Guusje de Z2 fjord!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 01:06

Ik ga ook met Saar en Janine mee:D

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 19:08

Nou Janine ik denk dat ik Red Bull niet het Z in kan dwingen Knipoog Haha maar ieder paard verschilt natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 09:00

tja hoe ik over [***] persoonlijk denk is wel bekend denk ik Schijnheilig zal me daar niet verder over uit laten... Maar de manier hoe ze Guusje rijd steld echt 3x niets voor de gemiddelde recreatie ruiter rijd nog beter.. en Guusje is echt niet voorwaards en fris van zich zelf... dit komt grotendeels door de sporen en zweep, de heerlijke stem (schelle) van zijn baasje *hup guusje hup guusje piaffe* en het fijt dat hij zijn leven alleen in een 3 bij 3 achtertuintje moet door maken....

Snap eerlijk gezecht niet dat ze nog geboekt word voor optredens na de 100 keren dat ze zich voor banketstaaf heeft gezet in de ring.. maarja met mooie praatjes kom je overal.. Scheve mond

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:18

Ik voel een uit de hand lopende discussie naderen Scheve mond

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:25

Ik vind het erg mooie foto`s echt super dat je je fjord zo kan laten lopen.
Ik vind het gezeur hier in het topic ook niet echt normaal het gaat hier om de foto`s en die zien er prima uit naar mijn mening.

Ik zie dit als een voorbeeld voor me zelf Ik hoop ook ooit nog eens wat dressuur met mijn tinker te kunnen rijden.
En ik weet dat het niet makkelijk is en met trekken kom je volgens mij niet zo ver als ik naar mijn eigen paard kijk want daar werkt het ook alleen maar averechts.

En ik vind het trouwens wel leuk dat een fjord zo hoog in de dressuur komt en vind het onzin om te zeggen ik vind een fjord niet zo mooi bij de hogere dressuur.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 10:49

dobbel schreef:
Ik vind het erg mooie foto`s echt super dat je je fjord zo kan laten lopen.
Ik vind het gezeur hier in het topic ook niet echt normaal het gaat hier om de foto`s en die zien er prima uit naar mijn mening.

Ik zie dit als een voorbeeld voor me zelf Ik hoop ook ooit nog eens wat dressuur met mijn tinker te kunnen rijden.
En ik weet dat het niet makkelijk is en met trekken kom je volgens mij niet zo ver als ik naar mijn eigen paard kijk want daar werkt het ook alleen maar averechts.

En ik vind het trouwens wel leuk dat een fjord zo hoog in de dressuur komt en vind het onzin om te zeggen ik vind een fjord niet zo mooi bij de hogere dressuur.

Met jou kan ik praten Haha! OK dan!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:13

Debo schreef:
tja hoe ik over Jolanda persoonlijk denk is wel bekend denk ik Schijnheilig zal me daar niet verder over uit laten... Maar de manier hoe ze Guusje rijd steld echt 3x niets voor de gemiddelde recreatie ruiter rijd nog beter.. en Guusje is echt niet voorwaards en fris van zich zelf... dit komt grotendeels door de sporen en zweep, de heerlijke stem (schelle) van zijn baasje *hup guusje hup guusje piaffe* en het fijt dat hij zijn leven alleen in een 3 bij 3 achtertuintje moet door maken....

Snap eerlijk gezecht niet dat ze nog geboekt word voor optredens na de 100 keren dat ze zich voor banketstaaf heeft gezet in de ring.. maarja met mooie praatjes kom je overal.. Scheve mond

Zeg je dit ook niet een beetje omdat Jolanda nu met jouw vriend samen is (of was Schijnheilig ) ?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:18

Ik denk het wel aangezien ze anderhalf jaar geleden nog helemaal PRO Jolanda was...........

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 19:07

idd debo ik vind dit een klein beetje laag van je. jolanda heeft soms inderdaad klote shows gegeven maar op deze foto's rijd ze gewoon netjes. Z wordt je in mijn ogen ook niet zo super makkelijk, en wat betreft dat kleine tuintje? Volgens mij wilde jij mexx zelf thuis neerzetten.

sorry maar ik vind dit een beetje zielig

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 19:31

Evy schreef:
Zeg je dit ook niet een beetje omdat Jolanda nu met jouw vriend samen is (of was Schijnheilig ) ?

Nog steeds is Evelien
Dus dat zegt maar weer dat het toen allemaal niet voor niets was.

