Adil18 schreef:Toevallig ben ik hartstikke trots op mezelf ja! En wat de TS hier aan kan hebben? Een duidelijk voorbeeld dat het anders kan! Wat denk je, dat mij niet de les werd gelezen? Meid, ik moest het van mijn eigen ouders horen, dat ik moest oppassen omdat mijn "ik-vreet-uit-frustratie-periode" uit de hand liep! Mijn vader die bijna dertig jaar ouder is had een lichamelijk betere conditie dan ik!!! Hoe vaak ik wel niet van leeftijdsgenootjes of vriendjes van mijn broertje heb moeten horen dat ik een "gruwelijk dik moster was". Weet je wat ik nu doe? Ik lach om die mensen, ja, ik lach ze bikkelhard uit, omdat ik nu geestelijk en lichamelijk sterker ben dan die mietjes die mij vroeger uitscholden voor "zwijn".
Maar wat ik nu ook wel een beetje aan het beseffen ben is dat ik het echt wilde, ik was niet happy met mezelf. Misschien is de TS wel happy en wil ze niet veranderen, dat is dan haar keuze.
Dan weet jij, lijkt mij, dus ook als geen ander hoe het is om met zo'n "probleem" te kampen, juist daarom zou je toch denken dat jij dan wel wat respectvoller zou kunnen reageren. Aangezien je zelf eerder ook geconfronteerd bent met je gewicht, zoals je schrijft.
Uit die zin lees ik dat je ook bent gekwetst (en geloof me, ik heb ook dit "probleem" met gewicht dus ik weet er alles van). Vind het jammer dat je zo "hard" reageert tegen de TS, nu het je zelf wel gelukt is. Superknap van je, dat zeker, maar echt motiverend vind ik je antwoorden niet.
Pubelia, ik heb wel eens eerder topics van je gezien en vind je zeker vooruit gegaan! Ga zo door!