Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MijnHafje schreef:geweldig om te zien hoe mens en dier in harmonie met elkaar om ( horen te ) kunnen gaan. zowel ruiter als paard hebben plezier op een zeer diervriendelijke manier. TOP....en blijf je vooral laten zien!!
dit zien we te weinig!! en zo kan je laten zien dat al die ( sorry ruitershops) atributen niet nodig zijn.
SUCCES!
(of gewoon zelfs nix)!! Rond 23 dec. komen er nieuwe foto's we wonen namelijk ver van elkaar ( ik en muiske) dus kan ik niet elke week gaan (enkel in de vakanties) Tis dan ook men verjaardag en ga dat daar dubbel en dik gaan vieren, ! Foto's volgen dus zeker nog !ikkemetwikke schreef:je doet me denken aan pippie langkous
) af voor jou en de paarden.
!! Super hoor meid, ik vind het erg knap wat je allemaal kunt. Ik ga niet lopen zeuren op het dragen van caps oid..dat is eigen keuze
sherif schreef:ik ben niet snel onder de druk van iemands kunnen, maar toen ik deze foto`s zag
Maks_ schreef:Zooo echt heel knap vind ik dit!
Heb echt respect voor mensen die dit kunnen!
Volgens mij heb je hier echt een hele goeie band voor nodig,,
Ben eigenlijk wel een beetje jaloers haha zou het ook heel graag kunnen!
Echt heel stoer!
Groetjes Maxime

! En dat is een compliment , dat je gewoon zo goed met die dieren om kan gaan
!
florrtje schreef:ikkemetwikke schreef:je doet me denken aan pippie langkous
Moet ik dit zien als belediging of als een toffe reactie ?![]()
![]()
Vint het een rare uitdrukking, snap de vergelijking niet tussen ik en haar, ik hef geen paarden op of heb geen roste vlechtjes !