mijn nieuwe aanwinst! 4jarige hengst(FerroXRolex)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: mijn nieuwe aanwinst! 4jarige hengst(FerroXRolex)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 23:01

Ik ben benieuwd! Vind het er in ieder geval SUPER uit zien! OK dan!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 06:20

Hee Joëlle,

Ik had door de omstandigheden je topic nog niet bekeken, en was het alweer bijna vergeten!
Maar mag ik even zeggen: WAUW!
wat een geweldig paard heb je daar onder je kont zeg!
Jij komt er wel ! Cool

Liefs,
Rosanne

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 06:26

maikeltje schreef:
Zijn de drie weken al voorbij? Toch in ieder geval bijna...
en is hij al weer herkeurd?

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 07:54

Ben er ook benieuwd naar.... *LOL*

Lottiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 07:56

Waauww wat een oogverblindend paard! Zulk iets zoek ik ook!;)
Heel veel plezier ermee!

NickenIk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 08:09

Wat een mooi beessie. Ziet er voor het begin al veelbelovend uit Ja .

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 09:14

ik ben ook benieuwd of hij al herkeurd is!

07_Calimero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 10:40

CharlyBrown schreef:
8/9 pony's gehad.... haha.. je bent de tel kwijt geraakt ofzo??
Ik snap dat het per gezin anders is... maar het blijft bijzonder... en vind dom als je je dat niet realiseert.
Je moet er extra van genieten, want die luxe is niet voor iedereen weggelegt...

ik ben het helemaal met je eens charly, ik heb altijd de tandjes gewerkt ook toen ik 16 was (mn pa heeft een eigen bedrijf maar moest t toch zelf doen) voor de dingen die ik wilde hebben, zo weet je wel waar je het voor doet en wat de waarde er van is.

Het is wel erg gemakkelijk om alles zo aangereikt te krijgen. Ik vind dat je dan verkeerd gevormd word, zo denk je straks in het bedrijfsleven dat alles ook van een leien dakje gaat.

maar goed, iedereen zn eigen mening en het is een mooi paard en ik wens haar er veel geluk mee!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 10:56

Je boft echt meid, op je 15e de kans hebben om zo'n paard onder je kont te krijgen!!!
Ik hoop voor je dat ie goedgekeurd wordt! Heel veel succes ermee!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 11:04

Waauw wat een prachtbeest.. Ben ook benieuwd of hij goed gekeurd is Lachen

Ik heb ook een ''eigen'' paard gekregen van mijn ouders. Ik zou dat nooit kunnen betalen! Van mijn zielige zakgeldje.. En nog niet mogen werken enz? Neee...
Maar ik weet wel dat ik bof en dat sommige wel moeten wachten tot ze het zelf kunnen verdienen ed. Maar ook het inrijgeld ed word door mijn ouders betaald, waar ik wel heel dankbaar voor ben want dat is toch een bak geld Bloos
Maargoed, ik kreeg dan ook niet een 1ste klas paard hoor Clown (wel met een eerste klas karakter, maargoed..).

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 12:17

vayjoy schreef:
CharlyBrown schreef:
8/9 pony's gehad.... haha.. je bent de tel kwijt geraakt ofzo??
Ik snap dat het per gezin anders is... maar het blijft bijzonder... en vind dom als je je dat niet realiseert.
Je moet er extra van genieten, want die luxe is niet voor iedereen weggelegt...

ik ben het helemaal met je eens charly, ik heb altijd de tandjes gewerkt ook toen ik 16 was (mn pa heeft een eigen bedrijf maar moest t toch zelf doen) voor de dingen die ik wilde hebben, zo weet je wel waar je het voor doet en wat de waarde er van is.

Het is wel erg gemakkelijk om alles zo aangereikt te krijgen. Ik vind dat je dan verkeerd gevormd word, zo denk je straks in het bedrijfsleven dat alles ook van een leien dakje gaat.

maar goed, iedereen zn eigen mening en het is een mooi paard en ik wens haar er veel geluk mee!

Als ik mijn kind op d'r 15e zo'n paard zou kunnen geven en ze is helemaal gek van paarden, nou dan krijgt ze hem hoor.

Waarom zou zij zich de rambam moeten werken als ik hem me voor haar kan veroorloven? Omdat ik me de rambam heb moeten werken altijd? Kom nou. Ook kinderen die dingen krijgen, kun je de waarde ervan bijbrengen hoor. Die beseffen echt wel dat ze in een uitzonderlijke positie zitten. Ze hoeven alleen maar om zich heen te kijken. Knipoog

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:25

maikeltje schreef:
Waarom zou zij zich de rambam moeten werken als ik hem me voor haar kan veroorloven? Omdat ik me de rambam heb moeten werken altijd? Kom nou. Ook kinderen die dingen krijgen, kun je de waarde ervan bijbrengen hoor. Die beseffen echt wel dat ze in een uitzonderlijke positie zitten. Ze hoeven alleen maar om zich heen te kijken. Knipoog
[/quote]

Ja precies, ben het helemaal mee eens Lachen

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:06

Die kan bewegen. Mooie aanwist!
Hopen dat hij word goedgekeurd.

