoudsmiddel.
Een ander er op laten rijden? Ben je gek! Ik laat geen ander op mijn paarden zitten, doe ik zelf wel. Als ik ze wil verpesten doe ik dat dan tenminste zelf kan ik een ander niet op de schuld geven, maar helaas is het me nog nooit gelukt om een paard te verpesten!
Over het ruggebruik? Tja hij was gespannen en drukt dan de rug weg, erg jammer dat er dan foto's gemaakt worden maar ik schaam me er niet voor, ik hoop dat ik weet wat ik doe en dat zullen jullie allemaal over een half jaar heus wel horen!

Laat het slotje maar zitten ben benieuwd wat iedereen te melden heeft! Haha.. Oh ja inderdaad ik ben egoistisch, ik heb een langer leven te gaan dan mijn paard dus ja dat staat bij mij ook op de eerste plek! Of ga ik daar nu heel bokt over mee heen krijgen. Natuurlijk heeft dat paard een perfect leven hier, kon niet beter zijn onderhals is weg, en zijn rugspieren zijn sterker. Dus oh jee oh jee wat word dat paard verpest! en nu jullie weer!

Dat is toch iets heel anders Knipoog daar kun je het écht niet mee vergelijken..
Dan rijd je toch niet? Nu kun je er net zo goed afvallen, misschien zelfs nog wel harder.. Dus tja, het is maar waar je voor kiest

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 21:00

Nee hoor, ik heb met de slof nog wat te vertellen als die hard op de kletter gaat..

Fennaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:01

Nou dat is dan bij jou anders, maar als mijn pony aan de kletter gaat, gaat hij alleen maar bokken en met zijn hoofd tussen de benen, terwijl zonder slof rent hij gewoon weg

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:01

Heb even in je profiel gekeken voor betere foto's, maar wat een heerlijk paard zeg. Over de slof hoef ik niks te zeggen, volgens mij heb je genoeg verstand van het rijden van deze paarden.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:02

Tja, en dat kunnen die Negro's wel! (uh de mijne tenminste ook)

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 21:06

Ik hoop dat ik een beetje verstand van heb, anders kan ik gelijk ontslag aanvragen bij mijn baas hihi

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:06

Zo wat een onwijs leuk paardje heb jij onder je kont.. Zolang je het maar voor 1x bij strakke slof houdt Ja foto's in je profiel zien er namelijk goed uit Ja

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:25

Tip voor de volgende keer:

Zorg dat je foto's boktproof zijn... Knipoog

Gezelligheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:27

Je vindt jezelf ook echt heel grappig aan je reacties te zien. Je lacht de Bokkers die commentaar hebben gegeven eigenlijk uit? Naar mijn mening hoort dit slofincident maar éénmalig te zijn. Verder een leuk paard.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:47

Zoro schreef:
Natuurlijk heeft dat paard een perfect leven hier, kon niet beter zijn onderhals is weg, en zijn rugspieren zijn sterker. Dus oh jee oh jee wat word dat paard verpest! en nu jullie weer!

Ik denk niet dat jouw manier van "met slof " rijden een jong paard versterkt, in hoeveel dagen heb je zijn onderhals 'eraf' gereden en zijn rugspieren versterkt ?
Ik vond de foto's naar om te bekijken, vooral omdat het hier ook nog een jong paard betreft die waarschijnlijk al genoeg aan zichzelf heeft. Verder is het niet erg om de 10 pagina's nog eens door te lezen en jezelf nogmaals eens af te vragen hoe het anders en beter voor jou en je paard zou kunnen. Ik hoop gauw andere foto's te mogen bekijken.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:53

maikeltje schreef:
@Zamora, dat kon je ook niet vanaf dag 1 Knipoog
En voor dat iedereen hier veroordeelt moet je eerst zelf in die situatie gezeten hebben denk ik.
Ik geloof ook niet dat TS structureel met slof zal gaan rijden en van een paar keer met slof gaat ie echt niet dood.
Veiligheid voorop.
Misschien is er geen andere mogelijkheid op dit moment en moet ie toch z'n beweging hebben. Daar al eens aan gedacht?

euh jawel Knipoog

en ik merk dat mijn paard geniet van haar buitenritjes, ik heb geen martelwerktuigen nodig om haar in bedwang te houden voor mijn eigen plezier Clown

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:09

Leuk paard joh!
Denk alleen dat als je bang bent er af te vallen je beter hem eerst kan longeren ofzo een paar dagen, of andere dingen doen. Een slof is een prima hulpmiddel, maar op deze manier niet echt. Ten eerste voorkom je volgens mij sowieso niet dat je er af valt, bokken en maf doen kan ie echt nog wel (imo lok je juist eerder irritatie uit zo Knipoog). Ten tweede stimuleer je hier echt geen goed ruggebruik mee. Die rug wegdrukken kan niet anders als je je rug niet lang genoeg kan maken om te ontspannen.
Hiermee creeër je alleen een hoop spanning, zowel mentaal als in zijn lijf.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:20

