inrijfoto's van Rachell op C-pony Hypos

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

reentje91

Re: inrijfoto's van Rachell op C-pony Hypos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:03

mijn gos ik heb gewoon zin (als ik dit zie)om persoonlijk naar dat kind toe te stappen en haar van haar pony af te rukken....Sorry maar dit moet even:$ dit is toch niet normaal!Zo een mooi paardje en dan zo verpesten!Tsss....En als die moeder grand prix gereden heeft wil ik niet weten hoe die der paarden getraint heeft...

_Nancy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:04

Whispertje schreef:
OMG wat zit die slof strak! Die pony is veel te leuk voor die slof!

Haha, hier moest ik wel een beetje om lachen!

Maaiikii

Re: inrijfoto's van Rachell op C-pony Hypos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:04

Ik ken de gevolgen bij een slof. Iemand die ik ken had de slof ook altijd zo strak en trok hem volledig in de krul. Zo gaat je paard verkeerde spieren ontwikkelen en krijg je vroeg of laat problemen met de rug van het paard of de hals.
Je kan de slof natuurlijk wel gebruiken, maar gebruik hem dan op de goede manier.
De ruiter/amazone is de gene die een paard nagevelijk moeten rijden door middel van je been en zachtjes te vragen. De werking van de slof is eigenlijk alleen een extra hulpmiddel om je beetje mee te helpen maar voor het grootste deel moet je het dus echt zelf kunnen.
Nu loopt het paard met z'n kin op z'n borst dus probeer meer lengte in de hals te krijgen.

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:05

ziek dat je zo rijd ... en dan ook nog beweren dat het er allemaal netjes uitziek ... bah je bent die knol niet waard is wat ik wil zeggen tegen dat kind

elle01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:05

Whispertje schreef:
OMG wat zit die slof strak! Die pony is veel te leuk voor die slof!

alsof het goed is om op minder leuke ponys zon strakke slof te gebruiken..
mja ik ben het eens met zo ongeveer al het commentaar dat gegeven is
te strak! mooie pony.

ladylay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:06

Jus_dOrange schreef:
ladylay schreef:
ik wist bij de eerste foto al dat iedereen ging k*nker*n over de slof....
maar dat iedereen er zo over ging blijven door zeiken...nee dat had ik niet verwacht........
ik ben het ermee eens...maar sommige puberale opmerkingen....haha te sneu!!!!

Ik vind het heel erg onbeschoft dat je perse die ziekte moet gebruiken om je gevoelens te uiten, bah. Sommige overdrijven wel, het paard valt niet dood neer, maar het is zeker geen prettige houding voor het paard! En als je wat weet van bokt, weet je dat als iedereen het met elkaar eens is over bepaalde dingen, de meeste dat ook uiten.

jah okay dat is ook weer niet netjes...zal het even veranderen zeuren

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:07

shadowflower schreef:
ziek dat je zo rijd ... en dan ook nog beweren dat het er allemaal netjes uitziek ... bah je bent die knol niet waard is wat ik wil zeggen tegen dat kind

Kom op het kind is iets van 8 ofzo. Als je haar zegt dat een slof zo strak moet, en dat je pony daar goed van gaat lopen, dan doet ze dat. Ik zou het eerder tegen haar moeder en instructrice willen zeggen dan tegen dat kind zelf.

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:08

10 pagina's in een paar uur tijd......
Volgens mij heeft iedereen z'n zegje wel kunnen doen.
Tijd voor een slotje.