2de keer op Misty!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: 2de keer op Misty!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:08

fanny_loverr schreef:
jees...
Als ze zegt dat ze proffesionele begeleiding heeft is het nog niet genoeg?
Dat vind ik zoooo verschrikkelijk vervelend aan bokt sommigen denken dat ze alles door de pc heen kunnen zien, nou wordt wakker dat is niet zo!
Persoonlijk vind ik het wat snel gaan maar dat is geen reden om haar af te kaffen toch?
Zolang zij en haar paardje de juiste begeleiding hebben is het goed toch?

ja, maar of die begeleiding zo goed is???

ik vind dat hij erg snel gaat met alles, en om nu iemand aan buitenlant mee te laten rennen en aan hoofdstel te laten meetrekken... niet mijn maniet
en denk ook niet dat iemand die ervoor geleerd heeft dit zo aangeleerd krijgt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:10

horsiegek schreef:
Hey meisje!
Ik vind het er helemaal niet zo paardonvriendelijk uitzien, er mag alleen wat minder aan de teugels gezeten worden maarja dat weet je nu wel. Alleen vind ik de pony persoonlijk veel te mager. Maar volgens mij is de pony niet van jou. Veel plezier met deze pony en ik vind jullie een leuke combinatie

hoe bedoel je de zin; volgens mij is deze pony niet van jou?ß ken je haar?

lizzyke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:22

Lynn_Nikita schreef:
horsiegek schreef:
Hey meisje!
Ik vind het er helemaal niet zo paardonvriendelijk uitzien, er mag alleen wat minder aan de teugels gezeten worden maarja dat weet je nu wel. Alleen vind ik de pony persoonlijk veel te mager. Maar volgens mij is de pony niet van jou. Veel plezier met deze pony en ik vind jullie een leuke combinatie

mss kwam het verhaal bij haar zo over dat de pony niet van dat meisje is.. kan toch?

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:23

Lynn_Nikita schreef:
horsiegek schreef:
Hey meisje!

ik krijg een beetje het idee dat de pony van iemand anders is. en dat ze de pony voor iemand mag in rijden. niet aanvallend bedoeld ofzo hoor Vingers aflikken sorry als ie wel van het meisje is

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 18:38

horsiegek schreef:

ik krijg een beetje het idee dat de pony van iemand anders is. en dat ze de pony voor iemand mag in rijden. niet aanvallend bedoeld ofzo hoor Vingers aflikken sorry als ie wel van het meisje is[/quote]

Uit haar profiel maak ik op dat het wel haar paardje is Lachen. Maar dat kan ze het beste zelf zeggen natuurlijk. Hoe gaat het rijden/longeren met Misty inmiddels?

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:22

vind het er ook erg onprofessioneel uitzien en ik vind het diertje ook te mager! Zorg eerst dta het longeren voldoende bevestigd is. Zal waarschijnlijk al vaak genoeg gezegd zijn, maar wil het toch even kwijt!

ni3ki3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:45

ja jeanet dat was al gezegt Knipoog
ook door mij Tong uitsteken
gelijk heb je....

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:47

ni3ki3 schreef:
ja jeanet dat was al gezegt Knipoog
ook door mij Tong uitsteken
gelijk heb je....

Heey Haha!

ni3ki3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 19:49

sssst....
niet out of topic gaan, dan worden ze boos Knipoog
hoe is t met de paarjdes? jullie staan in dat stalletje in dat weitje in de middel of no ware..
nee grapje, ik zie ze staan als ik na nijmgen ga met de trein!!
leuk hoor! Renaat ook eigen poownytje..
nou uh... weer on toptic
Sorry mensen, dit moest even..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 20:00

Ze is wel van mij zelf en ik weet dat ze te mager is maar dat komt omdat ze magerder was toen ze kwam en we kunnen haar niet opeens volproppen met eten want dan kan ze ziek worden dus we bouwen het rustig op, maar ik zal je zeggen, ze is al veel beter dan eerst hooorr, en ze ziet er ook tenger uit omdat ze nog niet zo veel spieren heeft, daar zijn we dus ook mee bezig

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:28

Sodeletuut, heb je haar ook een wormenkuur gegeven toen ze kwam?. Geef haar er regelmaatig één, zeker als ze op de wei staat kan het in het begin geen kwaad om haar iedere twee maanden een wormenkuur te geven.

mii_rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:49

misschien moet je er wat ontspannender op gaan zitten, voor de rest wel ok

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-07 21:25

Ja ze heeft 1,5 weken geleden een wormkuur gehad:) dat heeft ook al geholpen tegen haar dunheid,, en ik weet dat ik erg gespannen zit maar ik was ook gespannen want voor het eerst op een jong paard vind ik wel erg spannend.. ik zit daarom erg ver naar voren, ik zal er op letten, want mijn instructeur zij ook aldoor: naar achteren zitten en ik voelde het zelf ook.. maar bedankt Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 21:26

Het verzoek om niet in herhaling te blijven vallen en alleen nog nuttig rijtechnisch commentaar te plaatsen wordt weer gezellig genegeerd. Daarom hier een slotje.