Painted Black @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Painted Black @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:22

Tuurlijk is er een verschil of jij, ik of anky het doet

dat rt gevoel wat zij heeft, daar hebben wij nog geen 10% van. en krijgen dat ook nooit.
Voor ons loopt er dan misschien een braaf paard, maar wat zij al onder zich voelt, dat zullen wij nooit voelen.
Vandaar dat zij hem daar alop de remt trekt, waar wij over de plak waren gevlogen omdat we dat gevoel niet hebben.

En dan durf jij te gaan vergelijken met foto's van ons?
op brave ruinen?

Kom op, denk ff een keer na...

en jaloers op de centen die ze nu ontvangt?
Lijkt het wel op.
En ik ben blij voor haar, als dat geneuzel van die jaloerse mense (zoals jij!) steeds.
of het er nu leuk uitziet of niet, in de ring spetterd het, de vonken vliegen er van af.
Als de paardjes zich zo ellendig voelde, kunnen ze niet ineens een knop omzetten en spetteren in een proef.
dan zouden ze wel voelen dat Anky ze daar niet terug kan pakken en lopen draken in een proef, en als ze zich zo ellenig voelde, straalde ze niks uit in de proef.

Dus dat eeuwig gezeur, ja daar word ik al misselijk van, laat staan als het steeds over je eigen persoon gaat.

afgunst is het, niet meer niet minder
afgunst door mensen die het zelf niet kunnen en nooit zullen kunnen.

bah, bah en bah

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:24

Amen, RunningKawa!
*heeft best wel lol om dit topic.

Och, dit zijn gewoon mensen die jaloers zijn. Zet ze eens op PB en dan wil ik wedden dat ze er of geen 5 minuten opzaten, of ze hem niet bij elkaar krijgen!

akemmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:25

amen

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:26

Ontspannen ziet het er niet uit nee. Opzich kan ik het ook wel snappen als je een onrustig paard onder je heb.
Nouja resultaat is er toch wel dus ja we kunnen er wel allemaal commentaar geven maar tot nu toe doet ze het beter als ons.

Snap alleen niet hoezo ze soms helemaal naar achteren zit????

eknein

amen

Anoniem

veel gelovige hier in dit topic

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:27

BESTE STUURMANNEN/VROUWEN STAAN AAN WAL.

Roosch

runningkawa schreef:

Tuurlijk, wij aanbidden jou

lachmar

runningkawa schreef:
Tuurlijk is er een verschil of jij, ik of anky het doet

dat rt gevoel wat zij heeft, daar hebben wij nog geen 10% van. en krijgen dat ook nooit.
Voor ons loopt er dan misschien een braaf paard, maar wat zij al onder zich voelt, dat zullen wij nooit voelen.
Vandaar dat zij hem daar alop de remt trekt, waar wij over de plak waren gevlogen omdat we dat gevoel niet hebben.

En dan durf jij te gaan vergelijken met foto's van ons?
op brave ruinen?

Kom op, denk ff een keer na...

en jaloers op de centen die ze nu ontvangt?
Lijkt het wel op.
En ik ben blij voor haar, als dat geneuzel van die jaloerse mense (zoals jij!) steeds.
of het er nu leuk uitziet of niet, in de ring spetterd het, de vonken vliegen er van af.
Als de paardjes zich zo ellendig voelde, kunnen ze niet ineens een knop omzetten en spetteren in een proef.
dan zouden ze wel voelen dat Anky ze daar niet terug kan pakken en lopen draken in een proef, en als ze zich zo ellenig voelde, straalde ze niks uit in de proef.

Dus dat eeuwig gezeur, ja daar word ik al misselijk van, laat staan als het steeds over je eigen persoon gaat.

afgunst is het, niet meer niet minder
afgunst door mensen die het zelf niet kunnen en nooit zullen kunnen.

bah, bah en bah

Hier heb ik niks meer aan toe te voegen!!!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:28

het is gewoon laf om zulke foto's te plaatsen Kafue.
Anky kan zich niet verdedigen.
Daarbij geeft het genoeg aan over hoeveel kijk jij op rijden hebt, dat je niet eens echt ziet wat hier gebeurt.
Dan kun je nog zoveel boekjes hebben gelezen en theoretisch onderlegd zijn, als je dat niet toe kunt passen op de praktijk, snap je dr niks van.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:29

Amen haleluja, Prase the lord, haleluja :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:29

Quote schreef:
runningkawa schreef:

Tuurlijk, wij aanbidden jou

haha, dat laat maar
is niet verstandig om te doen

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:30

Zullen we een runningkawa fanclub oprichten??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:33

Zou ik niet doen, word je niet blij van
word ik nog arroganter

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:43

Nou ik zal is tv gaan kijken. Als het goed is komt er dressuur op en dan kan ik meteen zien hoe slecht anky rijdt en hoe erg ze aan het trekken is!!! (ahum)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:47

Oei, die arme Anky leert het ook nooit geloof ik. Ik hoop dat ze ooit de B uitkomt, want aan het commentaar van iedereen te lezen, kan ze de helft nog niet van wat de gemiddelde bokker kan .

