Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Celien schreef:Haha, ik moest even lachen. Zie je het al voor je, een shetlander tussen de paarden in het M.
Nee sorry, een persoon boven de 18 heb ik de never nooit op een wedstrijd zien verschijnen met een shet.
Moet ik er wel bij zeggen, dat waar jij op doelt, denk ik, vaak dames zijn van een jaar of 12, 13, 14 die net een groeispurt genieten en dus de lucht in schieten. Geloof mij dan ook dat die personen misschien 40 kilo wegen.............
Uitzonderingen zijn er altijd/!!!
Quellian schreef:_Celien schreef:Haha, ik moest even lachen. Zie je het al voor je, een shetlander tussen de paarden in het M.
Nee sorry, een persoon boven de 18 heb ik de never nooit op een wedstrijd zien verschijnen met een shet.
Moet ik er wel bij zeggen, dat waar jij op doelt, denk ik, vaak dames zijn van een jaar of 12, 13, 14 die net een groeispurt genieten en dus de lucht in schieten. Geloof mij dan ook dat die personen misschien 40 kilo wegen.............
Er is wel een bokker die dressuur rijdt met haar Shet (meen L), maar weet ff niet meer wie het is (heb al zitten zoeken).
Maar ik vind TS niet te dik, ben blij dat ik dit topic niet geopend heb, want ik zou direct te kampen hebben met een minderwaardigheidscomplex; wat zijn sommige mensen onbeleefd zeg (of ronduit bot en onbeschoft!).
Voor het plaatje is het misschien wat minder, maar dan nog... wat IS dat ideale plaatje dan? Ik met mijn 1.60m. op een paard van ruim 1.70m.? Vind ik eerlijk gezegd ook niet mooi ('hee paard, waar ga je met dat meisje naartoe?').
Tip van Polly2 vond ik erg goed... Denk dat dat zo'n beetje de enige tip is waar TS daadwerkelijk wat aan heeft...
@TS: je hoeft niet van ze te eten, zo via je rug naar beneden af laten glijden. Er zullen hier zat mensen zijn die ideaal voor hun paard zijn qua plaatje, maar totaal niet kunnen voorzien in de behoeften van hun paard, enkel en alleen omdat ze hun dier niet kennen.

Dat hij dan rustiger word en minder vervelend gaat doen.
kan best. 
polly2 schreef:_Celien schreef:Haha, ik moest even lachen. Zie je het al voor je, een shetlander tussen de paarden in het M.
Op dit forum heb ik er genoeg voorbij zien komen, en geloof mij nou die mensen wegen wel meer dan 40 kg en die starten ook tussen de paarden in het M. Spit het HAW maar eens door dan kom je ze zo tegen. Ik verzin dit soort verhalen niet hoor. Based on a true story
_Celien schreef:Ach wat een drama's allemaal. Lees me reactie maar op pagina 8 dat zegt genoeg over alles!
Dav schreef:_Celien schreef:Ach wat een drama's allemaal. Lees me reactie maar op pagina 8 dat zegt genoeg over alles!
Laat die mensen ook hun mening hebben en neer zetten.
Je hoeft jou mening niet te blijven herhalen/opdringen.
), na 8 pagina's is het wel duidelijk wat veel mensen vinden.
Iinge_ schreef:Misschien moeten al die andere mensen niet hun mening blijven herhalen, na 8 pagina's is het wel duidelijk wat veel mensen vinden.
Nogmaals het ziet er goed uit en ga lekker zo door
Goede inbreng, maar je luisterd niet naar je eigen tip
Adil18 schreef:Iinge_ schreef:Misschien moeten al die andere mensen niet hun mening blijven herhalen, na 8 pagina's is het wel duidelijk wat veel mensen vinden.
Nogmaals het ziet er goed uit en ga lekker zo door
HeheGoede inbreng, maar je luisterd niet naar je eigen tip

Iinge_ schreef:Adil18 schreef:
HeheGoede inbreng, maar je luisterd niet naar je eigen tip
Ja ik hoor iedereen 8 pagina's zeggen dat het er goed uitziet
Ik bedoel ophouden met het zeuren over lengte, ik heb al ge-edit zodat het duidelijker is

.
Lowara schreef:* kijkt dit hoofdschuddend aan*
echt, ik vind dit in en in triest, en dat heb ik het NIET over de topic starter!
9 pagina's vol, dus ik dacht, jeetje, wie rost zijn paard zo verschrikkelijk af om dit resultaat te krijgen?
en wat zie ik? een meisje die gewoon lekker dressuurmatig aan de gang is en " voor het plaatje" wat groot is.
my god, het moet niet gekker worden op bokt zeg!
ik denk dat iedereen die hier keer op keer ronduit beledigende opmerkingen maken, dit meisje compleet de grond inboren of wel erg makkelijk denken over dat ideale plaatje, zelf eens critisch naar zichzelf moeten gaan kijken.

BounceBabe schreef:Enigzins kan ik het me voorstellen. Mijn paard heeft ook voor de koets gelopen en sindsdien is het zo lastig om hem los in zijn 'bekkie' te krijgen zeg maar. Ze worden er gewoon een beetje hard van als ze voor de koets lopen. Tenminste dat is mijn ervaring.
Misschien dat je bitje ineens veel meer inwerking had als daarvoor.
Hoe dan ook, de foto's zijn moment opnamen, maar toch loopt hij netjes! Komt wel weer goed! Succes!

Adil18 schreef:BounceBabe schreef:Enigzins kan ik het me voorstellen. Mijn paard heeft ook voor de koets gelopen en sindsdien is het zo lastig om hem los in zijn 'bekkie' te krijgen zeg maar. Ze worden er gewoon een beetje hard van als ze voor de koets lopen. Tenminste dat is mijn ervaring.
Misschien dat je bitje ineens veel meer inwerking had als daarvoor.
Hoe dan ook, de foto's zijn moment opnamen, maar toch loopt hij netjes! Komt wel weer goed! Succes!
volgens mij doe je het dan niet goed. Mijn ervaring is dat deze paarden juist veel makkelijker en veel meer voorwaarts zijn en actief hun achterhand gebruiken...
cissie schreef:Is er behalve dat je pony omgeschoold is tot menpony nog meer verandert?