Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zet dan je plaatjes lekker op ITP als je alleen maar commentaar over het totaalplaatje wil. Laulau1986 schreef:Met overstrekken bedoel ik dat hij zen hoef als het ware naar zich toe trekt. Zover ik weet moet hij juist de voorkant naar beneden doen zeg maar. Net zoiets als wanneer een ballet danseres loopt...die strekt ook haar voet...
Cynthiaaapje schreef:hier 'dat mens' weer.. ik hoop dat je nog vele jaren plezier van je paardje mag hebben, en ik geef commentaar zoals ik het op de foto's zie. Mijn ideeën over rijden zijn blijkbaar anders dan die van jou. Ik bedoel het ook zeker niet om je af te kraken! ik plaats een bericht en hoop dat diegene er wat van opsteekt en dit zelf ook opmerkt. als je dat niet aanstaat fijn. dan ga je er verder niet op in. Probleem opgelost.
Je heb gelijk ik ken je paardje verder niet, maar plaats dan geen foto's en vraag om commentaar en berichtjes.
*het is niet de bedoeling dat dit topic word gesloten n.a.v. mijn bericht*
maar zoveel pagina's met constant het zelfde schiet niet echt op he! Denk dat ze nu dr verbeter puntjes wel weet
Born2BCrazy schreef:Oh zo, de ts+vriendinnentjes hoort niet meer wat ze wil horen, dus mag ie op slot..
Handig!
nathalie16 schreef:ik denk dat ik het wel zou sluiten Jenn, zo schiet je er niks mee op en heb je er denk ik ook geen nuttig commentaar aan!
Born2BCrazy schreef:Oh zo, de ts+vriendinnentjes hoort niet meer wat ze wil horen, dus mag ie op slot..
Handig!

en ook als hij zo onstuimig wordt probeer je been niet op te trekken maar zelf ontspannen blijven zitten en het zijn misschien momentopnamens maar af en toe ook eens meegeven, als je dat gedaan hebt zeg ik niks
Voor de rest ziet het er een hevig ding uit