Dressuurtechniek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KazimirOrryS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:06

Rinske"]
[quote="KazimirOrryS"][quote="Dimple"]
[quote="Barb schreef:
deze foto is een paar uur geleden gemaakt, iemand nog iets op te merken behalve mijn handen die ik te veel naar voren kantel (dit zijn geen pianohandjes maar dat is niet duidelijk te zien)

Ja, ik heb nog wel een opmerking! Haha! Je bent veeeeeeel te lang voor die kleine Fries. Dat is gewoon bijna zielig Schijnheilig Kan je geen groter paard betalen of zo?
[/quote]

Zeg dat dan ook maar tegen mij!! Ja ik vind deze opmerking echt niet normaal hoor!! Kun je toch ook gewoon zeggen?? Of niet dan?? Scheve mond
[/quote]

Dat was een grapje. Kun je aan de smilie zien...
[/quote]

ooooow oeps sorry!!! Blond

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:24

Haha Ik had ook over die smile heen gelezen! Ik kijk weer ff terug naar die foto Verward dat meisje kan toch nog makkelijk op die fries??? ziet er niet raar uit! Tong uitsteken Naja ik ben dus echt blond Tong uitsteken

KazimirOrryS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:29

tja ik denk altijd blond Haha! Tong uitsteken

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:34

whaha... grappig dit. En ik, en ik, en ik????
Wij rijden recreatief Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

anke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:47

ik zal geen commentaar geven maar wel een algemene mening. Zodra de paarden met hun hoofd in de krul lopen zien ze er allemaal wel aardig uit. Maar een echte Krack heb ik er nog niet tussen zien zitten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:50

nou geweldig voor je meid. Had je dat dan ook echt verwacht? Overigens lopen hier wel wat Kracks rond *LOL*

PS misschien wil je zelf ook een actiefoto neerzetten, die ene foto in je profiel is ook niet echt de tweede Bonfire.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:03

Iefke: Probeer vanuit je bovenbeen je been naar binnen te draaien zodat je tenen mooi recht naar voren wijzen. Ga meer rechtop zitten dus maak gebruik van je billen je zit nu te ver naar voren, probeer jezelf ook lang te maken zodat je je hak ook iets meer uitdrukt.
Blijf meer contact houden op je buitenteugel en probeer je binnenhand te ontspannen. Ik vind het een heel leuk paard en je setje vind ik ook erg mooi!!!

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:15

anke84 schreef:
ik zal geen commentaar geven maar wel een algemene mening. Zodra de paarden met hun hoofd in de krul lopen zien ze er allemaal wel aardig uit. Maar een echte Krack heb ik er nog niet tussen zien zitten.

die van mij is een oud sport krackje! hij kan dressuren en springen en heeft een hele mooi draf! alleen komt dat op de foto niet over! en dat zal bij meerdere paarden zo zijn! die van kazzimirOrryS vind ik zeker wel een krack!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:32

anke84 schreef:

Oeps, je begeeft je op zéér gevaarlijk terrein.
Dit is geen leuke opmerking en je doet zo heel veel mensen pijn!

Het topic gaat ook niet over cracks!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:46

Ik vind mijn paard wel degelijk een crack. Voor het niveau waar hij idd nu op loopt, zijn tomeloze energie, inzet en lol in zijn werk. Ja, mijn paard is een crack!!

Dat ANKY hem niet heeft, duh.........pech voor haar Tong uitsteken

Pas op wat je zegt, anders staan we binnenkort met ze allen bij jou op stal om naar jouw 'cracks' te kijken Bloos

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:41

Ik heb pas een crack staan, Anky mocht willen dat ze er op mocht rijden....helaas voor haar Haha!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:51

Barb schreef:
Ik heb pas een crack staan, Anky mocht willen dat ze er op mocht rijden....helaas voor haar Haha!

Ik heb ook twee van die cracks gehad,
helaas nu weer op zoek, maarja, niks is goed genoeg he
Schijnheilig

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 12:51

~De meeste mensen op bokt willen ook geen heet/lastig Grand-prix paard, maar een leuk gebruikspaard waar je veel plezier mee kunt hebben!

Zoals mijn Samsam, daar geniet ik elke dag van!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:04

Afbeelding

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:38

anke84 schreef:

Nou kom maar op dan met je Krack, ik ben zeer benieuwd....

Djeez.... Scheve mond

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:52

iefke schreef:
Afbeelding

he joh, laat ons nu effe lekker ouwe mutsen Knipoog

Maar goed, even jouw crack onder de loep nemen. Haha!

De een na laatste foto vind ik persoonlijk erg mooi. Zover ik kan zien loop hij los van je hand en voor een recreatieruiter Tong uitsteken vind ik het er netjes uitzien. Op de 2e foto zou ik iets meer contact houden en je tenen naar voren. Tuurlijk kan hij meer verzameld, ondertreden, oprichten en noem maar op Bloos Knipoog , maar voor het doel waar jij mee bezig bent, vind ik het netjes! Waarom geen wedstrijden? *LOL*

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:59

Samsam schreef:
~De meeste mensen op bokt willen ook geen heet/lastig Grand-prix paard, maar een leuk gebruikspaard waar je veel plezier mee kunt hebben!

