pharagirlke schreef:Ja, dus als jij het probleem hebt opgelost met veel moeite, zodat aerdenhout het dier kan gebruiken voor anderen, dan moet degene die het probleem opgelost heeft ineens betalen voor haar eigen werk dat ze geleverd heeft?Vind je dat eerlijk? Je mag gratis een dier rijden met een probleem, ishet probleem weg en heb je dus een betrouwbaar fijn rijdier, dan mag je gaan dokken... Terwijl jij er alle tijd en moeite in gestoken hebt om dat dier goed te krijgen.
En zo gaat het idd. Jij mag veel energie en moeite erin steken en als het paard eenmaal op de rit is wordt het in de les gebruikt voor andere ruiters.
Over de accomodatie heb je gelijk hoor je hoeft er echt niet geweest te zijn om te zien dat er alleen een buitenbaan is ( die nagenoeg nooit te rijden valt maar dat is weer wat anders) Ik snap volkomen jou argumenten wat betreft het opknappen en dan betalen
Vind je dat eerlijk? Je mag gratis een dier rijden met een probleem, ishet probleem weg en heb je dus een betrouwbaar fijn rijdier, dan mag je gaan dokken... Terwijl jij er alle tijd en moeite in gestoken hebt om dat dier goed te krijgen.
En ipv mij haar paard te ontnemen heb ik haar andere paard er nog bij gekregen
)