Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Charlenexx schreef:maar wat heb je in hemelsnaam aan iemand die zegt dat alles goed is?

Citaat:Maar als iemand 3 x achtereen dezelfde fout maakt of de instructeur ziet gewoon totaal geen verbetering in het rijden dan vind ik het logisch dat hij dan streng word/is!
Urielle schreef:Ik pas meer bij een mengvorm. Ik ben zelf vreselijk perfectionistisch en gedreven maar daarbij heel onzeker. Als een instruxteur tegen me zegt dat iets prut is, ga ik daar echt weken van van slag zijn, gewoon tegen het depressieve aan. Uiteraard wil ik wel weten als er iets niet goed is, maar vooral: wat moet ik WEL doen. Ik hoor liever dat ik in de volte meer de buitenteugel en buitenbeen eraan moet houden dan 'dat de volte prut was'. Ik weet dat, ik voel dat, maar ik kom om te leren oplossen. Een instructeur die me een goed gevoel kan geven en daarbij ook nog zegt wat er moet veranderen kan het beste in me naar boven halen.
( zo graag hoe ik da zeg ). Type 1 een beetje en type 2 een beetje... Hij zegt vaak dingen zoals: " Dat trok echt op niets! Opnieuw! " maar ook dingen zoals " die galop was al goed ".Urielle schreef:Ik pas meer bij een mengvorm. Ik ben zelf vreselijk perfectionistisch en gedreven maar daarbij heel onzeker. Als een instruxteur tegen me zegt dat iets prut is, ga ik daar echt weken van van slag zijn, gewoon tegen het depressieve aan. Uiteraard wil ik wel weten als er iets niet goed is, maar vooral: wat moet ik WEL doen. Ik hoor liever dat ik in de volte meer de buitenteugel en buitenbeen eraan moet houden dan 'dat de volte prut was'. Ik weet dat, ik voel dat, maar ik kom om te leren oplossen. Een instructeur die me een goed gevoel kan geven en daarbij ook nog zegt wat er moet veranderen kan het beste in me naar boven halen.