veel plezier met je paardje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suziej schreef:Ik denk als het echt een felle zou zijn dat je er ook niet zo 1 2 3 op zou kunnen zitten na een jaar stilstand.Maar iig gefeliciteerd met je aanwinst! (ookal snap ik nogsteeds niet dat je haar niet rontg. hebt laten keuren)
[edit] Dat geld wat je nou kwijt bent aan de hoefsmid/tandarts had je beter voor deze keuring uit kunnen geven. Ben je wel van plan om een nieuw zadel te kopen?
Pattypaard schreef:Maikeltje; Ik kan niet zelf foto's gaan laten maken(en betalen). Ja dat kan ik wel doen, maar dan komt het paard niet meer.
c_alsemgeest schreef:Pattypaard schreef:Maikeltje; Ik kan niet zelf foto's gaan laten maken(en betalen). Ja dat kan ik wel doen, maar dan komt het paard niet meer.
Hoe wil je het dan gaan doen als het paard echt een keer wat heeft? Een serie foto's en de nodige medicamenten gaat 3x zo veel kosten als een keuring? Dus hoe wil je dat dan veroorloven?
Goed verzekeren kan je niet... want ze is niet Röntgen gekeurd.
Ben echt benieuwd welke VA je had?
Want een verdenking op ataxie... hoe ging de staartproef dan?
Maarja, ze is iig 'goed' gekeurd
Veel plezier met haar... ik hoop voor je dat ze in de komende jaren niets gaat mankeren