Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zal me daar niet verder over uit laten... Maar de manier hoe ze Guusje rijd steld echt 3x niets voor de gemiddelde recreatie ruiter rijd nog beter.. en Guusje is echt niet voorwaards en fris van zich zelf... dit komt grotendeels door de sporen en zweep, de heerlijke stem (schelle) van zijn baasje *hup guusje hup guusje piaffe* en het fijt dat hij zijn leven alleen in een 3 bij 3 achtertuintje moet door maken....
dobbel schreef:Ik vind het erg mooie foto`s echt super dat je je fjord zo kan laten lopen.
Ik vind het gezeur hier in het topic ook niet echt normaal het gaat hier om de foto`s en die zien er prima uit naar mijn mening.
Ik zie dit als een voorbeeld voor me zelf Ik hoop ook ooit nog eens wat dressuur met mijn tinker te kunnen rijden.
En ik weet dat het niet makkelijk is en met trekken kom je volgens mij niet zo ver als ik naar mijn eigen paard kijk want daar werkt het ook alleen maar averechts.
En ik vind het trouwens wel leuk dat een fjord zo hoog in de dressuur komt en vind het onzin om te zeggen ik vind een fjord niet zo mooi bij de hogere dressuur.
Debo schreef:tja hoe ik over Jolanda persoonlijk denk is wel bekend denk ikzal me daar niet verder over uit laten... Maar de manier hoe ze Guusje rijd steld echt 3x niets voor de gemiddelde recreatie ruiter rijd nog beter.. en Guusje is echt niet voorwaards en fris van zich zelf... dit komt grotendeels door de sporen en zweep, de heerlijke stem (schelle) van zijn baasje *hup guusje hup guusje piaffe* en het fijt dat hij zijn leven alleen in een 3 bij 3 achtertuintje moet door maken....
Snap eerlijk gezecht niet dat ze nog geboekt word voor optredens na de 100 keren dat ze zich voor banketstaaf heeft gezet in de ring.. maarja met mooie praatjes kom je overal..
) ? 
Yuri schreef:idd debo ik vind dit een klein beetje laag van je. jolanda heeft soms inderdaad stinkmodder shows gegeven maar op deze foto's rijd ze gewoon netjes. Z wordt je in mijn ogen ook niet zo super makkelijk, en wat betreft dat kleine tuintje? Volgens mij wilde jij mexx zelf thuis neerzetten.
sorry maar ik vind dit een beetje zielig
gijsenkim schreef:Natuurlijk kan en mag iemand van mening veranderen. Maar iemands manier van rijden verandert niet omdat diegene met jouw vriendje er vandoor is.
), anders tegen het rijden van diegene aan gaat kijken, kritischer...
Debo schreef:Ik zeg gewoon wat ik vind van haar manier van rijden zoals ieder hier op bokt...
Maar ik vind het alleen niet zo netjes ovekromen in je berichtje hierboven, ook vanwege dat guusje in een tuins taat enzo. En dan zeg ik
beoordeel haa rrijden en dat is gewoon je mening, en daa ris niks mis mee. maar laat zaken die er niet toe doen er buiten
Yuri schreef:meid, natuurlijk mag je je mening geven! Graag zelfsMaar ik vind het alleen niet zo netjes ovekromen in je berichtje hierboven, ook vanwege dat guusje in een tuins taat enzo. En dan zeg ik
beoordeel haa rrijden en dat is gewoon je mening, en daa ris niks mis mee. maar laat zaken die er niet toe doen er buiten