Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
runningkawa schreef:veel gelovige hier in dit topic

runningkawa schreef:Tuurlijk is er een verschil of jij, ik of anky het doet
dat rt gevoel wat zij heeft, daar hebben wij nog geen 10% van. en krijgen dat ook nooit.
Voor ons loopt er dan misschien een braaf paard, maar wat zij al onder zich voelt, dat zullen wij nooit voelen.
Vandaar dat zij hem daar alop de remt trekt, waar wij over de plak waren gevlogen omdat we dat gevoel niet hebben.
En dan durf jij te gaan vergelijken met foto's van ons?
op brave ruinen?
Kom op, denk ff een keer na...
en jaloers op de centen die ze nu ontvangt?
Lijkt het wel op.
En ik ben blij voor haar, als dat geneuzel van die jaloerse mense (zoals jij!) steeds.
of het er nu leuk uitziet of niet, in de ring spetterd het, de vonken vliegen er van af.
Als de paardjes zich zo ellendig voelde, kunnen ze niet ineens een knop omzetten en spetteren in een proef.
dan zouden ze wel voelen dat Anky ze daar niet terug kan pakken en lopen draken in een proef, en als ze zich zo ellenig voelde, straalde ze niks uit in de proef.
Dus dat eeuwig gezeur, ja daar word ik al misselijk van, laat staan als het steeds over je eigen persoon gaat.
afgunst is het, niet meer niet minder
afgunst door mensen die het zelf niet kunnen en nooit zullen kunnen.
bah, bah en bah
Quote schreef:runningkawa schreef:veel gelovige hier in dit topic
Tuurlijk, wij aanbidden jou

. CCCCorine schreef:Oei, die arme Anky leert het ook nooit geloof ik. Ik hoop dat ze ooit de B uitkomt, want aan het commentaar van iedereen te lezen, kan ze de helft nog niet van wat de gemiddelde bokker kan.
Misschien kunnen de bokkers die meer kennis en ervaring hebben haar wel een gratis clinic aanbieden. Het is tenslotte nogal sneu als er straks een zeer slechte amazone naar de OS gestuurd wordt, die nog onder het gemiddelde manegeniveau rijdt...

met allemaal bokkers die Anky wel eens even laten zien hoe 't dan wèl moet. love_sander schreef:CCCCorine schreef:Oei, die arme Anky leert het ook nooit geloof ik. Ik hoop dat ze ooit de B uitkomt, want aan het commentaar van iedereen te lezen, kan ze de helft nog niet van wat de gemiddelde bokker kan.
Misschien kunnen de bokkers die meer kennis en ervaring hebben haar wel een gratis clinic aanbieden. Het is tenslotte nogal sneu als er straks een zeer slechte amazone naar de OS gestuurd wordt, die nog onder het gemiddelde manegeniveau rijdt...
HAHAHAHA
CCCCorine schreef:Oei, die arme Anky leert het ook nooit geloof ik. Ik hoop dat ze ooit de B uitkomt, want aan het commentaar van iedereen te lezen, kan ze de helft nog niet van wat de gemiddelde bokker kan.
jepsica schreef:
anky kan echt wel goed rijden.
ze is niet voor niks 2 keer olympisch kampioen.
maar dat wil niet zeggen dat ze niks fout doet.
als ik deze foto zie denk ik niet dat ze iets goed oplost.
als hij druk gespannen en drammerig is
heeft het weinig nut om zo ze kin op zijn borst te trekken.
maar oke dat is mijn mening.
xxjepsica