Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CxX schreef:Liezel1 schreef:meid, waar ben je mee bezig???
als ik je paard was geweest had ik na die eerste sprong mn benen echt niet meer opgetild voor je!!!
jullie zijn niet mee in de beweging en houden hem voor ook nog eens strak...
je hebt een heel lief paard, maar je bent er blijkbaar niet echt zuinig op.....
Sorry hoor het is helemaal niet zielig! en ik vind nou niet echt aardig an je dat je zo bericht neer zet!
Erg triest.
CxX schreef:Zo gevaarlijk en dom
_rosita_ schreef:ik verbaas me echt over de heftige reacties zeg....
ik heb dit vroeger ook weleens gedaan,w eliswaar minder hoog, maar toch...
ow wat is heel bokt toch weer braaf en perfect zodra er gewezen kan worden.
het enige wat mij echt stoort aan deze foto's is dat tegenwerken in de mond, ze hangen echt aan het bit en dat vind ik wel heel triest om te zien!
en nog steeds weet ik niet van wie dat beestje nu is;)
Liezel1 schreef:meid, waar ben je mee bezig???
als ik je paard was geweest had ik na die eerste sprong mn benen echt niet meer opgetild voor je!!!
jullie zijn niet mee in de beweging en houden hem voor ook nog eens strak...
je hebt een heel lief paard, maar je bent er blijkbaar niet echt zuinig op.....

AmonRe schreef:Hebben jullie wel eens foto's van cross country bekeken, vind ik veel zieliger hoor!
IndianLady schreef:euhm dat is iets totaal anders dan dit. Net werd er ook al voltige bij betrokken. Bij cross country zitten er ook niet 2 ruiters op 1 paard. Daar gaat het om. 2 ruiters en springen is teveel
IndianLady schreef:het gaat erom dat er dan 2 gewichten achter elkaar op de rug van het paard klappen in plaats van 1.
Als je het hele topic gelezen heb dan zou je dit al tegen gekomen zijn
Ik blijft erbij ik vind dat dis gewoon lollig is, alleen je moet het niet te veel en te vaak doen
Liezel1 schreef:BrittKitt schreef:Die rug is het grootste probleem echt niet, hadden jullie hetzelfde gezegd over die rug als er iemand van 90 kilo op had gezeten? (dat wegen deze twee mensen samen ook ongeveer) Dat is gelijk aan een flinke vent
Ik snap dat jullie het niet om het gewicht gaat maar om de oppervlakte, maar iemand met een flinke kont red die oppervlakte ook echt wel
Als het rijden met zn tweeen niet zo vaak gebeurt zie ik er het probleem niet van in!
Maar zoals ik al zei, houd rekening met het paard, want zn bekkie zal er niet prettig aan toe zijn
en dan nog is 1 iemand die net zoveel weegt als deze 2 minder belastend voor het paard... en als helemaal als deze persoon met de beweging mee is...
je hebt hier te maken met 2 klappen bij de landing ipv 1, en zo aan de zit van de ruiters te zien, en dan met name de achterste, zal die klap niet mals zijn geweest, hoe weinig ze ook weegt...

IndianLady schreef:dat vind ik dan dom. Je gaat even je mening geven en iets vreselijks dom zeggen terwijl dat al een bod is gekomen