het rij-technische commentaar is wel gegeven nou
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sjorsie schreef:Gedurfd dat je deze foto's hier plaatst, je zegt dat je inmiddels bent afgevallen maar je bent echt gewoon nog te zwaar voor dit paard, op elke foto loopt ie met een ingezakte weggedrukte rug, hij kan simpel weg gewoon niet over de rug lopen, dus ontspannen word dan ook erg moeilijk, niet onaardig bedoeld maar voor het paard is het beter als je er pas weer op gaat als je een heel stuk lichter bent, hier maak je de rug van je paard mee kapot. Kan je niet met hem gaan mennen of vrijedressuur doen todat je lichter bent dan kan je wel gewoon met je paard bezig blijven.
_Margot_ schreef:ik tem, want dit loopt de spuitgaten uit
sjorsie schreef:_Margot_ schreef:ik tem, want dit loopt de spuitgaten uit
volgens mij valt het wel mee met de ongeoorloofde reacties, TS is gewoon te zwaar voor haar paard, daar is niets overdreven aan dat kan iedereen zien, op veel stallen hebben ze tegenwoordig de regel dat ruiters boven de 80 kg niet eens meer de lessen in mogen, om hun paarden heel te houden en dan zou TS dit wel mogen, dit is zielig voor het paard, niet voor de TS
volgens mij valt het wel mee met de ongeoorloofde reacties, TS is gewoon te zwaar voor haar paard, daar is niets overdreven aan dat kan iedereen zien, op veel stallen hebben ze tegenwoordig de regel dat ruiters boven de 80 kg niet eens meer de lessen in mogen, om hun paarden heel te houden en dan zou TS dit wel mogen, dit is zielig voor het paard, niet voor de TS

KiWiKo schreef:Ts is niet te zwaar, ts moet alleen leren rijden...... thats it
weetergeen schreef:KiWiKo schreef:Ts is niet te zwaar, ts moet alleen leren rijden...... thats it
Te zwaar om te paardrijden........
Anoniem schreef:Tem maar weer.. Als Bokt niet lief genoeg voor de TS is hoppa sla maar op die temknop. Tem idd maar, want dat bord voor die kop blijft toch wel.
_Margot_ schreef:[naam] schreef:Tem maar weer.. Als Bokt niet lief genoeg voor de TS is hoppa sla maar op die temknop. Tem idd maar, want dat bord voor die kop blijft toch wel.
ik tem zeker niet uit medelijden hoor [naam], ja, een beetje dan, voor het paard
Juul schreef:Waarom tem je dan?
_Margot_ schreef:Anoniem schreef:Tem maar weer.. Als Bokt niet lief genoeg voor de TS is hoppa sla maar op die temknop. Tem idd maar, want dat bord voor die kop blijft toch wel.
ik tem zeker niet uit medelijden hoor Juul, ja, een beetje dan, voor het paard
bij, dat is mijn trekje
spuit12 schreef:het is gewoon der waarheid wat gezegd word ze is gewoon wat te zwaar voor haar paardje.
KiWiKo schreef:ze is niet te zwaar voor haar paard............ ze mist alleen wat techniek....... maar te zwaar is ze niet hoor.....
Ik heb wel zwaardere mensen op een paard zien zitten, en die toch zo een dier in volle harmonie de baan door kregen
KiWiKo schreef:ze is niet te zwaar voor haar paard............ ze mist alleen wat techniek....... maar te zwaar is ze niet hoor.....
Ik heb wel zwaardere mensen op een paard zien zitten, en die toch zo een dier in volle harmonie de baan door kregen
_Margot_ schreef:Ik zet er meestalbij, dat is mijn trekje