Dat ze al drie jaar bezig is had ik al wel gelezen, maar ik vind het sowieso niet slim
. Het is en blijft een jonge shetlander hengst, en hengsten kunnen zo omslaan. En zonder bit, als het dan fout gaat, levensgevaarlijk
. Het is niet dat ik nu iemand op de vingers wil tikken, absoluut niet. Maar ik vind het gewoon een eng idee, een 5-jarige meisje op een hengst
.Ik rijd zelf ook een hengst, 1tje van 1.75, 5 jaar. Die rijd ik ALTIJD met begeleiding, er staat dus altijd iemand naast, dat is tenminste verantwoord en hij is echt braaf, goed opgeleid en opgevoed
gaat het nu om dat het een hengst is of dat ze bitloos rijd ....want ik snap niet wat jou stand punt is ...
een ruin of een merrie kunnen net zo goed bokken, schrikken of gemeen tussen uit gaan ....
en met bit kan je ook dingen tegen komen zoals vandoor gaan , bokken , niet heen willen waar jij na toe wilt
en die laatste zin van jou .....ik sta ook altijd naast haar ...en billy is goed opgevoed en begeleid
dus ik snap jou redenering niet goed primagirl
wat betreft de kleding ok daar kan ik inkomen maar die andere 2 dingen ....
voor ik het vergeet
bedank voor jullie leuke reacties ...en dat in z`n korte tijd zoveel berichtjes ...super hoor
)