Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lorelei schreef:dan ken ik je daar van!
je kwam me bekend voor,en toen dacht ik al dat jij het was maar wist het niet zeker.
maxie schreef:lorelei schreef:dan ken ik je daar van!
je kwam me bekend voor,en toen dacht ik al dat jij het was maar wist het niet zeker.
ja klopt helemaal, heb je wel eens zien rijden klopt dat?

[/quote]
en over dat te groot zijn enz ze weet het nu wel, waarom zoveel pagina's volschrijven volgens mij heeft het toch geen nut ookal hebben jullie gelijk!
lorelei schreef:dan ken ik je daar van!
elinax21 schreef:ik krijg van haar ook geen reactie, had al pb gestuurd eergister
ELpatcho schreef:leuk paardje.. maar geen leuke combi.. sorry je bent echt te groot voor een leuk beeld!

verder een mooi beestje! vind um ook wel komisch lopen!
maxie schreef:ja heb met nero ook meegedaan in de B zonder galop omdat het beetje glad was daarmee ben ik eerste geworden met 183 punten dus een goeie dag voor mij
jij kent witje ook wel toch?
Piietjuh schreef:sorry dat ik het seg maar ik vind het persoonlijk geen mooi gezicht .
Idd je tenen mogen wel meer naar binnen en heb je wel een dekje er0nder?????![]()
Waar0m draag je geen Neusriem???????
En MSN taal enzo mag niet hé 

Paulusjuh schreef:Wat mij trouwens opvalt...is dat er steeds meer mensen gaan reageren die nog maar amper berichten hebben.
En dan in de trant van: ahww wat zielig toch.
Dan moet er wel iets mis zijn.
Daar kun je goed zien dat de pony het kan hebben.
dus ze gaan maar lezen