Mijn nieuwe aanwinst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

L_ola

Re: Mijn nieuwe aanwinst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 23:15

Blue_Eyes schreef:
Voor een paardje dat je net 4 weken onder het zadel hebt... OK dan! Gaat goed!

Edit: jongens kom op, een onderling wedstrijdje.... dat is toch vooral sfeer proeven voor het beestje! Je kunt overal wel moeilijk over doen.

We kunnen beter moeilijk doen op de loodlijn-hoofd-verhouding.
Daar moet je echt aan werken. Lachen
Verder een prachtig paard!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 23:19

ik heb al het commentaar/gediscusseer niet echt gelezen.. ga daar verder niet op in ook.

Maar ik wou wel even zeggen dat het een gaaf dier is en jullie leuk bij elkaar staan. Ik weet niet of ik het zelf zal doen, zo kort al een wedstrijdje rijden maar als jij dat graag wou en dr klaar voor was, is dat ok toch.

Wel zou ik als ik jou was, bij het trainen thuis (natuurlijk is de pony nu wat gestressder etc) het tempo terug nemen, en in dat tempo proberen met stille handdrukjes dat tempo te houden maar met kleine beenbewegingen wel zorgen dat de pony ruim en ontspannen loopt. Gooi de teugels lekker losser en rijdt op het vertrouwen wat er tussen jou en de pony is, hiermee kan je pony lekker relaxed het rijden gaan opbouwen en zo een fijne rustige houding aannemen waarin jij makkelijk de pony kan laten verruimen of de hoofd-hals houding in verschillende posities kan brengen terwijl de pony ook met tact en regelmaat blijft lopen!

ik zal graag een keertje wat meer foto's zien... jullie zijn leuk saampjes. succes in de toekomst!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 23:21

@ YentlKg: totaal offtopic, maar vind je avatar werkelijk subliem Haha!

PuckEefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 13:48

vette pony joh echt vet gaaf!!@!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:12

Dat is bij manege slangenbeek toch? In hengelo?

Super mooi dier, houd er rekening mee dat hij zijn neusje er iets meer uit mag doen Lachen

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 15:16

Ik vind het ook een heel erg aansprekend dier, maar vind ook dat hij te opgekropt loopt, geef hem even meer ruimte vanvoor, die oprichting volgt later wel...

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:05

wauw ... me mond valt open!
wat een mooi beestje zeg echt!
wees trots en dat je hem na een maand zo heb lopen.
top!
over de wedstrijd ga ik niets zeggen mensen dat is een eigenaars eigen keus!!
succes verder in de toekomst!

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:07

wat een super mooi paard zeg!!

daar ga je nog ver mee komen Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:20

Nimmedor schreef:
Dat is bij manege slangenbeek toch? In hengelo?

Super mooi dier, houd er rekening mee dat hij zijn neusje er iets meer uit mag doen Lachen

yeps hij verblijft tijdelijk daar, tot de stallen klaar zijn op het nieuwe adres, en was wel gemakkelijk zo'n binnenmanege bij het beleren... Haha!

Hij gaat echt super....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:22

Wat een mooi paard zeg!
En hij leert snel zo te lezen!

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 18:24

ik heb ook even naar het filmpje gekeken op je profiel Lachen Ik vind het er nog niet heel ontspannen uitzien eerlijk gezegt. probeer heb wat lager te rijden. Voor die 4 weken vind ik het wel heel goed Lachen

vivje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:20

Heeey Brittje...

Ik vond dat je het super hebt gedaan.. misschien moeten sommige mensen eerst naar zich zelf kijken en dan pas een naar een ander... het blijkt dus wel dat er veel jaloerse mensen hier zijn...!!!! maarjah dat betekend wel weer dan ze jou en jouw pony helemaal te gek vinden.. :p ahahah sorry dit moest er ff uit want wat hiet allemaal voor negatieve dingen geschreven worden slaat nergens op..!!!
ik vind dat je dat super netjes doet en hij pakt het goed aan..!!! heel veel succes met hem en ik spreek je wel weer!!!!

Kusje mij..

fabiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:24

Wat een mooi paardje, jullie zijn goed vooruit gegaan zeg!! Vork

irisssssje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:39

Hoeveel punten had je op je onderlinge wedstrijd?
& waarom doet iedereen zo moeilijk over na 4 weken al een wedstrijdje lopen, zo'n B proefje is niet zo zwaar hoor, en ervaring opdoen is alleen maar goed Lachen
Heel leuk beestje trouwens, vooral op de eerste foto is het echt een plaatje!

Brittje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-08 06:57

ik had 190 pnt.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:08

vivje schreef:
het blijkt dus wel dat er veel jaloerse mensen hier zijn...!!!! maarjah dat betekend wel weer dan ze jou en jouw pony helemaal te gek vinden.. :p ahahah sorry dit moest er ff uit want wat hiet allemaal voor negatieve dingen geschreven worden slaat nergens op..!!!

vind het een beetje appart dat als er iemand commentaar krijgt ze meteen jaloers zijn Clown ik zie namelijk vooral commentaar op en pony die erg hoog en niet lekker ontspannen aan de teugel loopt in een hoog tempo... en tsjah dat ie niet iets om jaloers op te zijn toch? Clown ik vind iemand met jaloers bestempelen altijd maar kortzichtig...

die negatieve dingen worden er niet voor niks geschreven en (bijna) iedereen ziet op die foto's en het filmpje een pony die over het algemeen niet lekker ontspannen loopt. maar ook daar kan aan gewerkt worden!! maar ook iedereen ziet een mooie pony met potentie voor de sport Knipoog

ik ben trouwens wel benieuwd hoe het nu gaat (met de ontspanning?) en wacht eigenlijk op nieuwe foto's Haha!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 10:18

Supermooi paard! Heel knap dat je hem nu al zo aan het lopen hebt. Over de loodlijn zeg ik niets want hij is nog niet zo lang onder het zadel, maar ook ik heb liever dat hij met zijn neusje er wat meer uit loopt. Knipoog