Manon_mypony schreef:ik denk dat ik hier meer verstand van heb als jullie want massy is eeb penny meisje en stef is een western Vd geval.
Haha, dus?
En een geval nog wel?
Wat wil je hier nou mee zeggen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manon_mypony schreef:ik denk dat ik hier meer verstand van heb als jullie want massy is eeb penny meisje en stef is een western Vd geval.
Manon_mypony schreef:Wat een gelul allemaal van Massy en Stef
ik ken dit meisje van concours pas was ze nog 3e op de overijselse en is L springen en M1 dressuur dus jullie moeten niet zo zeiken. sowieso als zij er alles aan doet ik denk dat ik hier meer verstand van heb als jullie want massy is eeb penny meisje en stef is een western Vd geval.
Zelf rij ik M & L & L &L &L en B springen en ook nog dress en heb veel ervaring als jullie wat te zeuren hebben dank dan na voordat je begint te zeuren Xx HVJ.
Manon_mypony schreef:want massy is eeb penny meisje en stef is een western Vd geval.
Manon_mypony schreef:Wat een gelul allemaal van Massy en Stef
ik ken dit meisje van concours pas was ze nog 3e op de overijselse en is L springen en M1 dressuur dus jullie moeten niet zo zeiken. sowieso als zij er alles aan doet ik denk dat ik hier meer verstand van heb als jullie want massy is eeb penny meisje en stef is een western Vd geval.
Zelf rij ik M & L & L &L &L en B springen en ook nog dress en heb veel ervaring als jullie wat te zeuren hebben dank dan na voordat je begint te zeuren Xx HVJ.
L & L & L & L springen en héél veel ervaring ?
Citaat:echte B is echt te hoog gegrepen,simpelweg omdat ze ook tegen de gefokte dressuurponys moet met talentvolle,ervaren ruitertjes.

niet dat ik hier nog vaak op ga zitten ofsoow :p want dit is echt te zielig:D:D shan schreef:Citaat:echte B is echt te hoog gegrepen,simpelweg omdat ze ook tegen de gefokte dressuurponys moet met talentvolle,ervaren ruitertjes.
Dat ben ik niet met je eens, eerder in dit topic vermelde ik al dat een leerlingtje haar provincie mag vertegenwoordigen op de Hippiade met haar Shetlander in het L2.
Tevens is zij regionaal kampioen geworden in het Bspringen en mag ook in het viertal aantreden op de hippiade. Vorig jaar is zij tevens regionaal kampioen geworden in de L1.
Dit is dus allemaal heel goed mogelijk met een Shetlander.
)maar wel daar er heel veel traininguren,lesgelden en tijd in gaat zitten..mesastamp schreef:volg stilletjes dit topic
Manon_mypony schreef:haha,,
srry maar als je 6 pony's hebt ben je geen penny meisjeeeh
jullie zijn wel een beetje snel van reactie zeg.. je ben wel heel snel aangebrandniet dat ik hier nog vaak op ga zitten ofsoow :p want dit is echt te zielig:D:D
Tries_en_Faf schreef:ja vast, een vriendin...
![]()
Er word toch niet alleen gereden voor de prijzen en de winst. En ookal ben je er over een poos uitgegroeit, je leeft toch nu? Nu ben je nog niet te groot en kan ze dus starten, en veel plezier beleven
. Naja wat je ook doet, als de ruiter en pony het maar beiden leuk vinden