Rydar en Guusje trainen voor "Norges Gold"

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:17

De meeste mensen die hier op reageren denken dat ze zelf perfect

Ik zou eerst eens naar je eigen kijken voor dat je iemand gaat lopen aanvallen over een bit
Al zou debo het hoofd van rydar op zijn kont zetten hebben jullie er nog geen pleuris mee te maken

Ik vind de meeste van jullie een stel ziellige paardenkutten
ik ken debo en rydar helemaal niet hoor

Maar als iemand iets op bokt zet wordt er altijd gelijk kritiek opgegeven in plaats van advies te geven

en als jullie je zo storen over dat bit zeg dat dan via pb en gaat dan via pb's discussies voeren

maar 1 denkt ik zal er wat van zeggen dan volgen er vast meer die me even helpen om debo de grond in te trappen ZIELIG HOOR !!!!

als deze stangen zo slecht voor die paarden zijn gaan die stangen wel uit de handel hoor
maar op mijn tekst hoef je niet te reageren want ik ga me niet verlagen naar jullie niveau

ik wilde dit alleen ff kwijt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:21

wenny schreef:
De meeste mensen die hier op reageren denken dat ze zelf perfect
Ik vind de meeste van jullie een stel ziellige paardenkutten


Ahum... Verward
Dit zegt meer over jezelf dan over de rest van bokt.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:22

wenny schreef:
Maar als iemand iets op bokt zet wordt er altijd gelijk kritiek opgegeven in plaats van advies te geven


Hier wil ik nog ffies op reageren...
Bokt geeft toch nu ook tips over het bit? Of ligt dat nu aan mij Verward

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 17:35

Carolinef schreef:
Ja ik weet wel op welk forum ik zelf liever zit!! Haha!


Ik ben het helemaal met je eens Lachen (Verder heb ik niks toe te voegen Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:02

Citaat:
als deze stangen zo slecht voor die paarden zijn gaan die stangen wel uit de handel

was dat maar waar
en dat geld over meer dingen.

Tja en als ik een K*t ben, zo zij het dan maar
Ik ben iig een k*t die wel open staat als anderen die het goed bedoelen me dingen proberen duidelijk te maken.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:28

runningkawa schreef:
Citaat:
als deze stangen zo slecht voor die paarden zijn gaan die stangen wel uit de handel

was dat maar waar
en dat geld over meer dingen.

Tja en als ik een K*t ben, zo zij het dan maar
Ik ben iig een k*t die wel open staat als anderen die het goed bedoelen me dingen proberen duidelijk te maken.


Idd, als alles wat verkeerd gebruikt kan worden uit de handel gehaald zou worden, zouden we denk ik weinig paardrijden over houden.... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:31

Bij sommige houd het dan helaas op
Maar eigenlijk zou dat wel het beste zijn, maar dat is een utopie, helaas...

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:34

Dat is waar, het zou natuurlijk nog kunnen, maar je begrijpt wat ik bedoel....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:34

wenny schreef:
De meeste mensen die hier op reageren denken dat ze zelf perfect

Ik zou eerst eens naar je eigen kijken voor dat je iemand gaat lopen aanvallen over een bit
Al zou debo het hoofd van rydar op zijn kont zetten hebben jullie er nog geen pleuris mee te maken

Ik vind de meeste van jullie een stel ziellige paardenkutten
ik ken debo en rydar helemaal niet hoor

Maar als iemand iets op bokt zet wordt er altijd gelijk kritiek opgegeven in plaats van advies te geven

en als jullie je zo storen over dat bit zeg dat dan via pb en gaat dan via pb's discussies voeren

maar 1 denkt ik zal er wat van zeggen dan volgen er vast meer die me even helpen om debo de grond in te trappen ZIELIG HOOR !!!!

als deze stangen zo slecht voor die paarden zijn gaan die stangen wel uit de handel hoor
maar op mijn tekst hoef je niet te reageren want ik ga me niet verlagen naar jullie niveau

ik wilde dit alleen ff kwijt


Misschien kan het iets beleefder??? Ik zou het ernstig aangenaam vinden als je jouw excuses aanbied voor je uitlatingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 18:39

Tigger schreef:
Dat is waar, het zou natuurlijk nog kunnen, maar je begrijpt wat ik bedoel....

daar begin ik aan te twijfelen Lachen
of ik begrijp het wel, of we l*llen juist erg langs elkaar heen Lachen

heb je ondertiteling Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:17

Hmz, ik zit het even na te lezen en idd, mijn zin klopt niet op jou reactie. Ik begreep jou laatste anders dan dat je bedoelde. Haha!
Met "het zou natuurlijk nog kunnen" doelde ik op jou zin: "Maar eigenlijk zou dat wel het beste zijn" In die zin dat ik dacht dat jij bedoelde (volg je het nog Haha! ) dat het beste mogelijk zou zijn dat we dat allemaal zonder iets zouden rijden. maar nu ik het even na lees, bedoel je dat het voor sommige beter zou zijn dat bepaalde middelen uit de handel gehaald zouden worden... maar dat dat utopie is....

Dus even een nieuwe zin...
Ja dat zou idd het beste zijn, dat voor sommige alles wat verkeerd gebruikt zou kunnen worden uit de handel gehaald zou worden, maar ja, dat is idd utopie.... Haha!

Zo nu klopt ie weer toch? Tong uitsteken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 19:29

Wenny, ben jij altijd zo grof gebekt?

Net wat hierboven gezegd wordt, dit zegt meer over jou als over ons... Als ik dan zo'n k*t ben, mag je me dat even uitleggen. Jij kent mij nl. net zomin als jij Debo kent.
Dus let een beetje op wat je zegt, dame!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41695
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:44

Zozo, we zijn weer goed bezig, meiden. Wat katten we elkaar weer lekker af, wat doen we toch weer ons best om de ander uit de kast te lokken. Bah.

Als je niets normaals aan een topic toe te voegen hebt; doe dat dan ook aub vooral niet. Als een topic je niet aanstaat meld dat dan bij de betreffende mod en ga niet zelf nog eens wat harder zitten katten en treiteren. Grow up mensen Scheve mond