Zoals mijn Samsam, daar geniet ik elke dag van!

Dat rijmt! We zijn lekker in de sinterklaassfeer! Haha!

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 14:06

Ik wil ook nog even meedoen.

Dit is Webster hij is nu 5 jaar en we rijden samen B (3 keer gestart met 5 w.p)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Tijdens de Tyrza clinic 23 november in Assendelft.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 14:30

Al hobbelt iemand achterstevoren rond met een touwtje rond de staart om te sturen, als diegene er maar lol inheeft. Overal heb je de betere en de mindere paarden, het gaat erom of je er lol mee hebt. En een minder paard kun je wel 'n stuk verbeteren door hem goed te trainen, een goed (gereden) paard verminderen kunnen vrij veel mensen, hem nog beter maken is een grotere kunst. En al heb je een geit of een 2e Krack C, als hij maar voldoet aan je gebruiksdoeleinde en je dus daardoor je lol ermee op kunt.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 15:38

Spokey, Ik ben een beetje bevooroordeeld want ik heb je live zien rijden Knipoog en vind jouw paardje gewoon een knapperd.
Je hebt hem lekker aan het sjouwen en rijdt hem lekker los door zijn lijf.

Ook is ze nog vrij jong, toch?

Wellicht gezien het laatste plaatje zou je haar kunnen proberen wat hoger in te stellen, maar het is maar net hoever je in de training bent.
Ik ga lekker verder geen commentaar geven, ik vind het gewoon een lekker ding en ben ervan overtuigd dat jullie er wel komen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:07

Dimple schreef:
Ook is ze nog vrij jong, toch?

Ze is een echte HIJ Tong uitsteken Knipoog

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:17

Steef schreef:
Al hobbelt iemand achterstevoren rond met een touwtje rond de staart om te sturen, als diegene er maar lol inheeft. Overal heb je de betere en de mindere paarden, het gaat erom of je er lol mee hebt. En een minder paard kun je wel 'n stuk verbeteren door hem goed te trainen, een goed (gereden) paard verminderen kunnen vrij veel mensen, hem nog beter maken is een grotere kunst. En al heb je een geit of een 2e Krack C, als hij maar voldoet aan je gebruiksdoeleinde en je dus daardoor je lol ermee op kunt.

En dáár ben ik het nou HELEMAAL mee eens Afbeelding

Dimple, nog geen wedstrijden omdat het niet mijn eigen paard is en ik er nog niet zo lang op rij. Ik zou eventueel wel willen starten (heb het er met de eigenaresse over gehad) maar we willen eerst wat meer gaan opbouwen.
Dank voor je commentaar, je hebt helemaal gelijk!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:33

Steef schreef:

OK dan!

KazimirOrryS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:05

anke84"]
[/quote]

[quote="Lielle"]
nou geweldig voor je meid. Had je dat dan ook echt verwacht? Overigens lopen hier wel wat Kracks rond *LOL*

PS misschien wil je zelf ook een actiefoto neerzetten, die ene foto in je profiel is ook niet echt de tweede Bonfire.
[/quote]

Whahahaha die is goed! Idd laat haarzelf maar eens haar paard hier neer zetten! hahahaha echt grappig *LOL* ! Wat denkt ze wel niet!

(helaas heeft ze dezelfde naam als ik Tong uitsteken)

[quote="INkie schreef:
die van mij is een oud sport krackje! hij kan dressuren en springen en heeft een hele mooi draf! alleen komt dat op de foto niet over! en dat zal bij meerdere paarden zo zijn! die van kazzimirOrryS vind ik zeker wel een krack!

ten 1e dankjewel voor je compliment! Bloos Haha!

En iedereen heeft voor zichzelf een krack waarin zij/hij geloofd en lekker mee kan rijden! Dus laten wij niet meer zo'n opmerking horen! Want dan worden we heeeeeel boos hoor! Tong uitsteken

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:58

uhm...durfde mijn hopke er bijna niet meer tussen te zetten...

Hier mijn bontje, geen crack, maar wel mijn toppertje...
5 jaar L dressuur, sinds april dit jaar onder natalie. Daarvoor een dikke etter

(voor de liefhebbers, ik heb een aantal foto`s van hetzelfde paard op hetzelfde niveau maar dan met een ZZ licht ruiter erop, mocht je t verschil van een moment opname zien, onthoud dan onderstaande foto want dat is niet de foto met de ZZ licht ruiter erop Schijnheilig )

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet t, hoofd van het paard valt er niet af Knipoog handen iets meer "dragen" maar ik moet zeggen dat de ruiter qua houding erg vooruit gegaan is en dit stel als "team" doen ze het momenteel erg goed, maar heb helaas geen recentere foto`s wat voor mijn doen niet normaal is Knipoog