Misschien kunnen de bokkers die meer kennis en ervaring hebben haar wel een gratis clinic aanbieden. Het is tenslotte nogal sneu als er straks een zeer slechte amazone naar de OS gestuurd wordt, die nog onder het gemiddelde manegeniveau rijdt...

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 11:10

CCCCorine schreef:
Oei, die arme Anky leert het ook nooit geloof ik. Ik hoop dat ze ooit de B uitkomt, want aan het commentaar van iedereen te lezen, kan ze de helft nog niet van wat de gemiddelde bokker kan .

Misschien kunnen de bokkers die meer kennis en ervaring hebben haar wel een gratis clinic aanbieden. Het is tenslotte nogal sneu als er straks een zeer slechte amazone naar de OS gestuurd wordt, die nog onder het gemiddelde manegeniveau rijdt...

HAHAHAHA

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 11:19

ach ,, we weten toch dat de beste stuurlui aan wal staat

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 11:37

Zo hier te lezen wordt het erg druk op 't komende WK met allemaal bokkers die Anky wel eens even laten zien hoe 't dan wèl moet.

En inderdaad, beste stuurlui staan aan wal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:17

love_sander schreef:
CCCCorine schreef:

HAHAHAHA

haha, juist, daar had ik ook al om gevraagd maar er komt niks

Getuigd trouwens wel van sterk karakter als je traint, er wordt gekeken en gecommentaard en fotoos gemaakt en je gaat gewoon door met je ding omdat je weet dat het resultaat 100% moet gaan worden en ook gaat worden.

Als ze alles er ontspannen uit moet gaan laten zien voor de toeschouwers hoeft ze ook niet meer naar de OS want dat kan ze nooit het uiterste er uit halen en de puntjes op de i zetten.

Ga eens kijken hoe er bij mensen wordt getraint bij de OS ook niet altijd lief en ontspannen. Als een trainer weet dat er meer in zit, zal hij het er ook uithalen ongeacht of het nu pijn doet of niet.

Anky zal heus PB niet zomaar in zijn bek trekken zonder reden. Kom zeg die tijd heeft ze al eeuwen achter zich gelaten.

Jammer dat ik nog steeds niet van de kritiekhebbers hoor hoe het moet opgelost worden.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:19

CCCCorine schreef:

Sommige Bokker zijn op papier goed voor Olympisch goud hoor.
Dat vinden ze in ieder geval zelf.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:30

Mensen wordt even realistisch, we zien hier een olimpisch kampioene op een 600 kilo hengst rijden, het gaat hardhandig, maar idd als dat beest niet zie werd aangepakt zo nu en dan, loopt hij nooit zo in de ring, ik zie nogsteeds liever dit dan dat hij met zijn hoofd in de lucht anky eraf loopt te bokken en ze weer een gebroken been of wat dan ook heeft toch? Anky kan goed rijden, ze heeft zich bewezen, en ieder zijn eigen manier van trainen toch? moet ze zelf weten! Als zij hem zo traint en hem uitbrengt in de ring en het er dan nogsteeds perfect uitziet, no problemo maar Anky moet zich ook zelf realiseren wat ze aan het doen is, en dat doet ze zeker wel!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:34

Ze wordt door de duitsers al finaal de grond in getrapt (ook net op een lekker moment moet ik zeggen), en dan gaan haar landgenoten daar nog even lekker een schepje bovenop doen?

Het lijkt wel een trend aan het worden, 'kijk anky nou rijden zeg, hoe hardhandig!!' . Nou sorry, kijk eens bij andere ruiters, daar gaat het ook echt allemaal niet als rozengeur en manenschijn. Maar omdat er op anky zoveel wordt gelet valt dat van de anderen in het niet. Als die paarden het niet eens waren met haar manier van trainen, hadden ze haar niet telkens met een medaille de ring uit gereden!!!

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:40

jepsica schreef:
Afbeelding

anky kan echt wel goed rijden.
ze is niet voor niks 2 keer olympisch kampioen.
maar dat wil niet zeggen dat ze niks fout doet.
als ik deze foto zie denk ik niet dat ze iets goed oplost.
als hij druk gespannen en drammerig is
heeft het weinig nut om zo ze kin op zijn borst te trekken.
maar oke dat is mijn mening.

xxjepsica

Alsof jullie altijd even vriendelijk zijn tegen jullie paarden.....

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:44

Denk dathet voor anky ook wel moeilijker rijden is als er zo over je gepraat word... Het lijkt me dat je er wel gespannender door word, en als iedereen dan ook nog op je gaat letten!

Wat moet je dan doen? Het paard zijn zin geven en er niet meer mee op concour kunnen?

Er zijn hier mensen die denken dat ze het beter kunnen...