Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Inderdaad!
Als ik een paard op de 'Anky' manier wil rijden en dus diep erdoorheen (geef het maar een naampje) kan hij in het begin nog zoiets hebben van: auw mijn spieren, dat doet pijn! Je kan een paard nooit dwingen om zo diep te lopen als hij het echt nog niet kan, met veel trainen komt het vanzelf misschien, maar aan de longe dwing je wel. Want die touwtjes zijn zo kort, als het zeer doet kan hij niet zijn neus er meer uit doen, hij moet in die houding blijven lopen. Ik ben niet zo goed in het uitleggen wat ik bedoel geloof ik, maar hier komt het ongeveer op neer. Ik vind het gewoon geen eerlijke manier van longeren. Met touwtjes bijzetten vind ik een goede manier, maar niet zo ontzettend strak.
Zep schreef:Ik heb Nescio in een zeer drakerige bui wel eens zo aan de longe geknoopt met het doel hem letterlijk te longeren tot hij er bij neer zou vallen. Dat paard was zo'n verschrikkelijke draak, en ik wilde hem een keertje op de grond hebben in de hoop dat hij dan eens een paar toontjes lager zou gaan zingen. Dat is me dus niet gelukt. Nescio had niet de meest geweldige voorbenen en struikelde nog wel eens, maar op de grond kreeg je hem niet hoor!
promptertje"]
[quote="Zep schreef:Ik heb Nescio in een zeer drakerige bui wel eens zo aan de longe geknoopt met het doel hem letterlijk te longeren tot hij er bij neer zou vallen. Dat paard was zo'n verschrikkelijke draak, en ik wilde hem een keertje op de grond hebben in de hoop dat hij dan eens een paar toontjes lager zou gaan zingen. Dat is me dus niet gelukt. Nescio had niet de meest geweldige voorbenen en struikelde nog wel eens, maar op de grond kreeg je hem niet hoor!
suzanne schreef:Huh????Volgens mij zie ik geen paard wat pijn gedaan wordt. En wordt er steeds gesproken over een lange weg voordat je paard dit kan.
En volgens mij is Sjuimpje niet bang voor kritiek. Zeker niet als die opbouwend is...wat ik nog nauwelijks gezien heb.
Sjuimpje schreef:
Dat hele diepe van Ozep niet imiteren als je het nog nooit gedaan hebt!
blup"]
[quote="Sjuimpje schreef:
Dat hele diepe van Ozep niet imiteren als je het nog nooit gedaan hebt!
Sando schreef:Nee Desiree. jij longeert niet zo diep.