Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sylleke schreef:Héél dit topic valt in herhaling.
maar ik vind wel dat heel dit tropic gelijk heeft

JessiiCaa schreef:Ik sluit me ook aan bij het feit dat het niet vriendelijk is, maar op de manier hoe sommigen het brengen, daar ben ik het niet mee eens.jaamaar ik vind wel dat heel dit tropic gelijk heeft

) Nikki_jimmy schreef:Ik heb me bij de 4e pagina er al bij neer gelegd!
Ik vind het er idde niet mooi uitzien.
Misschien moet je die neusriem vervangen door een mooie engelseEn als die andere kapot is, dan wacht je toch met rijden en koop je daarna een nieuwe
Maar om nouw zó drastisch tekeer te gaan!

)
You get what I mean? )
maar 't betekent niet dat je daarom die meisjes zo vreselijk erop aan moet vallen, want degene die het op bokt plaatsen zijn lang niet de enige, ik hoop dat dit (meer) mensen heeft wakker geschud die ook dit topic lezen
Edding3000 schreef:ag joh een kertje erop kan geen kwaad wat een zeikerts hier op bokt allemaal leuke fototjes hoor. Je zult vast wel plezier gehad hebben.
Wij boren die kids helemaal de grond in omdat wij dat leuk vinden
(NOT) Pfff... die kinderen hebben zeker plezier gehad, dat weet ik wel zeker, maar die shet duidelijk niet! En daarom 'zeiken' wij zo erg!

Boheme schreef:Auuwwww Kiwiko, moet je me aan me leeftijd herinneren?
Maar je heb gelijk, ik reed vroeger samen met mijn buurjongen op een shet x ijsje.
En nee niet omstebeurt maar met ze 2en tegelijk.
En ja ik ben ook stom geweest maar heb me nooit ergens uitgeklest.