wat een lelijk dier was het eerst..

nu is ie echt mooi!!

wat een verschil zeg!
hoe kan dat zo??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolienn schreef:Erg ongeloofwaardig. zo onwijs verwaarloost krijg je echt niet zo super terug in 2 maanden!!
Het is wel een mooierd geworden, maar naar mijn mening moet je of meer met hem gaan doen of voer minderen. Overdrijven is ook een vak namelijk
Ik vind het knap van je gedaan, maar geloof er niets van dat dit in 2 maanden is gebeurd
Figo schreef:Jaimyliefje schreef:vind het vreemd dat mensen niet geloven dat dit hetzelfde paard is, je ziet het toch wel aan het koppie, het oogje, de kleur.. nouja en wel meer..
maar ze is wel mega veel veranderd, een prachtpaardje geworden, en ik reken er nu zeker 10 jaar vanaf met de eerste foto's!!
vind echt dat je topwerk hebt verricht!
en het stoort me dat mensen commentaar hebben op je manier van longeren,
als mensen iets anders zien dan ze gewend zijn, is het meteen slecht..
als je echt zo slecht voor haar zou zijn, zou ze niet zoveel zijn veranderd!
vind het echt geweldig wat je gedaan hebt, ga zo door!
Volgens mij is het alleen aar een compliment voor haar dat mensen denken dat het hetzelfde paard niet is. Dat betekend dus dat ze het echt super gedaan heeft
Echt geweldig hoe die zo opgeknapt is!
Randy01 schreef:Gods alle jezus zeg, wat is dát paard veranderd.
Ik was zó verbijsterd over het verschil met die foto in februari dat ik niet eens op de rést heb gelet, wilde gelijk mijn antwoord plaatsen.
Is dat écht wel hetzelfde paard dan?
Nou, ik ga nóg een keertje kijken hoor!
Mijn complimenten!
Jantine_ schreef:Randy01 schreef:Gods alle jezus zeg, wat is dát paard veranderd.
Ik was zó verbijsterd over het verschil met die foto in februari dat ik niet eens op de rést heb gelet, wilde gelijk mijn antwoord plaatsen.
Is dat écht wel hetzelfde paard dan?
Nou, ik ga nóg een keertje kijken hoor!
Mijn complimenten!
helemaal mee eens!
Citaat:Wat een lelijk gebouwd dier was dat eerst Bloos . Super hoe je hem hebt verandert Lachen