Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HorsesPower schreef:Ik vind het er niet leuk uitzien al dat getrek enzo.
Arme beesten.
Sorry, iedereen zijn eigen ding maar zo denk ik erover!
Groetjes, Samantha
Het ziet er inderdaad niet zo vriendelijk uit, maar ik ken genoeg mensen in de sport die het paard nog veeeel meer last bezorgen!
Hypofocus schreef:Leuke reportage.
Maar bij sommige foto's heb ik dan toch echt het idee: Mens, leer eens paardrijden. Arme paarden hier en daar.
MizzKarice schreef:Hypofocus schreef:Maar bij sommige foto's heb ik dan toch echt het idee: Mens, leer eens paardrijden. Arme paarden hier en daar.
Je haalt de woorden uit m'n mond!
.
? 
Bokkiej schreef:Och och, wat een arme beestjes! Erger is er zeker niet? Echt vreselijk die momentopnames.
O jee, dit bewijst wel dat het arme beestjes zijn zeg!![]()
En o jee, ze kunnen niet paardrijden omdat die momentopname er gewoon niet fijn uitziet.
Nou ja zeg, waar gaat dit heen, Jullie maken er wel een heeeeel groot probleem van!

(jammer dat somige NIET kunnen springen) aleida_thijs schreef:sommige paarden breken toch wel eens een been tijdens zo'n jacht? Getver, ik vind er echt helemaal niets aan, goede manier om je paard te verpesten...
Bokkiej schreef:Och och, wat een arme beestjes! Erger is er zeker niet? Echt vreselijk die momentopnames.
O jee, dit bewijst wel dat het arme beestjes zijn zeg!![]()
En o jee, ze kunnen niet paardrijden omdat die momentopname er gewoon niet fijn uitziet.
Nou ja zeg, waar gaat dit heen, Jullie maken er wel een heeeeel groot probleem van!

( hoe die genomen is )