Maar je maakt wel goed duidelijk met je verhaal, ik ben het er dan ook echt mee eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor! Riant schreef:Kom toch ook even een duit in het zakje doen
Over de hele rijtechnische kwestie ga ik niks zeggen het is allemaal ongeveer wel gezegd..
Even wat anders : Stel he je koopt een splikplinternieuwe Ferrari net uit de fabriek .. die dingen moet je rustig inrijden anders gaat ie stuk. Je kunt er niet zo met 200 mee over de A2 dat is slecht voor het motorblok.
Maar ja je wil toch eigenlijk wel even zien hoe dat gaat als de PK's loskomen niet??? .. Het is wel je nieuwe Ferrari !!!
Duss.. je gaat even toch een klein stukje, maar even om te voelen, met 200 over de A2.. Heel even maar.
Gaat die auto daar stuk van ?? Nee!
Moet je dat iedere dag doen met een nieuwe auto?? Nee !!
Komaan mensen .. Als ik een nieuw paard heb dat nog jong is en veel moet leren. Maar er is een goede ruiter in de buurt is in de me wil laten zien hoe je het motortje even aan zet en hoe gaaf mijn nieuwe aanwinst wel niet is .. Sja kom maar dan hoor !! Tuurlijk wil je even weten wat je er uit krijgt als je even de druk opvoert. Dit is zeker niet perfect, maar laat wel zinen dat het een paard met potentie is.
Mensen paarden (en ferrari's) heb je voor je lol, je moet er bloedzuinig op zijn maar af en toe even het gas vol open in te kijken waar de limiet ligt, moet, mist met mate en gecontrolleerd, ook een keer kunnen.
Zijn we ook nog gewoon aan het hobby-en hier of hoe is wat mensen ??
Wartertje schreef:Wat bedoel je daarmee?Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor!
Ik vind ook dat je superhard gelijk hebt, uittesten is mooi, maar als het bij niet te vaak blijft is het allemaal wel goed
Citaat:Komaan mensen .. Als ik een nieuw paard heb dat nog jong is en veel moet leren. Maar er is een goede ruiter in de buurt is in de me wil laten zien hoe je het motortje even aan zet en hoe gaaf mijn nieuwe aanwinst wel niet is .. Sja kom maar dan hoor !! Tuurlijk wil je even weten wat je er uit krijgt als je even de druk opvoert. Dit is zeker niet perfect, maar laat wel zinen dat het een paard met potentie is.
dat ziet er tien keer vriendelijker uit...
Ik snap het wel dat je het allemaal wilt uitproberen en zooi. Maar het is en blijft een jong paard! Je LO leerkracht liet je als jonkie bijvoorbeeld ook geen rondjes crossen en doen. Je werd er ook moe van, en vond het ook niet leuk. Of je moest als klein kindje een lange wandeling doen, ik denk dat je hier voor een stukje wel een vergelijking mee kan maken. Een paard verdient ook respect, en met hem achterna te zitten en te pushen geraak je echt niet altijd even ver
dat ziet er tien keer vriendelijker uit...

Riant schreef:Duss.. je gaat even toch een klein stukje, maar even om te voelen, met 200 over de A2.. Heel even maar.

) en zou ik waarschijnlijk door 20 pagina's Boze Bokkers vriendelijk doch dringend verzocht worden rap een andere hobby te kiezen.
veel plezier ermee 
Foto's zijn idd niet vriendelijk maar als dit eenmalig was vind ik 10 pagina's gezeur erg overdreven. TS nog veel plezier met je nieuwe paard! PintoNatal schreef:Riant schreef:Kom toch ook even een duit in het zakje doen
Over de hele rijtechnische kwestie ga ik niks zeggen het is allemaal ongeveer wel gezegd..
Even wat anders : Stel he je koopt een splikplinternieuwe Ferrari net uit de fabriek .. die dingen moet je rustig inrijden anders gaat ie stuk. Je kunt er niet zo met 200 mee over de A2 dat is slecht voor het motorblok.
Maar ja je wil toch eigenlijk wel even zien hoe dat gaat als de PK's loskomen niet??? .. Het is wel je nieuwe Ferrari !!!
Duss.. je gaat even toch een klein stukje, maar even om te voelen, met 200 over de A2.. Heel even maar.
Gaat die auto daar stuk van ?? Nee!
Moet je dat iedere dag doen met een nieuwe auto?? Nee !!
Komaan mensen .. Als ik een nieuw paard heb dat nog jong is en veel moet leren. Maar er is een goede ruiter in de buurt is in de me wil laten zien hoe je het motortje even aan zet en hoe gaaf mijn nieuwe aanwinst wel niet is .. Sja kom maar dan hoor !! Tuurlijk wil je even weten wat je er uit krijgt als je even de druk opvoert. Dit is zeker niet perfect, maar laat wel zinen dat het een paard met potentie is.
Mensen paarden (en ferrari's) heb je voor je lol, je moet er bloedzuinig op zijn maar af en toe even het gas vol open in te kijken waar de limiet ligt, moet, mist met mate en gecontrolleerd, ook een keer kunnen.
Zijn we ook nog gewoon aan het hobby-en hier of hoe is wat mensen ??
super verwoord!