Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MoOntjjE schreef:kijk dat beestje jo zweet zick dood fjporden en halflingers mogen sterk zijn maar denk nou eens na zo jij het fijn vinden als er iemand van meer als 100kilo op je rug zit ene zo beestje heeft gewoon de kracht niet voor gekke streken om jou het duidelijk te maken gheloof mij al zou dat beestje kunne praten zou die zeggega der af nou je moet maar zelf wete wat je er me doet maar dit is gewoon zielig klein beestje met een dik iemand in zadel
Citaat:kijk dat beestje jo zweet zick dood
frunnik schreef:Hee weer een nieuwe bokker
Cinnepin schreef:lilian, vind je jezelf niet erg respectloos overkomen?
kijk ik zie vollere mensen ook liever op een groter paard ( zoals ik al eerder aangaf )
maar zo zie ik van die magere latjes weer liever niet op een groot krachtig paard.
En voor allebij heb ik redenen
maar om het zo te zeggen op die manier? Misschien kan je daar iemand wel mee pijn doen?
MoOntjjE schreef:Ik heb er nu wat leuks opgezet en julie willen een leuk slot dus ga dan niet door ene misschien heb ik hier wel een zusje door huis lopen die ook weleens wat op mij bokt.nl uitspookt ik was toevallig even weg dus ga a.u.b door met een leuk topic schrijven en een leuk slot hierop maken doeggg