op de grond kan ik soms wel boos worden als hij als fjord betaamd soms even vergeet dat drammen en niet-luisteren niet gewenst is
maar een flinke *HEY* en wat passen achteruit is dan genoeg. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar een flinke *HEY* en wat passen achteruit is dan genoeg.

Petra_O schreef:ik wordt best wel eens boos, maar meestal blijft het bij een beetje vloeken en dreigen met de worstfabriek...
Een van de knollen wil totaal niet longeren, en na een half uur proberen geef ik dan maar op en wil ik hem het liefste in een frikandel stoppen

Petra_O schreef:ik wordt best wel eens boos, maar meestal blijft het bij een beetje vloeken en dreigen met de worstfabriek...

ja pfff dat zeg je altijd, gebeurt toch niet 
sorry.. melig
Maar als ik hem dan geen tik geef of iets anders vliegt hij er als een speer vandoor
Eigenlijk wel grappig, maar na een tijdje ben je het zat
Lautjexvinny schreef:Oh, mijn lesgever zegt dat je niet je pony/paard te zacht moet aanpaken als die iets niet wilt gewoon doordrijven als datniet helpt een flinke tik!

) amandatjuh schreef:Hoe verantwoord... hoe ga je dat doen als je kinderen hebt? Geef je die ook "gewoon" een harde mep?Gewoon harde mep geven

)