.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

)
kirrepir schreef:ben eigenlijk wel benieuwd wanneer die nieuwe fotos nou komen..
tis inmiddels al 3 weken geleden dat je zei dat je ze ging maken
Amber_ schreef:@ il0nkii:
Ik vind de foto's van de oude verzorger er ook niet vriendelijk en vrolijk uit zien. Maar nu zie ik eronder staan dat het al 3 jaar geleden is, dus daar ga ik niks over zeggen. Je verandert veel in 3 jaar.
Kim weet dat Fjorden niet sloom zijn (Zoals de mijne he Kim). En ze rijdt niet gemeen. Maar ik heb haar paar keer zien rijden op wedstrijden met haar Haflinger en ik moet zeggen dat ze dan super netjes rijd, niks op aan te merken. Ze zal zeker ook wat tips meenemen van jullie om te verbeteren met Urdal !
Toad schreef:Kim, ik vind het eerlijk gezegd betreurend dat jullie echt helemaal geen millimeter vooruit zijn gegaan. En dat je dan nog zegt dat je goede instructie hebt vind ik nog betreurender.
Wat ik altijd van Danielle e.a. heb gehoord is dat Urdal juist erg voorwaarts was. Op deze foto's zie ik een fjord die vreselijk op de voorhand loopt, van voren ontzettend wordt tegengehouden, waarschijnlijk omdat je hem aan de teugel trekt. Hij kan gewoon geen kant op.
Erg zonde. Als je hem zo strak van voren houdt, zal hij alleen maar meer spieren ontwikkelen op zijn hals, en zal hij alleen maar harder in de mond/hals worden. Leer hem te dragen. Dan komt de nageeflijkheid vanzelf. Zoals ik je al eerder heb aangeboden wil ik best een keer langskomen om je te helpen.
Wel nog een compliment: hij ziet er mooi slank uit. Maar meid alsjeblieft zoek andere instructie want dit wordt niks. Na meer dan een halfjaar geen enkele verbetering. Kom op. Jij kunt beter.

VivaLaVida schreef:Toad schreef:
Wel nog een compliment: hij ziet er mooi slank uit. Maar meid alsjeblieft zoek andere instructie want dit wordt niks. Na meer dan een halfjaar geen enkele verbetering. Kom op. Jij kunt beter.
vind het wel meevallen eigenlijk
Isabella_ schreef:Doe dat dan lekker niet!
we kunnen nu haast niet rijden vanwege het weer en mijn camera heeft nog steeds raar beeld.
we rijden wél of longeren maar houd het maar niet in de gaten ik kijk wel even wanneer ik tijd heb en het een beetje weer is,
Danielle_ schreef:Je wil niet weten hoe hij eerst was en hij is altijd al een grote stevige knol geweest. Dus dit is zeker een hele verbetering!!
VivaLaVida schreef:Toad schreef:Kim, ik vind het eerlijk gezegd betreurend dat jullie echt helemaal geen millimeter vooruit zijn gegaan. En dat je dan nog zegt dat je goede instructie hebt vind ik nog betreurender.
Wat ik altijd van Danielle e.a. heb gehoord is dat Urdal juist erg voorwaarts was. Op deze foto's zie ik een fjord die vreselijk op de voorhand loopt, van voren ontzettend wordt tegengehouden, waarschijnlijk omdat je hem aan de teugel trekt. Hij kan gewoon geen kant op.
Erg zonde. Als je hem zo strak van voren houdt, zal hij alleen maar meer spieren ontwikkelen op zijn hals, en zal hij alleen maar harder in de mond/hals worden. Leer hem te dragen. Dan komt de nageeflijkheid vanzelf. Zoals ik je al eerder heb aangeboden wil ik best een keer langskomen om je te helpen.
vind het wel meevallen eigenlijk
( lijkt alsof bokt van iedereen verwacht dat ze meteen Z rijden.)
Citaat:voor de rest zou ik willen zeggen dat bokt ook wel iets minder in de aanval kan en het ook over de goeie dingen kan hebben.
, maar dat over het elastiek is nu wel duidelijk. aangezien er al 9 pagina's over wordt doorgedramtSander454 schreef:ja je hebt gelijk, maar dat over het elastiek is nu wel duidelijk. aangezien er al 9 pagina's over wordt doorgedramt
en ik weet zeker dat het bij de TS is aan gekomen!