Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

fieliep schreef:"ik en imposant kregen er maar geen genoeg van"
je bedoelt "ik kreeg er maar geen genoeg van, imposant had er al genoeg van voor ik eraan begon"
Kent iemand peta?
PEOPLE FIGHTING THE ETHICAL TREATMENT OF ANIMALS
(mensen die opkomen voor het ethisch verzorgen van dieren)
Nou ik kan die foto's er zo op posten
Dit is minstens even erg als bunzings die levend gestroopt wordn om aan een bondjas te hangen
?
"
Citaat:Dit is minstens even erg als bunzings die levend gestroopt wordn om aan een bondjas te hangen
esziiY schreef:Ruzie is niet goed!

imposant schreef:dit was toevallig zo`n dag dat ie er geen zin in had! hij was bang voor de bosjes, trailers noem maar op!
ik wil effe 1 ding duidelijk hebben denken jullie dat als dit paard door een operatie of fisio of kraken goed zou komen dat ie dan bij mij terecht zou komen?
ik denk dat ze er heus wel het een en ander voor hebben gedaan om hem weer goed te krijgen want een paard GP klaar krijg je niet zo snel!
ik heb hem ook al laten kraken in de hoop dat het weer een beetje recht zou komen te staan en goed zou gaan! ik heb imposant laten kraken en zijn gedrag en zijn humeur en het rijden gingen gewoon niet echt lekker daarna! de eerste keer dat hij gekraakt werd ging het nog wel redelijk maar hij was al een beetje anders dan normaal! de 2e keer met kraken was hij helemaal niet zich zelf meer!hij heeft zelfs gesteigerd toen ! en dat heeft ie nog nooit zomaar bij mij gedaan!
dit paard heb ik van een meneer gekocht die aan mijn tante les heeft gegeven! dat was denk ik nu zo`n 2 jaar geleden! hij heeft het eerste half jaar niet eens normaal gedraafd!!!! aleen maar passage! (UIT ZICH ZELF!!) toen na dat halve jaartje het er eindelijk uit was deed ie het alleen nog maar als ie niet wilde lopen!
als imposant de pa en de pi doet is dat voor hem ontspannend!
hij laat daarna helemaal los~! dat heb ik helaas niet op foto staan!
hij loopt dan wel niet laag en rond maar zodra ik hem dan lange teugel geef dan gaat hij helemaal met zijn neusje over de grond! dat doet hij normaal gesproken niet als ik hem "normaal" los rijd! (met normaal bedoel ik de gewone manier!)
als ik met hem veel voltes rijd en over gangen dan gaat hij op ene gegeven moment alleen nog maar tegen mij in!
ik weet niet wat jullie nog meer willen weten! maar roept u maar!
ik kreeg gisteren van mijn tante te horen dat hij ook nog door edward gal is gereden! maar die kon hem niet aan!
de rest zal ik nog effe vragen aan mijn tante die ken tenslotte mijn paard het beste!
Hij heeft hier een heerlijk leventje, ieder die hem zou kennen, en verzorger, zou het daar overeens zijn.