Je scheert ook ineens iedereen over een kam, er zijn ook mensen die haar niet aanvallen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pharagirlke schreef:Je scheert ook ineens iedereen over een kam, er zijn ook mensen die haar niet aanvallen.
kazary schreef:Wat Ts denk ik nog het meeste moet beseffen dat als ze hem stil zet en ze begint dadelijk weer, dat ze versteld zal staan hoeveel het paard onthouden heeft. Eigenlijk gewoon alles.
Ik heb zelf ondertussen best wat paarden zadelmak gemaakt.
De meeste gingen na ongeveer 1 maand rijden, dan konden ze alle gangen wat wat groot stuurwerk, nog lekker de hele zomer het land weer op.
En als je ze dan in het najaar het land uit haalde, je zadelde ze op, longeerde een keer en je reed gewoon weg in waar je gestopt was.
Alleen merkte je bijna altijd dat het paard er meer klaar voor was. Het klinkt misschien raar, maar net alsof ze het in hun koppie verwerkt hadden.
En daardoor de training veel beter vlotte dan bij de paarden die niet op de wei terug waren gezet.
ThePast03 schreef:pharagirlke schreef:ThePast03: het verschil is wel dat die mensen weten waar ze mee bezig zijnAls je professionele gaat vergelijken met TS + begeleiding ben je IMO niet reëel bezig.
Ik lees in haar profiel dat ze regelmatig begeleiding krijgt van Marrigje van Baalen, denk dat ze daar toch echt wel wat weten.
En je hebt het weg gehaald zie ik, maar het verrichtingsonderzoek is in maart al begonnen, van die hengsten zijn de meeste nog geen 3 jaar en die krijgen ook echt geen vakantie deze zomer.
x_tico schreef:Ik heb dat helemaal niet gezegt om te laten zien wat IK kan maar om te laten zien dat ik al een pony heb die z heeft gelopen.
amondi schreef:Lieverd, je snapt het niet.... ik laat je alleen zien dat het voor jou geen drol kan uitmaken hoe snel deze pony kan.... Je mag hem toch niet hoger starten!
( volgens mij mag je trouwens een pony pas starten als ie 4 is.... dan zou je sowieso in oktober niet kunnen beginnen met wedstrijden, maar dat zullen anderen beter weten dan ik)
En je bent uitgekakt met 16 bij de pony's hoor! Daarna kan je uitsluitend regionaal of landelijk starten, niet meer internationaal of bij een kader!