spottie schreef:je heb ook niet gezegd dat mn paard het niet kan, integendeel IK moet nog veel leren en wil het graag op deze manier doen, moet alle "knopjes" nog weten te vinden en het ene moment gaat het al wat beter als het andere, hij loopt iig wel ontspannen en vanuit daar wil ik weer verder werken,je moet ook eerst de basis leren voordat je kunt gaan verzamelen, met zadel en hoofdtsel kan ik kwa dressuur eigenlijk alles wel (ben geen wedstrijdruiter en vind ook dat het beter kan, maar dat kan het altijd... Het lijkt mij ook gaaf om ooit aan shows mee te doen enzo, iig geon en zijn met je paard en dat vin ik op deze manier erg fijn) we zijn ook hard aan het werk om die achterhand maar te ectiveren enzo dus het is echt niet iets dat ik niet weel wat ik doe, komt af en toe (ook van anderen)wel een beetje zo over en dat vind ik jammer, ik vraag om tips en die zijn van harte welkom ik doe nog lang niet alles goed en dat weet ik ook wel maar geef me ook de kans dingen te leren ipv gelijk voor mn voeten te gooien dat ik de rug van mn paard naar de Kl*te rijd
Het was helemaal geen aanval op jou
Wel op iemand die zei dat je een paard zo niet kunt aanleren om zijn rug te gebruiken. Waarop ik weer zei dat dit paard het al kan, dus er is geen kwestie van het nog aanleren, wel van vinden hoe je het met deze optoming eruit krijgt