Carry

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:14

unfearlover schreef:
ik laat hem ruinen, omdat nu zijn hormonen nog niet spelen maar dat kan later wel komen.
en ik vind het gewoon een veiliger idee! Knipoog en ook omdat het met de huisvesting te maken heeft waar die tijdelijk komt te staan.

owja hij heeft Winetou maar ik wil dat veranderen. op zijn paspoort staat ook W

Leuk paard, het is idd beter als je hem laat ruinen als je hem niet voor de fok wil gebruiken. DAn kan hij straks lekker in de groep ipv een leven achter de touwtjes van het weiland Knipoog
Verder: hij is echt schitterend

beccieloeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:10

mooi paard...vraag mij alleen af of jullie wel een goede combi zijn??? Je gaat dit prachtige beest ten eerste al laten ruinen..laat dan de keus aan iemand die een hengst wil kopen...en ten tweede ga je met sporen aan een paard uitproberen, dat zou ik dan nog kunnen begrijpen moest je ze niet bij elke pas gebruiken...waar heb je dat geleerd trouwens om zo bij iedere pas met je benen te bengelen???
Je krijgt wel een goed paard onder je kont gestampt...laat ons hopen dat hij zo mooi en braaf blijft...maar daar twijfel ik niet aan aangezien je hel toch meteen laat ruinen...jongens jongens...waarom zoek je dan geen ruin met dezelfde afstamming...er lopen genoeg ferro ruinen rond...

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:13

beccieloeken schreef:
mooi paard...vraag mij alleen af of jullie wel een goede combi zijn??? Je gaat dit prachtige beest ten eerste al laten ruinen..laat dan de keus aan iemand die een hengst wil kopen...en ten tweede ga je met sporen aan een paard uitproberen, dat zou ik dan nog kunnen begrijpen moest je ze niet bij elke pas gebruiken...waar heb je dat geleerd trouwens om zo bij iedere pas met je benen te bengelen???
Je krijgt wel een goed paard onder je kont gestampt...laat ons hopen dat hij zo mooi en braaf blijft...maar daar twijfel ik niet aan aangezien je hel toch meteen laat ruinen...jongens jongens...waarom zoek je dan geen ruin met dezelfde afstamming...er lopen genoeg ferro ruinen rond...

Jaloers ofzo= Slapen

Mooi paard! Ik hoop dat hij goedgekeurd is. Veel plezier ermee

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:23

beccieloeken schreef:

Wat is dit nou weer voor onzin.. Hadden alle leuke hengsten dan hengst moeten blijven?
Joelle kan een aardig stukje rijden, en heeft ook goede begeleiding. En als er een klik is met dit paard, waarom zou ze dan een andere moeten kopen?

Pff..

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:29

Ik ken dit paard !

En het is een van de braafste paarden die ik ken ! Zeker voor een hengst. Dit paard wordt echt wel goed gereden en als het paard niet met sporen gereden zou kunnen worden hadden ze der echt wel wat van gezegd. Dus houd gewoon je commentaar voor je met rijdt niet met sporen en als ze hem wil laten ruinen kan ik dat best wel begrijpen voor de wedstrijden is dat best wel fijn. Wees gewoon blij voor het meisje !

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:58

ik snap helemaal niks van dat commentaar, dat dit paard hengst zou moeten blijven.
Ik vind het juist super verstandig dat ze hem laat ruinen.
Jij zou dit paard zeker liever zien als hengst bij een meer ervaren ruiter??
Maar het is zo gelopen dat hij bij dit meisje is belandt, en dan lijkt ruinen mij erg verstandig.

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 19:59

ps -> zijn er al berichten over de tweede keuring??

Tamaar_Horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:02

Gaafff!

Ik hooop zeker dat die goedgekeurd word, en heel erg veel succes en plezier ermee,

maar dat gaat denk ik helemaal lukken met zown prachtbeestje. Bloos

kimberleyhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:07

wat een geweldig dier zeg!!!
en het zag er tog best makkelijk uit voor de eerste keer???
leuk hoor!! gefeliciteerd!!

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:11

wat een prachtig paard is dat zeg! veel plezier en succes met hem! [ dat gaat wel lukken denk ik, aan het filmpje te zien Knipoog ]

MiJn_PaArDjE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:27

Wat een Vingers aflikken paard!
Echt super veel succes met hem!
Ik denk dat zij wel weet wat ze doet en wil dus ze kan
zelf wel beslissen denk ik.
En ze rijdt met sporen omdat hij dat zo geleerd heeft en als zij dan
plots zonder sporen met hem moet rijden, zal ze er niet veel plezier aan beleven.
Ik hoop dat hij door de tweede keuring komt want jullie zien er echt een super combinatie uit!

lilykashmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:28

Wat een leuk dier! Hele leuke bewegingen ook!
Ik hoop voor je dat ie door de herkeuring heen komt, want dit wordt volgens mij echt een topper Haha! .
Vind jullie ook zo een leuke combinatie om zo te zien!