I Present to you... Tiesto & Toronto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:13

Tyrza ik ben het helemaal met je eens dat er hier zo vreselijk gekibbeld kan worden (haha ben zonder liegen met het verkeerde been uit bed gestapt)

Ik quote mezelf uit een PB aan gijsenkim
Citaat:
Maar als je toch hierheen komt Schijnheilig
Mijn paardje komt aanstaand weekend, en moet ook nog ingereden worden Schijnheilig Haha! Effe testen misschien Tong uitsteken

Dit is natuurlijk als geintje bedoelt, maar ze mag zo opstappen hoor.
Ik heb zelf met jonge paarden gewerkt, en begin nu aan mijn 2de eigen jonge paard.
Dat is niet zo simpel als dat lijkt. Ik geef het je te doen, om op een paard te stappen en daar mee netjes te kunnen gaan rijden. Het zwiebert en zwabbert, en springt soms alle kanten uit.
Ik rijd zelf zonder spoor en zonder slof, maar als gijsenkim deze voor haar paarden wel nodig acht, dan is daar een reden voor.
Het is voor gijsenkim ook niet het eerste paard wat zij rijd.
Iemand die vaak met jonge paarden bezig is, zou zien dat kim niet stoort en dat het er voor zo kort onder het zadel heel goed uit ziet. Men zou dan ook moeten weten dat dit foto's zijn, en dat men daarbij niet het totale plaatje krijgt te zien.

Kim mooi hoor OK dan!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:19

Sorane schreef:
Ja dat is wat jij vind, en niet iedereen denkt het zelfde!!

Prachtige paarden hoor!! OK dan! Ik neem aan dat die slof in kundige handen is, dus geen woorden daar over. Het is geen 12 jarige die haar paard in de krul trekt omdat dat stoer is.

Tuurlijk vinden ze ruimte van voren wel belangrijk. Zoals sommige al hebben uitgelegd het zijn momentopnamen, en net op het 'verkeerde' moment geschoten kan je zulke foto's krijgen. Maar dat wil niet zeggen dat ze ruimte van voren niet belangrijk vinden.

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:22

dat is altijd het grappige, mensen vragen om te reageren op een topic, als je dat dan doet is het weer niet goed, ik zeg gewoon wat ik afleid op de foto's en dat spreekt mij niet aan, ik ben niet zoals sommigen onder de bokkers in de zin van als er volgende keer terug foto's staan die ik wel netjes vind dan zal ik dat OOK zeggen

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:23

Ik heb een hele serieuse vraag!
(sorry kim even niet over jou)
Er zijn al vele bokkers die van Tyrza les/clinic hebben gehad.
Wie wil dat nogmaals of ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:25

Miss_Blimm schreef:
Tuurlijk vinden ze ruimte van voren wel belangrijk. Zoals sommige al hebben uitgelegd het zijn momentopnamen, en net op het 'verkeerde' moment geschoten kan je zulke foto's krijgen. Maar dat wil niet zeggen dat ze ruimte van voren niet belangrijk vinden.

Je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet belangrijk is. Maar niet iedereen heeft dezelfde ideen over de training van een jong dier.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:25

Sorry, maar jij (jess2130) bent gewoon aan het doordrammen om je eigen punt te blijven maken. Ook als er een verklaring wordt gegeven voor de op- en aanmerkingen die jij maakt, wil je dat niet aannemen, en blijf je volhouden dat je het beter weet, omdat je het op de foto's hebt gezien....

Ben benieuwd naar jou rijfoto's!

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:32

holly schreef:

Deze springmuts gaat voor het eerst een clinic meerijden eind augustus in Houten Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:36

jess2130 schreef:
foto 3 en 4 heb ik het gevoel dat er een te harde weerstand is in de handen en zoals eerder vermeld, het gebruik van de slof in galop (meerdere foto's) bij het tweede paard...
meer niet...

Als je Kim zou kennen en iedereen zou geloven die hier wat zegt op dit forum, zou je weten dat Kim niet hard is met haar handen.
Zij is degene die tegen mij zegt, dat ik los moet laten.
En ik kan op de foto's niet echt de weerstand zien. Sorry.

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:37

Sorane schreef:
Ja dat is wat jij vind, en niet iedereen denkt het zelfde!!

ben jij een van de mensen zonder mening, want je draait met de wind Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:38

jess2130 schreef:

Wat heeft dat met mijn mening te maken. Ik heb hier toch niet gezegt hoe ik het zou doen?! Hoe ik het zou doen heeft toch niets te maken met dit topic?! Dit topic gaat over de foto's van Kim.
Maar nu ben je klaar met Tyrza en nu ben ik de l*l?

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:42

Sorane schreef:
Je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet belangrijk is. Maar niet iedereen heeft dezelfde ideen over de training van een jong dier.

sorane, die opmerking kwam door deze tweede zin na jouw reactie, die twee komen niet echt overeen

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:43

Anoeska schreef:
Sorry, maar jij (jess2130) bent gewoon aan het doordrammen om je eigen punt te blijven maken. Ook als er een verklaring wordt gegeven voor de op- en aanmerkingen die jij maakt, wil je dat niet aannemen, en blijf je volhouden dat je het beter weet, omdat je het op de foto's hebt gezien....

