Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pipi

Re: Nickyu @ work op MAESTRO(andalusier)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:07

Ach meis,ik snap dat het oplucht om even de boosheid van je af te schrijven.
Maar bewaar je (weinige) energie voor andere zaken,die belangrijker zijn.
Je hebt het al moeilijk genoeg.
Nogmaals sterkte en probeer te genieten van je pony/paardje.
Het gaat zeker goedkomen met jullie.
Alles heeft een reden,dus ze is niet voor niks bij jou gekomen.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:14

je hebt helemaal gelijk

ga ik ook zeker doen ...

mooi onderschrift overigens ..

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:16

Pff jeetje.. Dr zijn ook altijd wel weer mensen die het voor een ander moeten verzieken.
Heel sneu dit hoor Natasha..

Ik wens je HEEL veel sterkte toe de komende tijd Nickyu, en kimmie261, (toch? ) Echt super dat je je paard even uitleend voor zo'n doel!
Ik vind t rijden trouwens een erg gaaf beeld geven, ondanks dat je zelf vind dat t wel beter kon

double

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:49

Vervelend dat sommige mensen vergeten waar t topic om ging..
Super voor nickyu dat ze ff dr hoofd op wat anders kon zetten.. En volgens mij was het niet die 500 waar ze naar keek, maar die geweldige nek van je paard

Beauty0102

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 14:12

je moet er trots op zijn dat je paardje er zo uitziet!
zo stevig, het is heel mooi!

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 15:34

Wauw wat een paard zeg, sjee Nickyu wat zal je vereerd zijn dat je daarop mocht zitten, hihi.
Gut, moet wel lachen om je hoofd hoor, net als ik, vergeet je niet te ademen??? hihi

Opie1991

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:35

Wendy schreef:
Kuil is wel wat anders dan hooi... veel voedzamer.

Van hooi worden paarden niet dik, van kuil en brok wel.

Dank je wel Wendy.

Paarden worden inderdad niet dik van hooi en wel van kuil en brok. Ik heb een fjord als ik die en die wordt echt wel dik van brok. Krijgt nu gewoon veel hooi en minder brok en gaat hartstikke goed

Bruuntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:01

mooie foto's zeg!
ziet er goed uit!

SuperSuup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:17

Ziet er goed uit, mooi paard!! En ik vind m helemaal niet dik, eerder goed gevuld, en daar hou ik wel van

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:43

zo hallo wat een opgekropte frustraties allemaal. Het paard oogt beetje mollig maar ik vind hem er heel erg gezond uitzien!!! En ik ben er helemaal van overtuigt dat kimmie261 goed voor dr paarden zorgt. VInd maestro echt supermooi

Je rijdt hem heel netjes Nickyu en heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je moeder en maak je niet druk om andere dingen dan dat joh!! Verspilde energie....

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:48

Ik heb alleen de foto's bekeken en de 10 pagina's met commentaar overgeslagen. Erg leuke foto's, en een kapitaal paard, in alle opzichten...en Nickyu is het engels rijden echt nog niet verleerd!

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 20:49

OH even off topic nog: kimmie261. Wil je voortaan even waarschuwen dat er spinnen in je profiel zitten? en wat voor spinnen..... Ik schrik me helemaal dood hier hahah

happyhorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 23:33

@ Nickyu,
Wat lees op pagina 9 daar wordt ik echt boos om.
De leugens die je vertelt wat totaal niet waar zijn.
Ze is harstikke verkeersmak met het buitenrijden als je erop rijdt.
Ik reed achter haar op een ander paardje.
En ze vond niks eng auto's, vrachtwagen, tractors enz.
Het intresseerde haar allemaal niks.
Ze liep gewoon met losse teugel buiten.
Startenmakers waren bezig met de weg opnieuw te bestraten met machines. Ze liep er gewoon langs zonder een stap verkeerd te zetten.
Als dat niet een super verkeersmak paardje is dan weet ik niet wat jij verkeersmak noemt.
En dan onbestuurbaar, hoe hebben wij buiten met haar kunnen rijden voorop als ze onbestuurbaar is. Is echt onzin wat je allemaal loopt te vertellen.

