Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:Weet je, die van mij heeft een spuitbus Axe in de box...
suleilitha schreef:Mijn paard komt elke keer zeiknat de bak uit, als hij heeft gewerkt. Hij zweet makkelijk, ook omdat hij nogal druk is. Vorig jaar met inrijden was dat ook al zo. Zweten is geen probleem. Nadien even afspoelen, zweetmes erover en klaar.
Haha, die Yamcha!!!
Een sportmens mag zweten, een sportpaard net zo goed, had hij maar geen paard moeten worden!!!

Sizzle schreef:oeioei kleinelinda die laatste opmerking gaat weer stof laten opwaaien, let maar op.
_anton_love_ schreef:Mag hij wel hoor, hij zweet soms ook wel maar gewoon beetje nat in de hals en beetje onder het zadel!
verder niet kledder nat dat hij gaat schuimen zoiezo hoeft dat niet! want hij word heel snel dun!
Citaat:Dat is het dommste wat ik ooit heb gehoort had ie maar geen paard moeten worden komop ! :s
En ik zeg niet dat een paard niet mag zweten! maar je moet hem niet zeiknat maken.
KLAAR DAT IS MIJN MENING!! PUNT UIT!
Ik zet me paard goed aan het werk! maar hij zweet amper!

esperance schreef:Oke een paard mag beste wel eens een keer zweten, maar om dat elke keer te doen is gewoon slecht, denk aan zouten en minaralen die verloren gaan. En dan ook nog afkoelen is wel het allerslechte wat je kunt doen..
Betteke schreef:Veel plezier met Roel, hij ziet er prima uit ondanks dat je hem zo mishandelt met de slof.