Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

flair schreef:Als je af wil vallen doe het dan voor jezelf en niet voor andere mensen

En succes verder! 

flair schreef:Ik krijg nav deze foto's helemaal niet het idee dat de pony moeite heeft om jou te dragen. Het ziet er allemaal vriendelijk uit en je hebt een pony die stevig genoeg is voor jou.
Als je af wil vallen doe het dan voor jezelf en niet voor andere mensen of specifiek voor je pony. Als jij je op dit moment lekker voelt is dat het belangrijkste. Je pony lijkt mij niet ongelukkig.
Duke schreef:Eerste 5 pag. gelezen en de laatste. Alles is al gezegd. Vindt zelf de pony niet al te beroerd lopen, maar het kan beter en waarom is al genoemd.
Waar ik wel allergische reacties van krijg is - als ik het profiel van de TS erop na kijk - die hoeveelheid (dure) setjes. Waarom dat geld niet besteden aan een passend zadel? Ik snap die setjes drang niet zo goed. Twee setjes en een wedstrijdsetje is toch genoeg? Je kan het geld beter gebruiken voor een goede instructrice (in het algemeen bedoeld, niet specifiek richting TS) en een zadel.

whisperramse schreef:Duke schreef:Eerste 5 pag. gelezen en de laatste. Alles is al gezegd. Vindt zelf de pony niet al te beroerd lopen, maar het kan beter en waarom is al genoemd.
Waar ik wel allergische reacties van krijg is - als ik het profiel van de TS erop na kijk - die hoeveelheid (dure) setjes. Waarom dat geld niet besteden aan een passend zadel? Ik snap die setjes drang niet zo goed. Twee setjes en een wedstrijdsetje is toch genoeg? Je kan het geld beter gebruiken voor een goede instructrice (in het algemeen bedoeld, niet specifiek richting TS) en een zadel.
Dit is een 18 inch zadel, wordt het zadel nog groter vind je Nero niet terug en dat is ook niet goed voor hem.
Het is pas een nieuw zadeltje (niet Dani?)
daarnaasttegenstaande heeft ze wel proffesionele les en kan jij niet kijken in een ander zijn portemonnee
en zadeldiscussie is hier wel uitgekauwd ondertussen.trustHim schreef:Dani wat doe je om af te vallen? dat wil ik nu eigenlijk wel eens weten. Hoe lang wandel je dan? Waarom ga je niet joggen?
winerieke schreef:Aan die datums te zien zie ik ook dat ze gewoon duidelijk achteruit is gegaan.

Citaat:En portemonnee? Iemand die 10 Anky-setjes kan kopen, heeft genoeg te makken of stelt verkeerde prioriteiten.