En ook vraag ik me af hoe je erop kan rijden als je niet in de buurt van de achterhand kan komen, als je opstijgt gaat je been over de achterhand. Nogmaal grote onzin wat je verteld.

Want ik heb haar vaak zat gepoets en gereden en ik heb nooit problemen mee gehad dat niet bij haar achterhand kon komen.
Als een paard niet braaf is dan ga ik er niet op.

Dat je Natasha helemaal zwart probeert te maken voor de zoveelste keer, vind nog wel het aller ergste ze heeft juist het beste met je voort.
Wij hebben vaker geroepen Mel doe dat niet, zoals die keer dat ze een nieuwe printer voor je had gekocht , en dat je er helemaal niet blij mee was, want t was de verkeerde en je moest en wou die printer hebben die je zelf wou. Sorry hoor maar iemand die geeft je een gratis printer kado en dan zeueren van het is de verkeerde.

Hierbij zet ik een foto dat ik op haar reed.
De bak was modderig en ze vond het ook geen problemen om door het water te lopen:

Afbeelding

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:07

lieve happyhorse
ik heb natasja voor dit voorval nog nooit zwart proberen te make dus heb geen idee waar ze dat (want ze heeft jou duidelijk ingeseind ) vandaan heeft

heb nooit gezegd dat ze niet verkeers mak is , juist gemeld dat ze dit wel is , lezen is dus ook niet jouw sterkste punt , is dat iets besmetelijks bij jullie opstal , lezen wat je wilt lezen en de rest vergeten >?

ze zei dat ze alleen op buitenrit is geweest , niet dus
met een ander paard erbij ziet ze idd geen spoken maar alleen wel
en daar ik normaliter altijd ALLEEN buitenrij heb ik daar SPECIFIEK OVER DOOR GEVRAAGD

zou zeggen bel de commandeur even , mijn hoefsmid , wiens licht bijna uitgeslagen is omdat die in de buurt van der achter voet probeerde te komen

opstijgen of achterbeen proberen te borstellen lijkt mij dat daar toch wel een wereld van verschil in zit , om het over hoefje uitkrabben maar niet te hebben

laat me raden , je had ook nooit die grote appaloosa plek gezien ? of de kale plekken in der manen kam ? weet ik hoe goed jij gepoetst hebt

weet je kan nu een boekje open doen maar doe het niet

ik had er nooit openbaar iets over gemeld
ware het niet dat lieve lieve darling zielige melanie mij nu soort of met stalked , op een HEEEEEEL verkeerd moment en dat weet ze DONDERS GOED

zij verzint dingen en gaat hele verkeerde dingen doen nu

ga zo door mel !!! doe je goed

nog eventjes , make my day !!

want ach zielige mel doet noooooiiiiiit iets fout en zeker nooit expres

...

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:12

Laat het wezen Nick.....deze reacties en acties buiten bokt zeggen meer over hen dan over jou.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:22

Het spijt mij dat ik een topic “verziek”.
Het is absoluut niet mijn bedoeling.

Ik voel me genoodzaakt toch te reageren, omdat Nik daarmee begonnen is op Bokt, en omdat Bokt voor iedereen te lezen is.
Ook wordt ik nu TE open, maar nogmaals , ik MOET me verweren.

Ik verkocht de merrie Miranda, een zwarte Tinkerachtige, incl paspoort voor een bodemprijs aan je.
Ze liep onregelmatig achter, maar ik wist dat dat wel mee ging vallen na een paar dagen, dat ze bij ons in de wei een beetje te hard van stapel was gelopen.
Om tegenover mijn compagnon t verhaal aanneembaar te maken heb ik dat een beetje aangedikt, zodat ik haar aan jou voor een lage prijs kon verkopen ( een stuk lager als dat wij haar hadden gekocht)
Omdat ik jou, zoals altijd, graag wilde helpen, omdat je t moeilijk hebt.

Je man moest haar komen halen, tegen hem moest ik liegen over de prijs.

