amazone77 schreef:Miss_Montana schreef:Vraagje aan degenen die zo erg erover in zitten: Waarom zitten jullie niet in China dan op dit moment? Tja, als jullie het allemaal beter en diervriendelijker kunnen snap ik niet waarom jullie op dit moment niet met de OS meedoen hoor... Want wees nou eerlijk, Anky en ál die andere 'dierenmishandelaars' staan daar wel mooi! Jullie kunnen allemaal veel zeggen maar deze mensen zijn wel op de OS met hun paarden en daar kan niemand omheen. Anky heeft al 2 gouden plakken op zak, ik wil jullie dat nog wel eens zien nadoen. En als er een paardvriendelijkere methode is zou ik die graag zien, maar alle toppers op de OS staan bekend om hun zware en fanatieke trainingen. En de mensen die denken met kusjes en knuffels naar de top te komen, die komen er niet momenteel. Waarom niet? Omdat het niet werkt misschien? Ik snap dat mensen het zielig vinden wat er met deze paarden gebeurd, ik ben er ook geen fan van. Daarom heb ik er ook voor gekozen om niet eens de wedstrijdsport in te willen, mijn ambities liggen er ook niet. Maar je zal mij ook niet horen zeuren over dat het zielig is, want wát heeft het voor toegevoegde waarde? Want zij zijn op de OS om ons land te vertegenwoordigen, wij niet.
Over het klimaat: Paarden kunnen er wel aan wennen. Zolang er maar naar het paard gekeken word. En ik weet zéker dat de ruiters dat doen want als hun paard nu door de hitte bevangen raakt kunnen ze de wedstrijd voor morgen wel op hun buik schrijven. Denken jullie nou echt dat ze vrijwillig hun paard tot het randje drijven en het risico nemen dat het paard onwel word? Denk toch eens na joh! En het gezeur over zweet moet ook ophouden, zweten is voor mens en dier. Zweet is een overtollig vocht (dus afval) dat uit je lichaam moet, zweten tijdens het sporten is dus heel erg gezond!
en zo is dat!!!
Je haalt de woorden uit mijn mond