Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maikeltje schreef:en is hij al weer herkeurd?Zijn de drie weken al voorbij? Toch in ieder geval bijna...
. CharlyBrown schreef:8/9 pony's gehad.... haha.. je bent de tel kwijt geraakt ofzo??
Ik snap dat het per gezin anders is... maar het blijft bijzonder... en vind dom als je je dat niet realiseert.
Je moet er extra van genieten, want die luxe is niet voor iedereen weggelegt...

(wel met een eerste klas karakter, maargoed..). vayjoy schreef:CharlyBrown schreef:8/9 pony's gehad.... haha.. je bent de tel kwijt geraakt ofzo??
Ik snap dat het per gezin anders is... maar het blijft bijzonder... en vind dom als je je dat niet realiseert.
Je moet er extra van genieten, want die luxe is niet voor iedereen weggelegt...
ik ben het helemaal met je eens charly, ik heb altijd de tandjes gewerkt ook toen ik 16 was (mn pa heeft een eigen bedrijf maar moest t toch zelf doen) voor de dingen die ik wilde hebben, zo weet je wel waar je het voor doet en wat de waarde er van is.
Het is wel erg gemakkelijk om alles zo aangereikt te krijgen. Ik vind dat je dan verkeerd gevormd word, zo denk je straks in het bedrijfsleven dat alles ook van een leien dakje gaat.
maar goed, iedereen zn eigen mening en het is een mooi paard en ik wens haar er veel geluk mee!
maikeltje schreef:[/quote]Waarom zou zij zich de rambam moeten werken als ik hem me voor haar kan veroorloven? Omdat ik me de rambam heb moeten werken altijd? Kom nou. Ook kinderen die dingen krijgen, kun je de waarde ervan bijbrengen hoor. Die beseffen echt wel dat ze in een uitzonderlijke positie zitten. Ze hoeven alleen maar om zich heen te kijken.
unfearlover schreef:ik laat hem ruinen, omdat nu zijn hormonen nog niet spelen maar dat kan later wel komen.
en ik vind het gewoon een veiliger idee!en ook omdat het met de huisvesting te maken heeft waar die tijdelijk komt te staan.
owja hij heeft Winetou maar ik wil dat veranderen. op zijn paspoort staat ook W

beccieloeken schreef:mooi paard...vraag mij alleen af of jullie wel een goede combi zijn??? Je gaat dit prachtige beest ten eerste al laten ruinen..laat dan de keus aan iemand die een hengst wil kopen...en ten tweede ga je met sporen aan een paard uitproberen, dat zou ik dan nog kunnen begrijpen moest je ze niet bij elke pas gebruiken...waar heb je dat geleerd trouwens om zo bij iedere pas met je benen te bengelen???
Je krijgt wel een goed paard onder je kont gestampt...laat ons hopen dat hij zo mooi en braaf blijft...maar daar twijfel ik niet aan aangezien je hel toch meteen laat ruinen...jongens jongens...waarom zoek je dan geen ruin met dezelfde afstamming...er lopen genoeg ferro ruinen rond...
beccieloeken schreef:mooi paard...vraag mij alleen af of jullie wel een goede combi zijn??? Je gaat dit prachtige beest ten eerste al laten ruinen..laat dan de keus aan iemand die een hengst wil kopen...en ten tweede ga je met sporen aan een paard uitproberen, dat zou ik dan nog kunnen begrijpen moest je ze niet bij elke pas gebruiken...waar heb je dat geleerd trouwens om zo bij iedere pas met je benen te bengelen???
Je krijgt wel een goed paard onder je kont gestampt...laat ons hopen dat hij zo mooi en braaf blijft...maar daar twijfel ik niet aan aangezien je hel toch meteen laat ruinen...jongens jongens...waarom zoek je dan geen ruin met dezelfde afstamming...er lopen genoeg ferro ruinen rond...
]
paard!
.