Je kocht de merrie dus ongeziens, als een eigenwijze,leuke merrie .Met paspoort en chip, van het Irish Cob stamboek.Voor weinig geld.
De volgende dag belde ik hoe t er mee was, het ging heel goed, en er was niks van onregelmatigheid te bespeuren zei je.

Toen kreeg ik na een tijd een pm van je, dat Miranda
14 is ipv 7, dat t paspoort niet van haar is, of iiig de aftekening klopt niet zo zeg je het letterlijk, dat ze zwanger is , zomerexceem heeft, en dat je er iig niets op kunt verdienen zo.

Ook belde je me en vertelde je dit.
Ik vroeg of de veearts , die haar geschat heeft, dan met de chipreader t paspoort heeft nagekeken, omdat je zei dat t niet van haar was.
Dit ontkende je.Ik vertelde dit wel te hebben gecheckt, zoals ik altijd doe.
Ik zei dat ze iig tot vorig jaar geen zomerexceem heeft gehad, omdat ze anders niet zulke lange manen en staart zou hebben, dit bevestigde jij, je zei dan zal t wel een schimmeltje zijn ofzo.
Ze was drachtig zei je, ik zei hebben ze haar gevoeld?Jij zei “ja en dat duurde niet lang, want de veearts voelde meteen al een hoef.”
Maar dat vond je leuk dat ze drachtig was.

Toch ging je er in het openbaar, op Bokt, over door.Alsof het verborgen gebreken waren.
Ik pm de je met de mogelijkheid dat ik Miranda terug zou komen halen, en dat je je geld terug kreeg, ook omdat je al geen oppas had voor je paarden toen ma was gestorven.

Ik bedoelde dat alleen maar heel erg goed!!!
Maar ik kreeg een woedende reactie van je terug.

NEE, ik wil haar niet terug omdat ik haar te goedkoop heb verkocht, ik wil haar terug omdat jij doet voorkomen alsof je niet tevreden bent over haar.IIG tegen mij.

Je spreekt wel onduidelijke taal.
Je zegt dat ze drachtig is ( verborgen gebrek zeg je) , maar op Bokt lees ik ineens dat ze WAARSCHIJNLIJK drachtig is.Terwijl je tegen mij zegt dat ze is opgevoeld.
De dierenarts zegt dat ze 2 x zo oud is, en dat t paspoort niet klopt, maar hij heeft t niet gecontroleerd.

Ik moet helaas concluderen dat heel mijn respect voor jou in duigen valt.
Al die woorden die je hier verdraait, dingen die je verzint.
Al deed je dat wel vaker, ik had t kunnen weten.

Zoals die keren dat we moesten liegen tegen je eigen man, zelfs een andere Bokker weet dat.We moesten zeggen dat je een pony met veulen had gewonnen tijdens de BVA meeting, maar je had m gekocht bij een handelaar, snel achter mijn rug, wat ik nog afraadde omdat Toon hem veel goedkoper had gekregen.
Uiteindelijk moesten Toon en ik de pony met veulen betalen, vervoeren en zo lang in Prinsenbeek plaatsen.Daar zijn ze nog samen ontsnapt uit de wei, en Toon heeft ze opgespoord.

Ik heb je altijd willen helpen en geholpen.Je schreef op Bokt dat je niet de deur uitkon, en dat je de boekhouding moest doen, maar dat kon niet want je had geen printer.

Wat doe ik: Ik bel Otto en laat een printer bij je bezorgen.Ik zat al glimlachend te wachten bij de telefoon op je blije reactie, maar die kwam niet.
Toen ik na een tijd zelf belde, zei je niet blij met de printer te zijn, omdat je voor ongeveer 20 euro meer, een veel betere had gehad.
Zo heb ik nog veel meer voorbeelden.
Je schrijft dat ik niets met je opheb, maar je weet dat ik onlangs zelfs een geldactie voor je op touw wilde zetten.Wat je niet fijn vond, dus dat heb ik gerespecteerd.