Zamora schreef:
maikeltje schreef:
@Zamora, dat kon je ook niet vanaf dag 1 Knipoog
En voor dat iedereen hier veroordeelt moet je eerst zelf in die situatie gezeten hebben denk ik.
Ik geloof ook niet dat TS structureel met slof zal gaan rijden en van een paar keer met slof gaat ie echt niet dood.
Veiligheid voorop.
Misschien is er geen andere mogelijkheid op dit moment en moet ie toch z'n beweging hebben. Daar al eens aan gedacht?

euh jawel Knipoog

en ik merk dat mijn paard geniet van haar buitenritjes, ik heb geen martelwerktuigen nodig om haar in bedwang te houden voor mijn eigen plezier Clown

Als het plezier van je paard voorop staat, waarom ga je er dan opzitten?
Toch ook voor je eigen plezier? Knipoog

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:24

En wie zegt dat mijn paard het niet leuk vind dat ik er op zit? Anders zou ze het niet toelaten denk ik Tong uitsteken Ik vraag elke keer netjes aan haar of ik op haar mag rijden Clown

Grapje hoor

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:32

Misschien handig om deze discussie af te sluiten of via pb te doen?

immaculate

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:44

Ga me er toch ook even tegen aan bemoeien.

Maar het lijkt er een beetje op dat je deze foto's express zo geplaatst hebt om reaktie's uittelokken (misschien verveelde jeje wel met kerst of zo) mmaar het lijkt me nu wel beter om het hier bij te laten eindigen !

kissXbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:12

ziet er leuk uit!

Ziezo_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:18

Zamora schreef:
En wie zegt dat mijn paard het niet leuk vind dat ik er op zit? Anders zou ze het niet toelaten denk ik Tong uitsteken Ik vraag elke keer netjes aan haar of ik op haar mag rijden Clown

Grapje hoor

Als je haar met een slof in toom moet houden dan kan ze ook het niet 'niet toelaten' toch xD

ga gewoon rijden of ga korfballen ofzo, damn

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:24

potverdikkie schreef:
Tja, en dat kunnen die Negro's wel! (uh de mijne tenminste ook)

Ik denk dat je hier doelt op het aan de kletter gaan Knipoog maarre wil je niet alle Negro's over een kam scheren. Die van mij is super heet en niet de makkelijkste, dat zeker niet, een normale buitenrit ofzo kan ik niet maken want dan ontploft mevrouw, maar als ze aan de kletter gaat in de bak of op de wei heb ik haar binnen no time weer terug bitloos en wel Clown

Maandag nog brak het klipje van mijn teugel in een bok partij, lang leve de one rein stop want ik had haar zo terug Vork en niet dat ik zo'n wereld ruiter ben hoor, maar niet alle Negro's over een kam scheren ROFL

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:30

Ziezo_X schreef:
Als je haar met een slof in toom moet houden dan kan ze ook het niet 'niet toelaten' toch xD
ga gewoon rijden of ga korfballen ofzo, damn

Mag je ook even doorgeven aan Yvonne Copal dan......... Duivel

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:34

leuk beesje,

ben het er mee eens dat de slof wel wat strak zit
kun je em er niet gewoon af doen?

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:35

Ik denk dat je hier doelt op het aan de kletter gaan Knipoog maarre wil je niet alle Negro's over een kam scheren. Die van mij is super heet en niet de makkelijkste, dat zeker niet, een normale buitenrit ofzo kan ik niet maken want dan ontploft mevrouw, maar als ze aan de kletter gaat in de bak of op de wei heb ik haar binnen no time weer terug bitloos en wel Clown

Maandag nog brak het klipje van mijn teugel in een bok partij, lang leve de one rein stop want ik had haar zo terug Vork en niet dat ik zo'n wereld ruiter ben hoor, maar niet alle Negro's over een kam scheren ROFL[/quote]

Joh, niet zo heetgebakerd, ik geef alleen aan dat Negro's fel kunnen zijn. De mijne heb ik ook zo terug, (als ik er dan nog opzit met zijn bokkerijen) maar ik zeg niet dat alle Negro's zijn.
En mijn Negro is ook een wereldpaard!

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:38

potverdikkie schreef:
Joh, niet zo heetgebakerd, ik geef alleen aan dat Negro's fel kunnen zijn. De mijne heb ik ook zo terug, (als ik er dan nog opzit met zijn bokkerijen) maar ik zeg niet dat alle Negro's zijn. En mijn Negro is ook een wereldpaard!

Ik maakte maar een grapje hoor vandaar de Clown en de Knipoog
Fel is de mijne zeker, maar ik doe ook heel veel grondwerk enzo en daar is ze echt stukken makkelijker van geworden Haha!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:42

oke, sorry Bloos Verkeerd begrepen.