Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Myukii schreef:_joellover_ schreef:nou ik die die moeilijke oefenningen omdat ze het al kon en daar krijg ik alleen maar meeer stelling met der nek
hahahatje je zal het niet geloven maar zonder begels is vreselijk :p
galop en stap wel goed maar draf..
JA idd.. ik hoor van iedereen dat me beugels langer moeten en van jou moet ik ze korter :s
Maar het kan niet dat ze die travers goed loopt, omdat ze in de basis al niet eens naar je hand en je been loopt. Het is echt geen verstandig plan om dat nú te doen, want ze krijg geen stelling met haar nek (eh?), ze moet al goede stelling en buiging kunnen hébben voordat je eraan begint.
Ga gewoon lekker rechtuit de basisdingetjes rijden, en als alles dan goed gaat, kun je beginnen met die oefeningen
pamelaatjee schreef:zijn de beugels niet te kort??

_joellover_ schreef:nou ik die die moeilijke oefenningen omdat ze het al kon en daar krijg ik alleen maar meeer stelling met der nek
hahahatje je zal het niet geloven maar zonder begels is vreselijk :p
galop en stap wel goed maar draf..
JA idd.. ik hoor van iedereen dat me beugels langer moeten en van jou moet ik ze korter :s
[/quote]
(dat is dat als je aan het draven bent dat je bijna naar de stap rijd maar toch niet helemaal, als hij dan bijna wil overgaan in stap moet je hem weer een paar passen voorwaarts rijden en dan weer op nieuw.) *in het beging zou het niet zo soepel gaan maar als hij tijdens het vooruitgaan niet reageert geef je hem een klein tikje mee net achter je been
) bij de meeste pony's en paarden helpt dat maar het heeft wel tijd nodig