Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[gast1122] schreef:Ochjeee .. Krijg ik zo'n reactie naar met toe hoor![]()
Leuke shet, maar mijn mening
Succes nog met em !
Xx
Otje schreef:oh je haalt snel je bevestigende Ja-sniley weg ???
dat is ook safe spelen he
En ook sorry aan de TS en de eigenaresse, we lieten ons even gaan. Gebeurd niet meer.
Otje schreef:hij is super en jij ook
ja voor het 'oog' toon jij wat groot
maar wees nou eerlijk .... deze shet loopt met zo veel plezier, en als je tussen de paarden doodleuk L2 rijdt ... mennnnnnnnnnn waar hebben deze dames het dan over![]()
ik zou persoonlijk in een deuk liggen als ik je zou zien losrijdenmaar dat is neit uitlachen ... dat is gewoon, ... waarom heb jij die lef en vele anderen niet ....
![]()
en laten we eerlijk zijn, bokt zal bokt niet zijn als we niets te zeruen hadden ...
Ik zeg ... top combinatie, ik zou dit exemplaar wel een hoger willen zien ....stel een M of Z .. gaaf toch dat je dat voor elkaar krijgt ...
loveseben schreef:[***] schreef:Omdat ik het ook over de eerste ruiter heb.
ik zie in je profiel dat je ook op een paardje hebt gereden waar je (naar jou zeggen) te groot voor was

. Ik vind het ook erg knap dat je zo ver met hem bent gekomen al!
.Citaat:Ja, daar rij ik ook een hele tijd niet meer op.
En ik gaf het zelf ook toe dat ik te groot er voor was.
Trouwens bij die foto's denk ik dat het ook die bovenlichaam het doet, daardoor klopt het plaatje niet meer, de benen zijn trouwens in verhouding niet zo lang, ze steekt er maar een klein beetje er onder uit.
yousra schreef:Ik zeg ook niet dat ze hem in een hoek moet gooien, ik heb alleen gezegd dat ik het plaatje totaal niet mooi vind. Zorro kan het heus wel aan hoor, hij is niet van suiker gemaakt.
Sunrise_ schreef:Wat een mooie shet. Ik vind het ook erg knap dat je zo ver met hem bent gekomen al!
De tweede ruiter is wel wat groot, maar ach voor 10 minuutjes, volgens mij hadden jullie dikke lol?.
Veel succes en plezier nog!

sissie schreef:Komt Zorro toevallig uit België??
Hij loopt super zeg! Leuk diertje!
Jennyzz schreef:Gaaf paardje.
Echt superknap dat je 'm zo aan 't lopen hebt...
Wel jammer dat de foto's af en toe een beetje donker zijn, dus dat je niet zoveel van zijn uitdrukking ziet.