Ik vind dit helemaal niet leuk op deze manier, had het veel fijner gevonden dat ik je kon blijven helpen waar nodig, en dat ik dit hier schrijf SIERT ME NIET, maar er rest mij niets anders.

Ook omdat je niet reageert op pms en telefoons.( Haak erop gooien.)

Ik wil je hierbij vragen of het goed is dat Swiebers man haar komt ophalen deze week, krijg je je geld terug + een voervergoeding.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:28

lieve melanie JIJ bent begonnen , moet ik herhalen wanneer of geloogf je me zo ook ??
die printer heb ik nooit om gevraagd en als mensen dan een printer laten bezorgen waar ik niks aan heb schiet dat niet echt op daarbij is elke cent binnen 2 weken retour betaald dus er zit geen cent van haar meer bij

wou het toen al niet omdat ik wist dat ze het zou gebruiken later en jahoor , daar is ze dan

een der redenen waarom ik er NIET voor was omdat zij dat mis / gebruikt later

heb der op zitten wachten en jahoor daar is die dan

ennuh weer zwart maken ???? mag ik even weten hoe wat en waar want er gaat een wereld voor me open

valt wel op dat je specifiek het water noemt

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:34

maestro
ik vindt hem niet te dik
eerder goed gebouwd

nickyu: laat je niet doen hoor
maar hier komt waarschijnlijk toch een slot op

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:35

Waarom lieg je zo?
Ik heb die printer wel degelijk betaald, al heb jij hem retour gedaan omdat je t niet een goede vond, en hem ingeruild op een andere.
Dat geld heb je niet terugbetaald en dat was ook niet de bedoeling.

Zullen we toch maar per pm verder gaan?

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:37

nee melanie ik wil dat je stopt

ik wil geen pbs
ik wil geen telefoontjes om 22,45
ik wil dat je me met rust laat

enuh ik lieg??? durf jij nog in de spiegel te kijken ??

zal even mijn bank slips nakijken want je hebt wel degelijk iedere cent in notime retour gehad

maar selectief geheugen en daar een eigen wending aan geven is geloof ik je hobbie

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 00:52

Laat die maar eens zien, kopier ze maar.

En ik wil nogmaals vragen dit in prive sfeer op te lossen.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 01:15

ok heb m net gevonden jij had m eerst betaald is toen op 27-08 tussen 9 en 1200 opgehaald heb jij je geld retour gehad van otto
minus de 19,90 voor de kabel en verzendkosten
toen heb ik die acceptgiro betaald en later die 19.90 aan jou , heb ik ook n afschriftje van , en ook gevonden

moet ik m even in scannen ??? of herrinnner je je het weer ?

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 01:23

Scannen maar, want ik herinner t me niet.

Alleen dat je op een gegeven moment 2 printers thuis had, omdat je een duurdere wilde als degene die ik kado had gedaan.
Toen heb ik wel gezegd dat je dat restbedrag maar bij moest betalen.
Dat heb je gedaan.
Maar t geld van de 1e printer heb ik niet teruggehad, en dat was ook niet de bedoeling.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 01:41

mijn betaling aan jou was rond de zelfde tijd , bespaar mij de moeite en scan m zelf ff in

oh nou haal je snel je berichtje weg , wat flauw

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 01:44

Citaat:
van Natasha
ac P000966966 WEHKAMP BV »Als u op deze link klikt, gaat u naar de website van uw leverancier. Voor meer informatie over deze service kies "Help"

af € 89,99

Dit was de printer,
en dit voor extra kabels:
ac P000966966 WEHKAMP BV »Als u op deze link klikt, gaat u naar de website van uw leverancier. Voor meer informatie over deze service kies "Help"

af € 17,94

BETALINGSKENM. 6800580960

En dit heb jij zelf bijbetaald t.b.v. een andere, betere printer:
N KEETELAAR UULDRIKS CJ bij € 40,00

Die had ik misschien ook zelf bijbetaald, als je niet zo boos was geweest , omdat je een verkeerde printer had gehad .

dit is geen scan toch?
Laatst bijgewerkt door Jacimatho op 10-04-06 01:46, in het totaal 1 keer bewerkt