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 19:48

Yuri schreef:
idd debo ik vind dit een klein beetje laag van je. jolanda heeft soms inderdaad stinkmodder shows gegeven maar op deze foto's rijd ze gewoon netjes. Z wordt je in mijn ogen ook niet zo super makkelijk, en wat betreft dat kleine tuintje? Volgens mij wilde jij mexx zelf thuis neerzetten.

sorry maar ik vind dit een beetje zielig

je haalt de woorden uit me mond..... Schijnheilig

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 19:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:11

hmmm tja op bokt mag ieder zijn menig geven behalve ik was me even ontschoten... dat ze er met mijn (ex)vriend vandoor ging heeft hier niets mee te maken, ben blij dat ik van hem af ben!

Ik zeg gewoon wat ik vind van haar manier van rijden zoals ieder hier op bokt...

denk er verder van wat je wilt

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:17

Ja maar Debo, zeg nou zelf, het topic dat Kim laat zien is van anderhalf jaar geleden, en je mening tegenover haar is nu ineens 360 graden gedraaid. En om nu modder te gaan gooien op Jo vind ik ook niet echt eerlijk. Zou je het leuk vinden als er zo over jou zelf werd gesproken, en dat je leven op straat wordt gegooid? Lijkt me niet.....

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:30

Nou mensen, gaan we nu weer met zijn allen tegen Debo? Iemand kan (en mag) toch wel van mening veranderen... Scheve mond

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:31

Natuurlijk kan en mag iemand van mening veranderen. Maar iemands manier van rijden verandert niet omdat diegene met jouw vriendje er vandoor is.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:32

nou ja, ik zeg wel niets meer. Maar ik mag toch ook mijn mening geven?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:38

Ik vind het heel knap en ik vind deze foto's heel mooi, beessie kan leuk scharen Haha!. Ik hoop hun nog eens in het echt aan het werk te mogen bewonderen .

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:49

gijsenkim schreef:
Natuurlijk kan en mag iemand van mening veranderen. Maar iemands manier van rijden verandert niet omdat diegene met jouw vriendje er vandoor is.

Ben ik met je eens. Ik zeg ook niet dat ik het met Debo haar mening eens ben. Ik denk alleen wel dat je als je iemand langer kent (en misschien minder aardig vindt dan eerst Tong uitsteken), anders tegen het rijden van diegene aan gaat kijken, kritischer...

Enne Siets, van mij mag je je mening geven hoor. Mijn opmerking was in het algemeen gericht, dus niet naar jou persoonlijk Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:56

what's all the fuss about? ik zie hier foto's die niet beter (want ik ben nou echt niet zo onder de indruk hiervan) of minder (want rot ziet het er ook niet uit) zijn dan de gemiddelde bokker met kwpn die dressuur aan het rijden is, alleen hier betreft het een fjord met nogal wat behang.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:00

Zo, dat noem ik nou nog eens een lekkere droge opmerking Haha! *LOL* .
Laatst bijgewerkt door Siets op 23-10-04 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:01

Saar schreef:
Enne Siets, van mij mag je je mening geven hoor. Mijn opmerking was in het algemeen gericht, dus niet naar jou persoonlijk Haha!

Ja hoor, is goed Haha!.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 22:22

Debo schreef:
Ik zeg gewoon wat ik vind van haar manier van rijden zoals ieder hier op bokt...

meid, natuurlijk mag je je mening geven! Graag zelfs Maar ik vind het alleen niet zo netjes ovekromen in je berichtje hierboven, ook vanwege dat guusje in een tuins taat enzo. En dan zeg ik beoordeel haa rrijden en dat is gewoon je mening, en daa ris niks mis mee. maar laat zaken die er niet toe doen er buiten Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 22:29

Yuri schreef:
meid, natuurlijk mag je je mening geven! Graag zelfs Maar ik vind het alleen niet zo netjes ovekromen in je berichtje hierboven, ook vanwege dat guusje in een tuins taat enzo. En dan zeg ik beoordeel haa rrijden en dat is gewoon je mening, en daa ris niks mis mee. maar laat zaken die er niet toe doen er buiten Haha!

ach kom! Debo wil Mexx ook solitair in de tuin houden net zoals Guus staat, anderhalf jaar geleden was het Guusje voor en Guusje na. Nadat vrindlief voor Jolanda koos is het allemaal niet goed meer............. nee hoor!! trap ik niet in. Ik doe nu dingen bij Tyrza........ en ook al zouden Tyrza en ik onenigheid krijgen, ik zal altijd hun manier van met paarden omgaan bewonderen........ omdat ik erachter kan staan. En wat er ook gebeurt ik zal dat een fijn iets vinden. Als je iets van karakter hebt dan verandert zoiets niet door een ruzie!

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 22:31

nee bij mij ook niet, maa rbij anderen blijkbaar wel.

Ik vind best dat iedereen zijn mening mag geven, maa rinderdaad ik vind dat je dingen als in een tuin staan en dergelijke er niet bij hoeft te betrekken. Zo slecht heeft guus het volgens mij niet, en wat je zegt, dan verwijt de pot de ketel.