Ben benieuwd naar jou rijfoto's!

whatever Knipoog ik blijf niet doordrammen, ik heb eerst mijn mening gegeven, daarna gezegd vanwaar die mening kwam en dan heb ik ook gezegd dat ik bij volgende foto's wel positieve commentaar kan geven, maar ik ga niet in een keer zeggen ooh fantastisch mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:44

jess2130 schreef:
sorane, die opmerking kwam door deze tweede zin na jouw reactie, die twee komen niet echt overeen

Ja en dan nog?! Ik heb het hier toch nog steeds niet over hoe ik het zou doen of wel?? Het is een algemeen bekend iets dat iedere ruiter zijn eigen opvattingen heeft over het trainen van een jong dier! Maar die opmerking past kennelijk niet in jouw straatje.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:51

Citaat:
holly schreef:

Miss_petit schreef
Deze springmuts gaat voor het eerst een clinic meerijden eind augustus in Houten

Ook een springmuts heeft de dressuurkant nodig.
Waar ligt houten ergens Verward
Nog meer liefhebbers van een Tyrza les?

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:55

Houten ligt bij Utrecht.

Ik rijd ook wel dressuur, alleen meer in een springzadel Haha!
Ze kunnen ook allemaal changeren, wijken, achterwaarts, dingen die ik ook in het springen gebruik Lachen

En springclinics heb ik zat gereden, maar nog nooit dressuur.
Vooral omdat de manier waarop mij vaak niet aanspreekt (te veel spanning) En Tyrza's manier lijkt mij wel wat om te proberen! Lachen

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:56

*LOL*

Niet zo oud, maar toch heel wijs! Lachen

Edit: Was als reactie op Menno... Die nu verwijderd is
Laatst bijgewerkt door Miss_Petit op 20-07-04 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:56

jess2130 schreef:

Vroeger, toen ik nog een klein Menno’tje was ging ik vaak met mijn broer met de Lego spelen. Bouwden we hele steden na om vervolgens met grof geweld een ravage aan te richten in deze lego-stad.

Ook probeerden we wel eens dingen na te maken met Lego. Zo hebben we wel eens een wedstrijdje gedaan wie de mooiste Donald Duck na kon maken.

Uren zijn we daarmee bezig geweest en allebei waren we hartstikke trots op ons bouwsel, maar welke de mooiste was? Hij vond die van hem de allermooiste, net zoals ik de mijne de allermooiste vond. Zolang als dat wij bezig waren geweest ‘onze’ Donald Duck te maken, zolang was ook onze discussie wie nou de mooiste had.

Als jochie van 6 had ik al gauw door hoe ik dergelijke discussies zonder eind op kon lossen. Het werkte altijd! Lachen

Ik vertelde mijn broer dat hij gelijk had… Dan hield hij zich tenminste stil

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:59

Menno schreef:
Vroeger, toen ik nog een klein Menno’tje was ging ik vaak met mijn broer met de Lego spelen. Bouwden we hele steden na om vervolgens met grof geweld een ravage aan te richten in deze lego-stad.

Ook probeerden we wel eens dingen na te maken met Lego. Zo hebben we wel eens een wedstrijdje gedaan wie de mooiste Donald Duck na kon maken.

Uren zijn we daarmee bezig geweest en allebei waren we hartstikke trots op ons bouwsel, maar welke de mooiste was? Hij vond die van hem de allermooiste, net zoals ik de mijne de allermooiste vond. Zolang als dat wij bezig waren geweest ‘onze’ Donald Duck te maken, zolang was ook onze discussie wie nou de mooiste had.

Als jochie van 6 had ik al gauw door hoe ik dergelijke discussies zonder eind op kon lossen. Het werkte altijd! Lachen

Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:59

Menno schreef:

Dat is vaak wel het beste...

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:02

Menno schreef:

Als men dan toch stil is, wil ik graag mensen horen die antwoord op mijn vraag willen geven.
Wie wil er graag een les van Tyrzaaaaa....

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:04

Menno schreef:

mh, en als iedereen dit zou toepassen dan had bokt geen succes meer Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:06

holly schreef:
Als men dan toch stil is, wil ik graag mensen horen die antwoord op mijn vraag willen geven.

Kom jij me ophalen met de trailer? Dan rijd ik wel mee hoor ! Dat wil ik al zo lang!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:07

holly schreef:

Ik zou dat heel graag willen ja!! Ik hoor aan alle kanten alleen maar goede verhalen. OK dan!
Helaas heb ik op dit moment geen paard tot mijn beschikking. Maar die komt wel weer, en dan zal ik zeer zeker proberen een lesje te pakken te krijgen.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:40

Holly ik denk dat je beter even een eigen topic kan starten *LOL*

En ik organiseer er al eentje samen met tyrza in Losser *twente* Haha!
4 September

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:10

pearl_tje schreef:
Holly ik denk dat je beter even een eigen topic kan starten *LOL*

Ik denk niet dat dat nodig is...
Er zijn hier zoveel mensen, dan zit er vast ook wel iemand tussen die een Tyrza clinic wil meemaken,
Neem een Anoukie, Miss_Petit,
Dirk, Jolliegirl, Jess 2130 of misschien Kim zelf wel Knipoog
Is dat ook zo?

Voor de gene die niet weten wie Tyrza is, zie www.tyrza.com