Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vosse schreef:leuke combi als ik eerlijk mag zijn...Dacht dat het meisje ouder was, maar op die laatste foto ziet ze er jong uit!
Denemarken lijkt ver, maar je bent er zo, en denk positief Romeo krijgt weer een toekomst om te crossen (of gaat dat meisje dat niet doen met hem) jij kunt hem nie meer zoveel bieden omdat je te groot bent, maar ik geef toe het blijft moeilijk om afscheid te nemen van je beste vriend
Loezoe schreef:Ik heb het hele topic net gelezen en snap precies wat je bedoelt. ik heb deze week ook mijn pony weg moeten doen en hij is nu twee dagen weg, heb nog steeds het gevoel dat ie gewoon nog op stal staat.
Veel succes met afscheid nemen, het is trouwens echt een mega stoere pony, geniet nog even van 'm en hij krijgt het daar vast ook wel goed, alhoewel ik begrijp dat je 'm liever naar de Nederlanders had zien gaan.
Citaat:good aftenoon to you all.
That's super. We will all look forward to see you all here. We will arranged and explain everything later how to find us, it's very very easy after you haved crossed the border to Germany.
We are all very glad to hear that Maartje is happy with the solution, and I know she will be very pleased to see the surroundings here. Next time she/you will come is maybe in the summertime or spring, after that visit I guess you maybe wanna move to Denmark....
We are very safisfied that Romeo will be transported by some people who loves him. he cannot be in better hands then. Thank you so much for this very big offer.
I guess you will stay overnigth, so we will - arranged that if it's okay.
Once again, thank you, Maria is shinning more and more every day, she is so happy.
We do all hope that Maartjes health is getting better all the time.
Very best regards
Keld
ushi schreef:Het meisje past er goed op! Het lijke mij lieve mensen, als ze ook zo met Romeo omgaan word het helemaal super voor hem daar! Ik snap dat het heeeel moeilijk voor je is! Mischien kan je als hij oud is hem terug kopen en hem bij jou van zijn oude dag laten genieten!
Heel veel sterkte ermee!
DiLiberty schreef:gelukkig heb je nog 3 weken om afscheid van hem te nemen..
Mijn pony (die ik vorig jaar ook reed op de Nederlandse toen jij er ook was) is ook verkocht.
Afgelopen zaterdag hebben we hem weggebracht.
Vanaf augustus stond hij te koop.. We hebben Finnen op bezoek gehad, ook Denen, een vrouw uit Spanje, mensen uit brabant (die ook crossen), twente en ga zo maar door.
elke keer werd het net niet wat. Maar een halve maand geleden ging hij op proef bij mensen uit Limburg.
Het was het perfecte plaatsje voor hem. De ouders van het 10 jarige jongetje reden nationaal en internationaal (nu gewoon tot nationaal niveau). Het ging ook erg goed enzo, en waren erg blij met hem. Ze wilden hem toch even laten keuren.
De buigproef (linksvoor) was niet goed, en daarom kwam hij vorige week weer terug.
Afgelopen vrijdag is mijn vader naar de dierenarts gegaan, en daar bleek dat hij de hoef van het linkervoorbeen iets naar buiten heeft staan en daarom sterker op de buigproef reageert. (de foto's van de botten waren wel helemaal ok)
Ik had die avond wedstrijd met mijn paard, en daar kwamen we een man tegen die ook bij ons was wezen kijken voor de pony (voor zijn zoontje, ook 10). Toen wilden ze de pony niet, omdat we teveel geld vroegen volgens hem.
NU wilde hij wel (wel voor minder).
Die avond is alles geregeld, en zaterdagochtend hebben we witje weggebracht.
ons laatste ritje:
viewtopic.php?f=53&t=502800&p=11434131#11434131
Het is allemaal opeens erg snel gegaan, maar ik heb wel al een tijdje afscheid van hem kunnen nemen, omdat hij al een tijd te koop stond.
Geniet nog maar van de tijd die jullie samen hebben.... En gelukkig krijgt hij een goede plek.. En maak nog veel foto's!!!