Amondi @ work zonde zadel en hoofdstel :D

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muiske07

Re: Amondi @ work zonde zadel en hoofdstel :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 11:24

poes schreef:
Maar het paard in dit topic heeft Z2 gelopen. Als die niet kan verzamelen op de zit, dan is dat heel triest. Dus ik denk dat dit paard het wel kan, maar dat de ruiter nog wat handigheid moet krijgen om het eruit te rijden Lachen

Ik heb nog ruiters zien correct piafferen zonder teugels, kwestie van training.

geef ik je volledig gelijk in.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:53

[quote "Lauss"]Beetje naïef om zoiets te verwachten, hoe denk je dat er zoveel gelukken in het verkeer gebeuren Lachen ?
Ligt vast niet alleen aan de andere weggebruikers!
[/quote]

Dus dan zijn die mensen die ongelukken veroorzaken niet verantwoordelijk genoeg en hebben ze niet voldoende inschattingsvermogen! En dat ligt aan jezelf, niet aan je paard! Dus ga jij met een paard de weg op wat niet mak genoeg is, doe je dat zelf!
(en btw lekker interessant dat jouw paard 400 kg weegt, het gaat om het idee dat je zoveel 100 kilo niet op de rem trekt/omstuurt, niet om een sneer te kunnen geven dat het gewicht niet goed ingeschat wordt. DAT snap je zelf ook wel denk...btje dom misschien?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:00

spottie schreef:
je heb ook niet gezegd dat mn paard het niet kan, integendeel IK moet nog veel leren en wil het graag op deze manier doen, moet alle "knopjes" nog weten te vinden en het ene moment gaat het al wat beter als het andere, hij loopt iig wel ontspannen en vanuit daar wil ik weer verder werken,je moet ook eerst de basis leren voordat je kunt gaan verzamelen, met zadel en hoofdtsel kan ik kwa dressuur eigenlijk alles wel (ben geen wedstrijdruiter en vind ook dat het beter kan, maar dat kan het altijd... Het lijkt mij ook gaaf om ooit aan shows mee te doen enzo, iig geon en zijn met je paard en dat vin ik op deze manier erg fijn) we zijn ook hard aan het werk om die achterhand maar te ectiveren enzo dus het is echt niet iets dat ik niet weel wat ik doe, komt af en toe (ook van anderen)wel een beetje zo over en dat vind ik jammer, ik vraag om tips en die zijn van harte welkom ik doe nog lang niet alles goed en dat weet ik ook wel maar geef me ook de kans dingen te leren ipv gelijk voor mn voeten te gooien dat ik de rug van mn paard naar de Kl*te rijd

Het was helemaal geen aanval op jou Wel op iemand die zei dat je een paard zo niet kunt aanleren om zijn rug te gebruiken. Waarop ik weer zei dat dit paard het al kan, dus er is geen kwestie van het nog aanleren, wel van vinden hoe je het met deze optoming eruit krijgt Lachen

Margriet7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:14

Corelli schreef:
Zo! dat ziet er super uit! Ontzettend mooi paard en heel knap dat je er zo netjes op zit! sowieso geweldig dat je op deze manier zo ontspannen kunt rijden..Zo te zien doet hij precies wat je van hem vraagt en dat vind ik echt knap met zo weinig hulpmiddelen..Staat volgens mij voor een hele mooie, sterke band tussen jullie tweeen *LOL*

helemaal mee eens! Geweldig Ja

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 16:07

poes schreef:
spottie schreef:
je heb ook niet gezegd dat mn paard het niet kan, integendeel IK moet nog veel leren en wil het graag op deze manier doen, moet alle "knopjes" nog weten te vinden en het ene moment gaat het al wat beter als het andere, hij loopt iig wel ontspannen en vanuit daar wil ik weer verder werken,je moet ook eerst de basis leren voordat je kunt gaan verzamelen, met zadel en hoofdtsel kan ik kwa dressuur eigenlijk alles wel (ben geen wedstrijdruiter en vind ook dat het beter kan, maar dat kan het altijd... Het lijkt mij ook gaaf om ooit aan shows mee te doen enzo, iig geon en zijn met je paard en dat vin ik op deze manier erg fijn) we zijn ook hard aan het werk om die achterhand maar te ectiveren enzo dus het is echt niet iets dat ik niet weel wat ik doe, komt af en toe (ook van anderen)wel een beetje zo over en dat vind ik jammer, ik vraag om tips en die zijn van harte welkom ik doe nog lang niet alles goed en dat weet ik ook wel maar geef me ook de kans dingen te leren ipv gelijk voor mn voeten te gooien dat ik de rug van mn paard naar de Kl*te rijd

Het was helemaal geen aanval op jou Wel op iemand die zei dat je een paard zo niet kunt aanleren om zijn rug te gebruiken. Waarop ik weer zei dat dit paard het al kan, dus er is geen kwestie van het nog aanleren, wel van vinden hoe je het met deze optoming eruit krijgt Lachen

ok sorry dan heb ik dat even verkeerd opgevat Knipoog is vaak nogal moeilijk achter een scherm te zien wat iemand daar nou precies mee bedoeld Lachen

en nogmaals ik wil ook gewoon het beste voor mn pony en waar hij plezier in heeft, ik longeer hem ook zeker minimaal 1x per week met dubbele lijnen en dan richt ik me vooral op ruggebruik zodat die iig sterk blijft.. en natuurlijk voor afwisseling, mijn paard doet nooit 3 dagen hetzelfde (zou ik ook niet leuk vinden Knipoog)

Amondi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 19:10

Grietje schreef:
Corelli schreef:
Zo! dat ziet er super uit! Ontzettend mooi paard en heel knap dat je er zo netjes op zit! sowieso geweldig dat je op deze manier zo ontspannen kunt rijden..Zo te zien doet hij precies wat je van hem vraagt en dat vind ik echt knap met zo weinig hulpmiddelen..Staat volgens mij voor een hele mooie, sterke band tussen jullie tweeen *LOL*

helemaal mee eens! Geweldig Ja

dank je Bloos