Maflinger schreef:Als je kijkt naar de benen van de ruiter op de schimmel en vergelijkt met die op de vos. Dat scheelt wel een paar maten, of niet?
Dat dacht ik ook al te zien. Misschien toch 2 verschillende personen op de foto?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maflinger schreef:Als je kijkt naar de benen van de ruiter op de schimmel en vergelijkt met die op de vos. Dat scheelt wel een paar maten, of niet?
slimmerik schreef:Ach virgin_lady weer.![]()
Ik vind de foto's er niet vriendelijk uitzien. Ik vraag me ook ernstig af of die van jezelf zijn of gewoon van internet afgehaald. Sorry maar ik kan je echt niet serieus nemen.
(zie eerdere topics van je)
virgin_lady schreef:de hackamore omdat hun daar hem vaker mee rijden omdat hij dus een tijd geen bit inkon.
maar ik ben aan t kijken hoe ik t anders op kan lossen.
over de bijzet kan dat aan zijn halster dan ? of gaat die schuiven dan omdat dat nogal los zit
madelief88 schreef:Heb je niet een gewoon hoofdstel?
Heb ook wel eens gezien (als absolute noodoplossing) dat de teugels aan de neusriem van een normaal hoofdstel werden gezet. Dat is in ieder geval een stúk beter dan dit onvriendelijk gebruik van de hackamoreen als deze pony langer zonder bit moet, is een echt bitloos hoofdstel dan geen idee?

dus ben geen 14 meer nu.

Redrumfox schreef:Is wel hetzelfde meisje hoor, postuur is hetzelfde dus lijkt me sterk dat het iemand anders is.
Misschien ben ik te goedgelovig, maar ik vind iedereen hier nogal wantrouwig (hebben veel bokkers last van trouwens)..

als jullie niet geloven dat ik die opleiding doe dan niet. zolang ik het zelf maar weet 
Tieneke schreef:Qua rijtechnisch commentaar heb ik niet meer echt iets toe te voegen aan die 8 eerdere pagina's. Back to basic en als je instructeurs zeggen dat dit goed is: zoek een andere instructeur.
Wel vraag ik me af of ik nu de enige ben die denkt dat het hoofdstel van het witte paard niet goed zit. Dat zit toch tegen zijn oog aan?
virgin_lady schreef:ik wordt bijna 16dus ben geen 14 meer nu.
het is toch echt dezelfde persoon hoor haha kijk maar goed naar me gezicht
virgin_lady schreef:Ik doe Instructeur Paardensport opleiding. En heb stage gelopen op diverse stallen.
Rijd op dat niveau geen westrijden maar daar zijn we op aan het trainen om te kunnen gaan rijden.
Whitepanther schreef:ja ik las ook dat ze 14 was.... dan kan je toch nooit al naar het mbo?? Knap om voor je 14de al een havo/vwo 3 overgangsdiploma te hebben of een vmbo 4
euhhh ik las in een topic in maart dat je 14 was???
Whitepanther schreef:ja ik las ook dat ze 14 was.... dan kan je toch nooit al naar het mbo?? Knap om voor je 14de al een havo/vwo 3 overgangsdiploma te hebben of een vmbo 4
euhhh ik las in een topic in maart dat je 14 was???

Utixo schreef:Tieneke, dat word al 9 pagina's lang aangegeven hoor
Maar goed, misschien toch verkeerd gezocht.